جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | سواحل هند

سواحل هند

خط ساحلی هند، یکی از طولانی‌ترین سواحل جهان از مناظر فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این روزها، سواحل هند به ویژه ساحل‌های غربی، در لیست برنامه های سفر مسافران قرار دارند. این سواحل تجربه‌های متنوعی را از فعالیت های آرامش بخش تا ماجراجویی‌های پرهیجان ارائه می‌دهند. هر یک از سواحل هند خصوصیت‌های خود را دارند و تجربه‌های متفاوتی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. از مهمانی‌های پرجنب‌وجوش گرفته تا ورزش‌های آبی، از گذراندن اوقات فراغت گرفته تا خلیج‌های شخصی، انواع فعالیت ها در انتظار شما هستند. در اینجا لیستی از زیباترین سواحل هند را برای شما فهرست نموده ایم. شما می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کرده و تعطیلات ساحلی شگفت‌انگیزی را با عزیزانتان تجربه کنید. 

سواحل گوا


وقتی به گوا فکر می کنید، سواحل شنی، مهمانی های شگفت انگیز، دهکده های کوچک زیبا، غذاهای خوشمزه و یک تجربه تعطیلات جادویی را به یاد می آورید. گوا به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری در سواحل غربی هند شناخته می‌شود. این محبوبیت نه تنها به خاطر ساحل‌های فراوانش است، بلکه به خاطر آب و هوای گرمسیری و میراث غنی پرتغالی که هنوز هم در برخی نقاط آن حس می‌شود. مناطقی از شهر گوا که در کمربند ساحلی کونکان واقع شده‌اند، دارای خط ساحلی بیش از 100 کیلومتری هستند و هر سال میلیون‌ها گردشگر تور هند از داخل و خارج از کشور را به خود جذب می‌کنند.

 

ساحل باگا

ساحل باگا

ساحل باگا در گوا که زیباترین منظره طلوع تا غروب خورشید را ارائه می کند، یکی از پر جنب و جوش ترین سواحل هند است. تفریحات شبانه در این ساحل، با حضور برخی از بهترین کلاب‌های شبانه منطقه، آن را بی‌نظیرتر می‌کند.با غروب خورشید، ساحل زنده می شود و صحنه مهمانی فرا می رسد.
ساحل باگا همچنین بهشتی برای دوستداران ورزش های آبی است، با انواع ماجراهای سرگرم کننده و هیجان انگیز بهترین انتخاب برای خانواده ها، زوج ها، مسافران انفرادی تا گروهی، همه چیزهایی را که بازدیدکنندگان در تعطیلات ساحلی به دنبال آن هستند، دارد.

 

ساحل Calangute

ساحل Calangute

این شهر که به عنوان ملکه سواحل گوا شهرت دارد، برای دوستداران ورزش های آبی، افرادی که به دنبال آرامش هستند و علاقه مندان به طبیعت به یک رویا تبدیل شده است. از تماشای غروب خورشید گرفته تا شرکت در فعالیت های ساحلی، همه چیزهایی که یک مسافر در ایالت گوا می تواند بخواهد را دارد.
این یکی از شلوغ ترین سواحل هند است، اما مکانی آرام برای نشستن و استراحت ارائه می دهد. با طیف وسیعی از مراکز غذاخوری، غرفه‌های خرید و فعالیت‌های آبی، در تمام طول روز و شب یک مرکز شلوغ باقی می‌ماند. کودکان می توانند از اوقات ساحلی لذت ببرند در حالی که بزرگسالان می توانند در ماجراجویی های آبی شرکت کنند.

 

ساحل پروانه

ساحل پروانه

این ساحل یکی از منحصربه‌فردترین سواحل هند است که به خاطر مجموعه‌ای از گونه‌های پروانه‌های شگفت‌انگیزش شناخته می‌شود. ساحل پروانه در میان گنجینه های پنهان گوا جنوبی، مقصدی زیبا برای ماه عسل و زوج های دلسوز است تا از یک سفر آرام لذت ببرند.
در زمانی که جزر و مد در اینجا کم است، می توانید این فرصت را داشته باشید که کشتی های دریایی، ماهی قرمز، خیار اقیانوس و ماهی قرمز را در اینجا ببینید. مناظر غروب خورشید بر فراز افق، بازدید را به پایان می‌رساند و تصاویر زیبایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا تجربه خود را به خاطر بسپارند.

