جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | مراکز خرید مالزی، کوالالامپور

مراکز خرید مالزی، کوالالامپور

مالزی یکی از بهترین مقاصد خرید در جهان به حساب می‌آید. پایتخت این کشور، کوالالامپور، کوالالامپور خانه برخی از بهترین مراکز خرید مالزی است، جایی که می‌توانید یک روز کامل را در جستجوی خرده‌فروشی‌های عجیب و غریب بگذرانید. مراکز خرید مالزی با معماری اروپایی خیره کننده، بوتیک‌های بین‌المللی و محلی، پاساژهای پرشور و فضاهای داخلی بی‌نظیر چیزی بیشتر از خرید ارائه میدهند. مالزی به عنوان یک کشور با فرهنگ و تنوع غنی شناخته می‌شود و تمامی ابعاد را در بر می‌گیرد، که این کشور را به یک مقصد تعطیلات استثنایی تبدیل کرده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین مراکز خرید مالزی، کوالالامپور بپردازیم پس با ما همراه باشید.

KL Pavilion، کوالالامپور


KL Pavilion، به عنوان یک مقصد خرید برتر در منطقه مرکزی بوکیت بینتانگ واقع شده است. این مرکز خرید با 7 طبقه و 8 منطقه خرید به یک مرکز خرید خرده فروشی، بلوک اداری و 2 برج مسکونی تقسیم شده است. Pavilion Elite، به عنوان گسترش‌دهنده خرده‌فروشی این مجموعه، میزبان بزرگترین فروشگاه Coach در منطقه آسیای جنوب شرقی می‌باشد. فواره کریستال در ورودی KL Pavilion، بلندترین فواره کریستال در کل مالزی است و به عنوان یک نماد ملی تلقی می‌شود. علاوه بر این، این مرکز دارای یک سینما و سوپرمارکت است و ده‌ها رستوران و کافه را در داخل خود جای داده است، که باعث می‌شود تجربه خرید در این مکان تمامی نیازهای تفریحی و خریدی شما را پوشش دهد.

مرکز خرید KL Pavilion، کوالالامپور در مالزی

نحوه دسترسی

نزدیکترین ایستگاه به KL Pavilion، ایستگاه Bukit Bintang MRT و ایستگاه Raja Chulan Monorail Station می‌باشند. همچنین این مکان نزدیک به Suria KLCC (و ایستگاه LRT متصل به آن) و مرکز همایش کوالالامپور قرار دارد و از طریق یک پیاده‌روی مرتفع به فاصله 1 کیلومتری به آن متصل می‌شود.

مکان: 168, Jln Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Territory Federal of Kuala Lumpur, Malaysia
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

برای مطالعه راهنمای سفر به مالزی کلیک کنید.

Suria KLCC، کوالالامپور


Suria KLCC یک مرکز خرید شش طبقه است که در پای برج های دوقلوی پتروناس و مشرف به پارک KLCC واقع شده است. این مکان در بیش از 1.5 میلیون فوت مربع گسترده شده است و به یکی از بهترین مراکز خرید مالزی، غذاخوری و تجربه سرگرمی در مالزی تبدیل شده است. علاوه بر این،  Suria KLCC به دلیل حضور گالری هنری پتروناس، آکواریوم KLCC و موسسه علمی پتروسینس (Petrosains) مشهور است.
Suria KLCC با بیش از 300 فروشگاه خرده‌فروشی ارائه دهنده ترکیبی بی‌نظیر از زنجیره‌های محلی و برندهای بین‌المللی می‌باشد. این مکان به شما امکان می‌دهد تا در یک محیط شیک و مدرن، خریدی متنوع از محصولات محلی و جهانی داشته باشید و از تنوع بی‌پایان محصولات لذت ببرید.

مرکز خرید Suria KLCC، کوالالامپور در مالزی

نحوه دسترسی

برای رسیدن به مرکز خرید KLCC، شما می‌توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:
 با استفاده از LRT: با یک قطار LRT به ایستگاه KLCC بروید. سپس تنها دو دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه KLCC تا مرکز خرید KLCC فاصله دارید.
تاکسی: هر تاکسی می تواند شما را در Suria KLCC پیاده کند، زیرا در پای برج های معروف پتروناس قرار دارد. 
 اتوبوس: از اتوبوس‌های شماره B103 یا B114 استفاده کرده و به مرکز خرید KLCC بروید.

مکان: 241، Suria KLCC، مرکز شهر کوالالامپور، 50088 کوالالامپور، قلمرو فدرال کوالالامپور، مالزی
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

 

Berjaya Times Square، کوالالامپور


بزرگترین مرکز خرید بین‌شهری مالزی، با نام Berjaya Times Square (BTS)، در قلب شهر کوالالامپور واقع شده است. این برج به ارتفاع 203 متر و با 48 طبقه، یک ترکیب جذاب از هتل، کاندومینیوم و مجتمع مرکز خرید به همراه شهربازی سرپوشیده است.
مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر حدود 2260 فروشگاه را در خود جای داده و این مرکز را به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید اقتصادی تبدیل کرده است که تنوع وسیعی از کالاها و لوازم جانبی را ارائه می‌دهد. پارک موضوعی میدان تایمز برجایا در این برج، حدود 14 وسیله نقلیه مخصوص و ترن هوایی دارد که همگی در این مرکز خرید قرار دارند.
با انواع واحدهای مسکونی از هتل تا پنت‌هاوس‌ها و کاندومینیوم‌های مقرون به صرفه، این برج هشتمین دوقلوی بلند در کوالالامپور و پنجمین بزرگ‌ترین ساختمان دوقلو جهان از نظر مساحت است. اینجا یکی از بهترین مقاصد تجربه خرید و سرگرمی در کوالالامپور به حساب می‌آید. این مجموعه در فاصله کوتاهی از چندین مرکز خرید از جمله Low Yat، Sungei Wang و Lot 10 قرار دارد.

