جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | تفریحات دبی برای کودکان

تفریحات دبی برای کودکان

دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی و یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است که در ساحل خلیج فارس قرار دارد. دبی به خاطر شاهکارهای معماری، مقاصد خرید متعدد، پارک های موضوعی و پارک های آبی هیجان انگیز، سافاری در صحرا و ورزش های ماجراجویی هیجان انگیز شناخته شده است. همه اینها در کنار هم دبی را به مقصدی ایده آل برای تعطیلات به خصوص برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند، زیرا در این مقصد تفریحات متنوعی برای همه سنین وجود دارد. اگر به دنبال کارهایی هیجان انگیز برای تفریح با بچه ها در دبی هستید، مطمئن باشید که هم شما و هم بچه های کوچک چیزهای زیادی برای تجربه و لذت در شهر خواهید داشت. در این راهنما، قصد داریم تا به تفریحات دبی برای کودکان اشاره کنیم:

اسکی در دبی 


skidubaiticket

اسکی دبی شبیه هیچ پارک دیگری در دبی یا خاورمیانه نیست. از آنجایی که دما در اینجا -2 درجه سانتیگراد است، هنگام ورود به اسکی دبی به راحتی فراموش می‌کنید که در دبی هستید. اسکی دبی که در مرکز خرید امارات قرار دارد و در تمام طول سال پوشیده از برف است، در زمینی به وسعت 3000 متر مربع پراکنده شده است و مکان مورد علاقه‌ای برای کودکان در دبی است که میتوانند از تفریحات متنوع آن لذت ببرند.

ski-dubai

آنها می‌توانند از برخی از فعالیت‌های مورد علاقه خود مانند اسکی، اسنوبورد، سورتمه سواری و رویدادهای برفی لذت ببرند و یا حتی با پنگوئن های برفی بازی کنند. کافه آوالانچ که در اسکی دبی قرار دارد بهترین شکلات داغ را سرو می کند و لذت بردن از آن در دمای منفی 4 درجه چیزی است که کودکان عاشق آن خواهند شد. قیمت بلیط برای بزرگسالان و کودکان تقریبا یکسان است و قیمت بلیط ها از 170 درهم شروع می‌شود. 

آدرس : خیابان شیخ زاید، دبی، امارات متحده عربی

 

پارک سافاری دبی


dubai-safari-park

پارک سافاری دبی، یک جاذبه منحصر به فرد و مکانی مناسب برای بازدید با کودکان است. این پارک به چهار منطقه تقسیم می شود:  دهکده عرب، پارک سافاری، دهکده آفریقایی و دهکده آسیایی، و هر دهکده دارای حیوانات بومی مناطق خود است. در پارک سافاری دبی یک ماجراجویی حیات وحش را آغاز کنید و بیش از 2500 حیوان را از سراسر جهان ببینید.

dubai-safari-park

بچه ها می‌توانند از فعالیت هایی مانند غذا دادن به حیوانات و نمایش های زنده زیادی هستند که آن‌ها را با انواع حیوانات عجیب و غریب آشنا می کند، لذت ببرند.
آدرس: Al Warquaa 5 District ، روبروی مزرعه، نزدیک دراگون مارت 

 

دلفیناریوم دبی


dubai-dolphinarium

بازدید از دلفیناریوم محبوب دبی یک تجربه کامل خانوادگی است. این دلفیناریوم با مساحتی بیش از 5000 متر مربع (54000 فوت مربع) محل زندگی 6 دلفین معروف، جمعیت از فوک‌های خزدار و بیش از 20 گونه از طوطی های عجیب و غریب است. اگر در تور دبی به دنبال یک تجربه آرام و مفرح هستید، حتما باید از دلفیناریوم دبی دیدن کنید. تماشاگران با انجام حرکات آکروباتیک باورنکردنی، رقصیدن، آواز خواندن، شعبده بازی و حتی رنگ آمیزی دلفین ها و فوک ها شگفت زده خواهند شد. منطقه بازی ماجراجویانه دیگری نیز وجود دارد که در سه طبقه امتداد دارد و برای بچه‌ها ساخته شده است، جایی که می‌توانند در یک سرسره به پایین سر بخورند، از پله ها بالا بروند، روی ترامپولین بپرند و در گودال توپ بازی کنند.

آدرس : دروازه 1 خیابان الریاض | ام هوریر، دبی

برای آشنایی با تفریحات رایگان در دبی کلیک کنید.

باغ گل میراکل دبی (باغ معجزه دبی)


dubai-miracle-garden

وجود یک باغ کامل در بیابان نادر است، اما دبی شکوه واقعی خود را با باغ میراکل، بزرگترین باغ گل طبیعی در جهان به نمایش می‌گذارد. در این باغ بیش از 120 گونه گل از جمله گل آفتابگردان، گل اطلسی، گل شمعدانی و گل همیشه بهار وجود دارد. 
طراحی و چیدمان پارک هر سال از یک موضوع پیروی می‌کند، بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند هر بار که از آن بازدید می کنند چیز جدیدی را ببینند. طراحی این پارک با میلیون ها گل که به شکل ماکت شخصیت های دیزنی، ساختمان هایی مانند برج خلیفه و حتی ایرباس A380 تزیین شده است فوق العاده است. باغ میراکل واقعاً یک معجزه است زیرا شکوفه‌ها در صحرای داغ رشد می‌کنند. این باغ تنها در زمستان باز است و کودکان از جاذبه های بسیاری مانند ترامپولین، آمفی تئاتر و باغ پروانه ها لذت خواهند برد.

