جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی

یکی از لذت بخش ترین فعالیت‌ها برای مسافران در هنگام بازدید از یک کشور جدید، لذت بردن از غذاهای محلی و کشف طغم غذاهای آن است. مالزی، با تنوع فراوان، مکان‌های شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند که از غذاهای محلی مالزی گرفته تا طعم‌های بین‌المللی را ارائه می‌دهد. بنابراین، برای افرادی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارند، بهتر است بهترین رستوران‌ های کوالالامپور مالزی را در برنامه سفر خود در نظر بگیرند.
در این مقاله، به فهرستی از بهترین رستوران‌ های کوالالامپور مالزی میپردازیم، که از تجربیات شخصی مسافران به دست آمده است. 

 

رستوران Cilantro


رستوران Cilantro  در مالزی

رستوران Cilantro یکی از متفاوت‌ترین و بهترین رستوران‌ های کوالالامپور مالزی است. آشپز تاکاشی کیمورا با استفاده از ترکیبی از غذاهای شیک و مدرن فرانسوی با تأثیرات ژاپنی، تجربه ذائقه‌های جدید و لذت‌بخشی را برای مشتریان ارائه می‌دهد. از خرچنگ سرخ شده با سالاد اندیو و کنگر فرنگی گرفته تا سوپ قارچ با ترافل تابستانی، منوی غذای Cilantro پر از غذاهای لذیذ و طعم‌های متنوع است.
یکی از غذاهای پیشنهادی در این رستوران، قفسه بره تغذیه شده با غلات با هوبا میسو و اوناگی همراه با فوی گراس است. این ترکیب غذایی با ترکیب مواد اصیل و مرغوب، یک تجربه ذائقه‌ای منحصر به فرد را ارائه می‌دهد.
منوی رستوران Cilantro به شما فرصت ارزشمندی ارائه می‌دهد که بتوانید امضای استثنایی سرآشپز تاکاشی کیمورا را با مبلغ بسیار مقرون به صرفه‌ای، یعنی 51.50 دلار (220 رینگیت) برای سه وعده، تجربه کنید. این قیمت، با توجه به کیفیت بی‌نظیر غذاها ، می‌تواند به عنوان یک فرصت بی‌نظیر و ارزشمند در دنیای خوراک و هنر آشپزی محسوب شود. 
آدرس: MiCasa All Suite Hotel،368-B، Jalan Tun Razak،50400 کوالالامپور، مالزی.
ساعات کاری : ناهار (فقط جمعه):  12:00 تا 14:00 شام (سه تا یکشنبه):  18:00 تا 22:30 آخرین سفارش:  21:30 دوشنبه ها تعطیل است.

برای مطالعه بهترین زمان برای سفر به مالزی کلیک کنید.

رستوران Bijan


رستوران Bijan در مالزی

رستوران Bijan، واقع در یک مکان بسیار عالی در بالای Changkat Bukit Bintang در فاصله کوتاهی از خیابان مشهور Changkat در بوکیت بینتانگ قرار دارد.
این رستوران نه تنها یک مکان عالی برای لذت بردن از غذاهای سنتی مالزی است، بلکه در موقعیتی خاص و استراتژیک واقع شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا از ترکیبی از فعالیت‌های شهری و تجربه‌ی فرهنگی در همان مکان بهره‌مند شوید.
Bijan به عنوان یک مکان برجسته برای قرار شام یا جشن گرفتن در مناسبت‌های خاص شناخته می‌شود. اینجا نه تنها یک مکان برای لذت بردن از غذاهای مشهور مالزی است، بلکه محلی است که مالزیایی‌ها مهمانان خود را به تجربه‌ی بهترین غذاهای مالزی دعوت می‌کنند.
این رستوران در یک ساختمان زیبا و متمایز با الهام از فرهنگ مالزی واقع شده است که هم فضای داخلی و هم فضای باز دارد. می توانید بیرون در میان فضای سبز بنشینید و غذاهای سنتی مالزی مانند رندانگ و ayam percik (مرغ کبابی) را امتحان کنید.
آدرس: No 3 Jalan Ceylon، 50200 Kuala Lumpur، Malaysia

 

رستوران آکار


رستوران آکار در مالزی

رستوران آکار حتما باید در لیست برنامه های تور مالزی شما باشد. منوی رستوران آکار که ریشه در فلسفه‌های فرانسوی دارد و از دیدگاه‌های آسیایی الهام گرفته شده است، جشن واقعی طعم‌های مالزیایی است.
یکی از غذاهای برجسته در غذاخوری آکار، ترویر است که شامل انواع گیاهان و سبزیجات محلی است. برای کسانی که به غذاهای دریایی علاقه دارند، Scallop Umai را امتحان کنید! این غذای لذیذ سمفونی از طعم ها و بافت های لطیف است که طراوت گوش ماهی در مرکز توجه قرار می گیرد.
آدرس: 109, Jalan Aminuddin Baki, Taman Tun Dr Ismail, 60000 Kuala Lumpur (نقشه موقعیت مکانی)
ساعات کاری: پنجشنبه – یکشنبه. شنبه - یکشنبه، 11 صبح تا 3 بعد از ظهر؛ پنجشنبه - یکشنبه، 6 بعد از ظهر تا 11 شب

 