مرکز خرید Berjaya Times Square، کوالالامپور در مالزی

نحوه دسترسی

استفاده از LRT یک راه اقتصادی و راحت برای سفر به میدان برجایا تایمز است. در ایستگاه Huang Tuah LRT سوار شوید. از این ایستگاه تا میدان برجایا تایمز، تنها 10 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارید. همچنین، در ایستگاه مونوریل Imbi نیز می‌توانید سوار شوید، که به طور مستقیم به مرکز خرید BTS متصل است.
اگر ترجیح می‌دهید با اتوبوس سفر کنید، از ایستگاه اتوبوس KL Sentral (خط قرمز) با اتوبوس GoKL 3 به می‌دان برجایا تایمز بروید. این مسیر حدود 9 دقیقه طول می‌کشد.
اگر به دنبال راهی سریع و راحت برای رسیدن به میدان برجایا تایمز هستید، سوار یک تاکسی یا ماشین شخصی شوید. این گزینه همیشه یک گزینه مناسب است، اگر چه ممکن است چندان اقتصادی نباشد.

آدرس: خیر 1، جالان ایمبی، ایمبی، 55100 کوالالامپور، قلمرو فدرال کوالالامپور، مالزی
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه (10:00 صبح تا 20:00)

 

Mid Valley Megamall، کوالالامپور


Mid Valley Megamall یکی از بزرگترین مراکز خرید در جنوب شرقی آسیا است که در نیمه راه بین پتالینگ جایا و کوالالامپور واقع شده است. Mid Valley Megamall حدود 430 فروشگاه محلی و بین المللی دارد که در 5 طبقه قرار دارند. در حالی که این مرکز خرید یک مقصد عالی برای عاشقان خرید است، یک سالن سینما، سالن بولینگ و کتابفروشی نیز در آن وجود دارد که از این طریق بازدیدکنندگان را سرگرم می کند.
این مرکز خرید شامل سه هتل مجلل، یک مجتمع تجاری و مرکز خرید باغ است که با یک پل به Mid Valley Megamall متصل است. در حالی که Gardens Mall به دلیل برندهای لوکس و بین المللی شناخته شده است، Mid Valley Megamall فرهنگ غنی محلی کوالالامپور را از طریق غذاخوری ها و فروشگاه های محلی خود حفظ می کند. همچنین این مرکز خرید برنده جایزه بهترین مجتمع خرید در سال 2000 توسط گردشگران شده است.
Mid Valley Megamall در نزدیکی KL Sentral  و در منطقه تجاری مرکزی Klang Valley واقع شده است. KL Sentral به عنوان یک مرکز حمل و نقل در نظر گرفته می شود زیرا چندین اتوبوس و قطار محلی از این مکان عبور می کنند. علاوه بر این، چندین مکان در نزدیکی مرکز خرید وجود دارد که می توانید وسیله نقلیه خود را در آنجا پارک کنید.

مرکز خرید Mid Valley Megamall، کوالالامپور در مالزی

نحوه دسترسی

Mid Valley Megamall به راحتی از طریق قطار قابل دسترسی است. نزدیکترین ایستگاه، ایستگاه Mid Valley Megamall است که درست در ورودی مرکز خرید قرار دارد. از اتوبوس هایی که در Mid Valley Megamall توقف می کنند عبارتند از T788، 822، 781 و دیگران علاوه بر این اتوبوس‌های Rapid KL U66، U84، U85، U87 و T631 نیز به ورودی North Court بازار می‌رسند.

مکان: لینگکاران سید پوترا، شهر مید ولی، 59200 کوالالامپور، قلمرو فدرال کوالالامپور، مالزی
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری مالزی کلیک کنید.

Sungei Wang Plaza، کوالالامپور 


سونگی وانگ پلازا یک مرکز خرید با تاریخچه طولانی در منطقه بوکیت بینتانگ است. این مجموعه، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید مالزی همچنان توانسته است تعداد زیادی از گردشگران تور مالزی را به خود جلب کند. با بیش از 500 فروشگاه مختلف، اینجا به مردم امکان خرید انواع کالاها از جمله غذا و لباس فراهم می‌کند. طبقه بالاتر این مرکز خرید به جوانان اختصاص دارد و انواع محصولات مد و لباس ارائه می‌دهد. علاوه بر اینکه فضایی آرامش‌بخش برای بازدیدکنندگان دارد، اینجا میزبان جشن‌ها و رویدادهای مختلف نیز می‌شود. همچنین، انواع رستوران‌های متنوع با غذاهای سنتی مالزی در دسترس هستند.

مرکز خرید Sungei Wang Plaza، کوالالامپور  در مالزی

نحوه دسترسی

اگر در مرکز شهر اقامت دارید، می‌توانید به راحتی به سونگی وانگ بروید، زیرا در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است. این مرکز خرید در مقابل Lot10 قرار دارد و مستقیماً به BB Plaza متصل است. ایستگاه LRT (حمل و نقل ریلی سبک) بوکیت بینتانگ مستقیماً به Sungei Wang متصل است. از LRT وارد Sungei Wang در طبقه 1 می شوید. اگر خارج از مرکز شهر اقامت دارید، پیشنهاد می کنیم از مونوریل استفاده کنید. سایر وسایل حمل و نقل عمومی در کوالالامپور چندان قابل اعتماد نیستند. گزینه دیگر این است که با تاکسی به آنجا برسید. 

محل: Jln سلطان اسماعیل، بوکیت بینتانگ، 55100 کوالالامپور، قلمرو فدرال کوالالامپور، مالزی
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

 

captcha