آدرس:  Al Barsha South 3، Dubailand Area، دبی، امارات متحده عربی

 

سرزمین درخشان دبی (پارک گلو دبی)


dubai-travel-planner

دبی گاردن گلو، یک پارک تفریحی منحصر به فرد است که در پارک زبیل واقع شده است و مقصد مناسبی برای خانواده‌ها و همه کسانی است که از دبی بازدید می‌کنند. باغ گلو دبی با حفظ شعار خود «این یک دنیای شگفت‌انگیز است» پنج موضوع منحصر به فرد را ارائه می‌کند که هنر، تاریخ و جادو را در کنار هم قرار می‌دهند.
این پارک به پنج منطقه تقسیم شده است و دارای تاسیسات سازگار با محیط زیست است که با چراغ های دست ساز ایجاد شده اند. برای آشنایی با موجودات ماقبل تاریخ، به پارک دایناسورها بروید. پارک یخی باغ گلو دبی شما را با حیات وحش که از طریق مجسمه های یخی نفیس به تصویر کشیده شده است مجذوب خود می کند، در حالی که پارک جادویی با بیش از 25 نمایشگاه سرگرم کننده و آثار هنری سه بعدی شما را شگفت زده می کند. در منطقه پنجم و آخر،  پارک هنر، تعداد بی شماری از آثار هنری منحصر به فرد را به نمایش می گذارد.
هدف از ایجاد این منطقه، آموزش حفظ محیط زیست به کودکان به شیوه ای سرگرم کننده و تعاملی است. با همه این‌ها، جای تعجب نیست که سرزمین درخشان دبی یک گردش عالی را برای خانواده‌ها ارائه می‌دهد.

 

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب


dubai-aquarium-and-underwater

یکی دیگر از تفریحات دبی برای کودکان آکواریوم دبی است که با مجموعه باورنکردنی متشکل از بیش از 140 گونه از جمله 300 کوسه، پرتوها و بزرگترین مجموعه کوسه ببر شنی در جهان شما را شگفت زده خواهد کرد. این آکواریوم، بزرگترین آکواریوم های معلق دنیا است که شامل یک مخزن 10 میلیون لیتری با یک تونل شفاف است که از کف آن می گذرد و از حدود 140 گونه جانوری آبزی تشکیل شده است و بزرگترین مجموعه کوسه ببر شنی در جهان را شامل می‌شود. در امتداد جنگل‌های بارانی، ساحل صخره‌ای و محیط‌های اقیانوس زنده در باغ‌وحش زیر آب قدم بزنید و با پیراناهای خطرناک، گربه‌ماهی غول‌پیکر، سمورهای بازیگوش، کلنی پنگوئن هامبولت و ... روبه رو شوید. در آکواریوم دبی کودکان خود را با دنیای زیر آب آشنا کنید و آن‌ها را شگفت زده کنید.
آدرس: مرکز خرید دبی مال

برای آشنایی با مراکز خرید در دبی کلیک کنید.

پیست یخی دبی


djs-on-ice-dubai-ice-rink-festive

پیست یخی دبی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی دبی است که برای افراد در هر سنی جذابیت دارد. این مکان یک رویا برای علاقه مندان به اسکیت روی یخ است. به تازگی یک برنامه آموزشی جامع با آموزش اصول و فنون پیشرفته اسکیت آغاز شده است و برای ایمنی مشتریان نیز مراقب‌هایی در آنجا حضور دارند.
این یک مکان ایده آل برای خانواده هاست که تجربه ای جدید و محیطی عالی را برای کودکان فراهم می کند. همچنین کافه هایی وجود دارند که آرامش و منظره‌ای دلپذیر برای گذراندن تعطیلات ارائه می دهند.

 

IMG Worlds of Adventure


img-dubai

IMG Worlds of Adventure بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در جهان است. IMG با وسعتی بیش از 1.5 میلیون فوت مربع، دنیای شگفت انگیز مارول کمیک و شبکه کارتونی را زنده می کند. این مجموعه از 4 منطقه موضوعی تشکیل شده است - Cartoon Network، Marvel Universe، Lost Valley - Dinosaur Adventure و IMG Boulevard. در اینجا، خانواده‌ها می‌توانند از سواری‌های سرگرم‌کننده مضمونی مانند لذت ببرند. علاوه بر این، این مجموعه دارای وسایل سواری زیادی است که به طور خاص برای کودکان نوپا طراحی شده است.
آدرس:  E311، جاده شیخ محمد بن زاید، زمین دبی، دبی، امارات متحده عربی

 

دهکده جهانی دبی


global-village-dubai

دهکده جهانی دبی که راهی منحصر به فرد برای کشف جهان است، یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر دبی محسوب می‌شود. در این مکان با شرکت بیش از 70 کشور، کودکان از یادگیری فرهنگ‌های جدید از سراسر جهان لذت خواهند برد. در هر غرفه مربوط به منطقه، لباس، آشپزی و سوغاتی‌های ملل مختلف را خواهید دید. همچنین تعدادی نمایش و کارناوال بسیار معروف وجود دارد که فرزندان شما کاملاً از آنها لذت خواهند برد. هیچ مکانی مانند دهکده جهانی دبی برای آموزش فرهنگ‌های متنوع دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم به بچه‌هایتان وجود ندارد. توجه داشته باشید، که ورودی برای کودکان زیر 3 سال به صورت رایگان می‌باشد.
آدرس : جاده شیخ محمد بن زاید و جاده امارات - خروجی 37 - E311 - دبی - امارات متحده عربی


 

captcha

مطالب مرتبط