رستوران Li Yen  در at Ritz-Carlton


رستوران Li Yen  در at Ritz-Carlton

رستوران چینی لی ین بین المللی در هتل ریتز کارلتون قرار دارد که ظرافت و صمیمیت را با طعم‌های سنتی کانتونی به یکدیگر ترکیب می‌کند. این رستوران یک مقصد خاص و لذت‌بخش برای ناهار و شام است. سرآشپز این رستوران، Alex Au Ka Wah، باتعهد به حفظ حس میراث چینی و پیروی از دستور العمل‌های کلاسیک چینی، تلاش می‌کند تا طعم‌های مدرن و جذاب را نیز به منوی خود اضافه کند.
نام "لی ین" که به معنای "باغ زیبا" است، با سه اتاق غذاخوری خصوصی به مهمانان این امکان را می‌دهد تا در یک محیط صمیمی و آرامش بخش، از صرف غذا لذت ببرند. این رستوران به خاطر دیم سام هنگ‌کنگ که توسط سرآشپز اختصاصی دیم سام تان تیونگ گوان کامل شده است، شناخته شده است.  از دیگر غذاهای مشهور این رستوران می‌توان به دنده‌های یدکی پخته با برگ‌های چای چینی و کرم آووکادو اشاره کرد.
آدرس : The Ritz-Carlton, Kuala Lumpur, 168, Jalan Imbi, KL, 55100

 

رستوران Tamarind Springs 


رستوران Tamarind Springs 

Tamarind Springs، که در منطقه حفاظت شده جنگلی آمپانگ واقع شده است، تنها در 15 دقیقه فاصله با ماشین از شهر قرار دارد. این رستوران با زیبایی خود و ارائه غذاهای سنتی هندوچینی، به یک مقصد بی‌نظیر برای عاشقان طبیعت و خواهان تجربه‌ی لذت‌بخش در دنیای آشپزی معتبر تبدیل شده است.
آشپزخانه‌ی این رستوران که توسط سرآشپز تایلندی ماهر Somjuhan Wandee اداره می‌شود، از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه داخلی و وارداتی برای آماده‌سازی غذاها استفاده می‌کند. منوی ارائه شده شامل غذاهای ویتنامی، کامبوجیایی و لائوسی با تمرکز بر غذاهای سنتی هندوچینی است.
علاوه بر این، Tamarind Springs یک مجموعه فوق‌العاده از بستنی ایتالیایی با طعم‌های شگفت‌آور از جمله چیلی شکلاتی و کالامانسی نیز ارائه می‌دهد. از غذاهای خوشمزه منو این رستوران میتوان به پستو سرخ شده ویتنامی و قلیه ماهی سر مار، پنوم پن وگیو گاو لوک لاک با آهک و فلفل سیاه و سوف سرخ شده لائوس در سس تند بهار تمرهندی اشاره کرد.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری مالزی کلیک کنید.

رستوران Ikan-Ikan at Four Seasons Langkawi


رستوران Ikan-Ikan at Four Seasons Langkawi در مالزی

رستوران Ikan-Ikan در Four Seasons Langkawi، به سبک لیماها و در قالب یک خانه سنتی مالزیایی، تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای دریایی تازه را در کنار ساحل آندامان ارائه می‌دهد. این آلاچیق خودمانی، که در نزدیکی دریا واقع شده، به چهار منطقه اصلی تقسیم شده است و هرکدام از آنها دارای چشم اندازهای خیره کننده‌ای است.
بزرگترین منطقه، یک عرشه چوب ساج با ظرفیت 60 نفره است که منظره‌ای از باغ‌ها و اقیانوس ارائه می‌دهد. دو غرفه در دو طرف رستوران، یکی حاوی بار با صندلی‌های کوکتل و دیگری دارای یک اتاق غذاخوری خصوصی برای 16 نفر است.
در منوی غذا، غذاخوری‌ها طیف وسیعی از غذاهای مورد علاقه مالزیایی مانند گوشت گاو پانگانگ و ماهی مرکب سامبال سوتونگ وجود دارد. با این حال، در خوردن وعده های غذایی زیاد سیر نشوید، زیرا دسر در Ikan-Ikan را نباید از دست دهید. این دسر از خوراکی های خوشمزه ای مانند موز سرخ شده، کیک عسلی و بستنی وانیلی بوربون تهیه میشود.
آدرس: Jalan Tanjung Rhu, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

THIRTY8


رستوران THIRTY8 در مالزی

رستوران   THIRTY8 که در طبقه سی و هشتم گرند حیات کوالالامپور قرار دارد، مشرف به برج‌های پتروناس است و مناظر پانوراما از کل شهر را به نمایش می‌گذارد.  Stefan Beck  سرآشپز اجرایی Sous در راس آشپزخانه قرار دارد و منویی از ترکیب غذاهای غربی، چینی و ژاپنی ارائه می دهد.
این رستوران با مجموعه‌ای چشمگیر از غذاهای اصلی شگفت‌آور خود، تجربه‌ای متفاوت از طعم‌ها و لذت‌های متنوع را به میهمانان ارائه می‌دهد. این مجموعه شامل فیله گوشت گاو بلک آنگوس استرالیایی و فیله کاد آلاسکایی ووک سرخ شده است، که با کیفیت بالا و تازگی بی‌نظیر خود، ارائه دهنده یک تجربه گوارای غذایی است.
در زمینه پیش غذاها، خلاقیت آشپزان THIRTY8 با ظرفیت خود را در برجسته قرار داده و با ترکیب‌هایی چون خاویار، تارتار ماهی قزل‌آلا دودی، تویل کنجد و هیبیسکوس، ترکیبات جالبی از طعم و بافت را به وجود می‌آورند. این تنوع در پیش‌غذاها به گونه‌ای استثنایی ترکیب شده است که حس لذت و شگفتی را در چشمان هر ذائقه‌ای به وجود می‌آورد.
آدرس: Grand Hyatt Kuala Lumpur, 12, Jalan Pinang, Kuala Lumpur (نقشه موقعیت مکانی)
ساعات کاری: روزانه، 7 صبح تا 11 شب

برای مطالعه راهنمای سفر به مالزی کلیک کنید.

captcha