 

سواحل آندامان و نیکوبار


تالاب‌های آب شفاف و سواحل زیبا با یک پس‌زمینه تاریخی، آندامان و نیکوبار را به یکی از گزینه‌های برتر برای تعطیلات ساحلی تبدیل می‌کنند. جایی که می‌توانید به سفرهای طولانی بروید و در پشت‌آب‌های جزیره‌ها استراحت کنید. اگر تمایل به ماجراجویی بیشتری دارید، حتی می‌توانید به در اعماق دریا غواصی کنید.
از سواحل بکر و دست نخورده جزایر نیل و هاولاک گرفته تا شهر پر جنب و جوش پورت بلر، آندامان و نیکوبار گزینه‌های متنوعی را برای هر سبک سفری ارائه می‌دهند.

برای آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری هند کلیک کنید.

ساحل رادا ناگار

ساحل رادا ناگار

ساحل راداناگار که به عنوان یکی از زیباترین سواحل هند شناخته می شود، یک منطقه بکر از شن و ماسه را ارائه می دهد که توسط آب نیلگون و جنگل های سرسبز احاطه شده است. این ساحل که در جزیره Havelock قرار دارد، به عنوان هفتمین ساحل برتر جهان توسط مجله تایمز رتبه بندی شده است. ساحل راداناگار یک مقصد فوق‌العاده برای استراحت و تفریح، یک مقصد محبوب ماه عسل و همچنین مکانی ایده‌آل برای همه افرادی است که به دنبال استراحت در میان یک محیط آرام هستند.

 

ساحل کالا پاتار

ساحل کالا پاتار

ساحل کالا پاتار به دلیل ترکیب منحصر به فردش از تخته سنگ های سیاه و سواحل شنی ابریشمی سفید نامگذاری شده است. این جواهر پنهان در ساحل شرقی جزیره Havelock، در میان سواحل خیره کننده هند قرار دارد و برای کسانی که از آن بازدید می کنند، آرامش را ارائه می دهد.
جنگل سبز زیبا، خلوت زیبا و مرجان های درخشان که در امتداد خط ساحلی قرار دارد، ساحل کالا پاتار را به یک لذت مطلق برای بازدید تبدیل کرده است. ساحل مجهز به چند چتر و صندلی چوبی است که برای استراحت و تماشای مناظر ایده آل است.
از آنجایی که در این ساحل غرفه غذا وجود ندارد، توصیه می شود هنگام بازدید، خوراکی به همراه داشته باشید.

 

سواحل کرالا


نعمت‌های طبیعی کرالا شامل کوه‌ها و سواحل می‌شود، به همین دلیل است که می‌گویند، تا زمانی که «کشور خود خدا» را ندیده‌اید، چیزی ندیده‌اید. بهترین سواحل هند که در کرالا قرار دارند را بررسی کنید

 

وارکالا

وارکالا، کرالا - ساحل با یک کافه روی صخره

اگر می خواهید از شلوغی در کرالا فرار کنید، وارکالا مکانی عالی برای بازدید است. در اینجا کلبه های کوچک زیادی پیدا خواهید کرد که می توانید از غذاهای خیابانی هند، غذاهای دریایی و نوشیدنی های متنوع با مهمان نوازی محلی لذت ببرید. این ساحل که محیطی رمانتیک دارد، مورد علاقه زوج هایی است که به دنبال لحظاتی خصوصی هستند.
همچنین دارای پیشرفته ترین امکانات موج سواری است که آن را به یکی از بهترین سواحل هند برای یادگیری و لذت بردن از هیجان موج سواری تبدیل می کند. وارکالا یکی از بهترین سواحل آسیا در سال های اخیر جوایز متعددی را کسب کرده است. این ساحل برای لذت بردن از زیبایی دریای عمان در کنار صخره بسیار مناسب است.

