جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به روسیه

اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به روسیه

با وجود همه جذابیت‌هایی که روسیه ارائه می‌دهد، سفر به این کشور نیز همراه با چالش‌ها و مسائلی  همراه است که ممکن است برای گردشگران دغدغه‌آور باشد. یکی از راه‌حل‌های موثر برای پیش‌بینی و حل این چالش‌ها، استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به روسیه می‌باشد. در این مقاله، به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به روسیه می‌پردازیم که به گردشگران کمک می‌کنند تا با آرامش بیشتری به این سرزمین زیبا سفر کنند.

اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به روسیه برای رفت و آمد 


هنگام حضور در روسیه، چگونه می‌توانید مسیر خود را به راحتی پیدا کنید؟ خوشبختانه، بسیاری از  اپلیکیشن های کاربردی در سفر به روسیه برای حمل و نقل عمومی وجود دارد که می توانید از آنها در تور روسیه استفاده کنید. این اپلیکیشن‌ها عملی همانند یک نقشه تعاملی عمل کرده و به شما بهترین مسیر را برای دستیابی به مقصد نمایش می‌دهند. این برنامه‌ها قابلیت ارائه بهترین گزینه‌های حمل و نقل عمومی در روسیه را دارند و به شما کمک می‌کنند تا از بهترین مسیرها و وسایل نقلیه عمومی برای سفرتان بهره‌مند شوید. در زیر به معرفی بهترین برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی برای رفت و آمد در روسیه میپردازیم:

 

Yandex.Metro

yandex-metro

هنگامی که بخواهید از متروی روسیه استفاده کنید، اپلیکیشن Yandex.Metro به شما کمک می‌کند تا مسیرها را بهینه کنید و برنامه‌ریزی دقیق تری برای سفر با مترو انجام دهید. این برنامه از جمله اپلیکیشن‌های حیاتی در سفر به روسیه است که به شما نشان می‌دهد چه مدت زمانی برای سفر با مترو نیاز است و چندین گزینه برای مسیریابی به شما ارائه می‌دهد. Yandex.Metro به زبان‌های روسی و انگلیسی برای پنج شهر روسیه از جمله مسکو و سن پترزبورگ در دسترس است.
برای تهیه بلیط مترو مسکو، می‌توانید به باجه‌های فروش بلیط مراجعه کنید یا کارت Troika را تهیه نمایید. این کارت امکان استفاده مکرر را دارد و می‌توانید آن را در هر ایستگاه مترو شارژ کنید.

 

Yandex.Maps

yandex-map

Yandex.Maps یک اپلیکیشن کاربردی برای سفر به روسیه است که شامل نقشه کلی جهان می‌شود، اما شهرهای روسیه را با جزئیات بیشتر و اطلاعات دقیقتری نشان می‌دهد. این برنامه یک منبع عالی برای گردشگران است که قصد دارند از جاهای دیدنی روسیه دیدن کنند. شما می‌توانید نقشه شهر را دانلود کرده و در حالت آفلاین از آن برای ناوبری در شهر استفاده کنید. با کمک این برنامه می‌توانید مکان‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید، آنها را ذخیره کنید و نظرات مرتبط با نقاط دیدنی را مشاهده کنید.
این اپلیکیشن همچنین ویژگی جستجویی دارد که به شما این امکان را می‌دهد که رستوران‌ها و جاذبه‌های محلی اطراف را شناسایی کنید. برای افرادی که درباره برنامه سفر خود اطمینان ندارند، قابلیت مشاهده تصاویر ماهواره‌ای و پانورامای مکان‌های مورد نظرشان را دارند تا تصمیم‌گیری در مورد مقصد خود کمک بیشتری داشته باشند
.

برای آشنایی با حمل و نقل عمومی در روسیه کلیک کنید.

 

 

اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به روسیه برای گرفتن تاکسی


اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به روسیه برای گرفتن تاکسی

آسان‌ترین روش برای گرفتن تاکسی در روسیه از طریق اپلیکیشن‌های تاکسی است. مانند دیگر شهرهای بزرگ جهان، امروزه در شهرهای بزرگ روسیه نیز برنامه‌هایی همچون Uber، Yandex، Gett و ... برای درخواست تاکسی وجود دارند. در شهرهای مسکو و سن پترزبورگ، برنامه Yandex به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها شناخته می‌شود. یکی از امتیازات این برنامه‌ها در سفر به روسیه این است که می‌توانید مقصد خود را با قرار دادن پین بر روی نقشه به‌طور مستقیم انتخاب کنید، بنابراین نیازی به نوشتن آدرس ندارید. این برنامه‌ها برای سفر به فرودگاه‌ها نیز بسیار مفید هستند، زیرا هزینه سفر پیش از سوار شدن به تاکسی، بر اساس چندین متغیر از جمله نوع وسیله نقلیه، شرایط ترافیکی و در دسترس بودن، محاسبه می‌شود و شما نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی ندارید.
برای پرداخت نیز می‌توانید از Apple Pay یا یک کارت اعتباری استفاده کنید، یا به راحتی مستقیماً به پول نقد (به روبل)  به راننده پرداخت کنید.