 

 کووالام

 کووالام، کرالا - آیورودا و موج سواری

یکی از پیشرفته ترین سواحل کرالا، کووالام یک مقصد گردشگری محبوب در این کشور است. این شهر به‌خاطر فانوس دریایی باشکوه، آب‌های کم عمق، و امواج کم جزر و مد و همچنین طیف وسیعی از فعالیت‌های ساحلی و آبی شناخته شده است. کووالام در اصل به معنای "بیشه درختان نارگیل" است و شهر کوچک پر از این نخل ها است.
کوالام یک دهکده ایده‌آل در امتداد سواحل دریای عمان است که به دلیل سه ساحل بکر با آب‌های کم عمق و امواج جزر و مدی که در آن می‌توان موج‌سواری، چوبی و قایق موتوری سواری کرد، معروف است. شهر ساحلی کووالام دارای سه ساحل معروف است - ساحل فانوس دریایی، ساحل سامودرا و ساحل هاوا که در کنار هم هلال صخره ای با شکوه آن را تشکیل می دهند. کووالام در اصل به معنای "بیشه درختان نارگیل" است و شهر کوچک پر از این نخل ها است.
در حالی که ساحل Hawa (همچنین به عنوان ساحل حوا شناخته می شود) و ساحل فانوس دریایی محبوب ترین مقاصد در بین گردشگرانی هستند که به دنبال تفریح و هیجان هستند. ساحل سامودرا نسبتا ناشناخته است و برای کسانی که به دنبال آرامش و حریم خصوصی هستند مناسب است.

برای آشنایی با بهترین زمان برای سفر به هند کلیک کنید.

ساحل ماراری

ساحل ماراری

ساحل ماراری، ساحل دریای کرالا که به خاطر فضای آرامش بخش خود معروف است، به عنوان «شن‌های طلایی بی‌پایان که در آن روحی نخواهید دید» نامیده می‌شود. این ساحل با ارائه یک محیط خیره کننده و بسیاری از فعالیت های سرگرم کننده، قطعا در صدر فهرست بهترین مکان های ساحلی برای لذت بردن از آرامش و هیجان قرار دارد.
اگر به دنبال بهشتی بکر با کیلومترها شن و نخل بکر و نخل نارگیل در یک ساحل استوایی هستید، ماراری مکان مناسبی برای شماست. این بازسازی یک شیوه زندگی باستانی و هماهنگ در دهکده های ماهیگیری سنتی کرالا است. دیدن غروب خورشید در افق در این ساحل روح را آرام می کند و تجربه سفر شما را کامل تر می کند.

 

جزایر لاکشادویپ - بیشتر سواحل بکر و سورئال


جزایر لاکشادویپ

لاکشادویپ که به معنای "صد هزار جزیره" است، یکی از جذاب‌ترین و عجیب‌ترین نقاط ساحلی هند را تشکیل می‌دهد. 
این جزایر همچون مالدیو به قدر تماشایی و شگفت‌آور هستند که هرگز از دیدنشان سیر نمیشوید. جزیره مینیکوی نیز به عنوان یکی از بهشت‌های روی زمین شناخته می‌شود.
ساحل اصلی این جزیره‌ها به طرزی خیره‌کننده در کنار آب‌های شفاف و تالاب‌های لاجوردی قرار دارد. نخل‌های نارگیل با تسیم ملایم تکان میخورند و زمین والیبال ساحلی ترکیبی از شادی و آرامش را ایجاد می‌کنند. همچنین، ماسه‌های نرم آنقدر لطیف‌اند که گام زدن بر روی آنها حس می‌دهید که روی یک فرش مخملی قدم می‌گذارید.
با یک پرواز سریع از کوچی در عرض چند ساعت به جزیره آگاتی میرسید. به شما پیشنهاد میکنیم که در هنگام بازدید از این جزیره حتما دوربین خود را همراه داشته باشید.

برای آشنایی با بهترین جشنواره های هند کلیک کنید.

captcha

مطالب مرتبط