برای آشنایی با مهم ترین فرودگاه های مسکو کلیک کنید.

اپلیکیشن های مترجم 


استفاده از اپلیکیشن‌های مترجم زبان روسی به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای برقراری ارتباط در روسیه مطرح می‌شود. این اپلیکیشن‌ها امکان انجام ترجمه‌های متنی به زبان روسی را با سهولت و دقت بالا فراهم می‌کنند. در مقابل استفاده از زبان اشاره، استفاده از نرم‌افزارهای ترجمه برای انتقال صحیح مفاهیم و افکار شما، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و دقت بیشتری با مخاطبان روسی صحبت کنید.

 

Yandex Translate

yandex_translate

وقتی به برنامه‌های مترجم روسی اشاره می‌شود، بدون شک مترجم Yandex به عنوان یکی از بهترین‌ها طرفداران بسیاری دارد. این برنامه کاملاً رایگان است و شما می‌توانید آن را در هر زمان که به اینترنت متصل هستید دانلود و نصب کنید. Yandex.Translate به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و به صورت خودکار اطلاعات متنی را از منابع مختلف را ترجمه کنید. این اپلیکیشن به ویژه در مواقعی که به ترجمه فوری و دقیق نیاز دارید، به شما کمک بسیاری می‌کند. همچنین، قابلیت اسکن و ترجمه زبان از طریق عکس به این برنامه اعتبار و سطح کارایی بالایی می‌بخشد.

 

گوگل ترنسلیت

google_translate

اپلیکیشن مترجم موفق وب اکنون با ارائه یک نسخه رایگان برای گوشی‌های هوشمند، به یک ابزار کارآمد و گسترده تبدیل شده است. این اپلیکیشن، با افتخار از 103 زبان حمایت می‌کند و توانمندی ترجمه انواع متون را از جمله متن و گفتار را فراهم می‌کند. گوگل ترجمه به شما این امکان را می‌دهد که با وارد کردن عبارت مورد نظر، ترجمه متنی یا گفتاری آن را دریافت کنید. این ویژگی از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و در هر زمان که نیاز دارید، با افراد دیگر از زبان‌های مختلف ارتباط برقرار کنید. این اپلیکیشن همچنین از نظر طراحی ساده و کاربرپسند خود، تجربه استفاده را برای کاربران بهبود می‌بخشد.

 

Scan & Translate By DataCom

scan-translate-by-datacom

 این برنامه یک اسکنر و مترجم رایگان تصاویر است. شما می توانید به راحتی از متن چاپی مورد نظر خود عکس بگیرید و به ترجمه متنی و صوتی آن دسترسی داشته باشید.

 

اپلیکیشن های کاربردی در مورد جاذبه های گردشگری روسیه


بسیاری از گردشگران و طرفداران سفر به روسیه، علاوه بر لذت بردن از زیبایی‌های این کشور، می‌توانند با بهره‌گیری از برنامه‌های کاربردی مختلف، با مکان‌ها و موزه‌های روسیه به صورت دقیق‌تر آشنا شوند و از جاهای دیدنی این کشور لذت ببرند.

بهترین موزه های مسکو که باید از آنها دیدن کرد.

 

TopTripTip

top-trip-tip

این برنامه یکی از برنامه های کاربردی در سفر به روسیه است که به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات کامل و دقیق تری در مورد هر یک از جاذبه های گردشگری، مناطق مختلف و پارک های روسیه را به دست آورند. این اپلیکیشن به زبان انگلیسی است و به صورت آفلاین کار می کند، اما قبل از استفاده از آن باید راهنمای مکانی را که می خواهید بروید دانلود کنید تا بتوانید هنگام رسیدن به مقصد، اطلاعات و تصاویر را بدون نیاز به اینترنت بخوانید.

 

SmartMuseum

smart-musem

موزه هوشمند یک اپلیکیشن موبایلی است که به کاربران امکان می دهد تا اطلاعاتی جالبی را در مورد موزه های روسیه دریافت نمایند. همچنین به آنها کمک می کند مسیرهایی را از مکان فعلی خود به سمت موزه ها ایجاد نمایند و در عین حال از ساعات کاری و تاریخچه آنها را اطلاع پیدا کنند. این برنامه به زبان های روسی، انگلیسی و آلمانی کار می کند.

 

Mobile Tourism Portal of Moscow

mobile-tourism-portal-of-moscow

این برنامه که توسط دولت مسکو توسعه یافته است، حاوی کامل ترین اطلاعات در مورد مکان های جالب، کلیساها، هتل ها، امکانات ورزشی، آژانس های مسافرتی، رستوران ها و بارها می باشد. همچنین شامل فهرستی از جالب ترین رویدادهای ماه و مجموعه ای از کلیپ های ویدیویی کوتاه از جاذبه های گردشگری مسکو است.
 

captcha

مطالب مرتبط