جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | کافه های استانبول

کافه های استانبول

تاریخ غنی استانبول را علاوه بر مکان های دیدنی تاریخی، میتوان در قهوه و کافه های استانبول یافت. از قرن پانزدهم که عثمانی‌ها قسطنطنیه (استانبول کنونی) را تصرف کردند، قهوه بخش عظیمی از فرهنگ و سنت ترکیه بوده است و به این دلیل است کافی شاپ‌های زیادی در استانبول وجود دارد. قهوه استانبول معطر، غنی و لذیذ است و با فضای دنج کافه های استانبول ترکیب می شود. 

کافه نفتالین


cafe-naftalin

کافه نفتالین یکی از بهترین کافه های استانبول است و اگر طرفدار چیزهای کلاسیک و شیک هستید، کافه نفتالین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این کافه در محله بالات، یکی از زیباترین محله های استانبول واقع شده است و در واقع قسمت دوم یک مغازه عتیقه‌فروشی قدیمی به همین نام است.
فضای داخلی کافه نفتالین بسیار جذاب است، با ظروف قدیمی در حال استفاده و عتیقه‌هایی مانند ساعت‌های پدربزرگ و ماشین‌های تحریر، رفتن به کافه نفتالین مانند سفر به زمان گذشته است.
افرادی که به گربه‌ها علاقه دارند عاشق این مکان می‌شوند چرا که در این کافه گربه های زیادی وجود دارد که این کافه را خانه خود میدانند.

کافه نفتالین در زمان های اوج می تواند بسیار شلوغ شود بنابراین گاهی باید مدتی منتظر بمانید.
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 11:00 شب
آدرس: Yıldırım Cd. No:27/A, 34087 بالات, فاتح

 

والترز قهوه روستری


walters-coffee-roastery

نمی توان انکار کرد، سریال تلویزیونی پرطرفدار AMC 'Breaking Bad' یکی از بهترین سریال های جهان بوده است. یک خط داستانی باورنکردنی با شخصیت‌های درخشان، به ایجاد اسپین‌آف‌های متعدد، کالاها، لباس‌های شیک و حتی کافی‌شاپ‌هایی با مضمون فوق‌العاده کمک کرد.
یکی از این کافی شاپ ها را می توان در قلب منطقه Kadikoy استانبول یافت. Walter's Coffee Roastery برخی از بهترین قهوه های شهر را به صورت کامل در لوله های آزمایش، با لباس های رنگ زرد بسیار قابل تشخیص و آویزان و تجهیزات مختلف دیگری که در یک آزمایشگاه متابولیک در اندازه صنعتی پیدا می کنید، سرو می کند.
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 11:00 شب
آدرس: Caferağa، Bademaltı Sk. No:21, 34710 Kadikoy

 

F'Roses


froses-cafe

Anthophiles، یکی از بهترین کافه های استانبول است که به طور شگفت انگیزی از رزهای صورتی و سفید و دیگر گل های مختلف تزئین شده است، به جرات می توان گفت کافه F'Roses برای بهترین مکان برای عکس های اینستاگرامی است. 

این کافه کوچک زیبا را در کنار ساحل بسفر در محله ببک استانبول قرار دارد، به این معنی که این کافه نسبت به دیگر کافه های استانبول در موقعیت دورتری قرار دارد.
البته این یک مزیت به شمار می آید، زیرا شما را از شلوغی های شهر دور میکند و شما را با دیگر قسمت‌های کمتر بازدیدشده شهر آشنا می‌کند. این کافه با تم صورتی در داخل، با غرفه های صورتی، فنجان های چای صورتی و حتی یک لاته صورتی خوشمزه که در منو ادامه دارد قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 20:00 (دوشنبه ها تعطیل)
آدرس: Arnavutköy, Bebek Arnavutköy CD No:26/A, 34345 Beşiktaş

 

کافه FiLBooks


filbooks-coffee-shop-istanbul

اگر می‌خواهید در طول ماه‌های سرد زمستان به کافه‌های استانبول بروید، پیشنهاد میکنیم کافه بسیار شیک FiLBooks در لیست کافه های کتابفروشی خود قرار دهید.
محیط فوق‌العاده دنج و آرام آن برای پرسه زدن، انتخاب یک کتاب خوب و نشستن روی یک صندلی آویزان با یکی از قهوه‌های خاصشان یک انتخاب عالی است. 
کافه FiLBook همچنین غذاهای بسیار خوشمزه ای نیز ارائه می دهد، برای زمانی که می خواهید مدتی در کافه بمانید، عالی است.
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب
آدرس: Kemankeş Karamustafa Pasha, Ali Pasha Değirmeni Sk. No:1, 34425 Beyoglu

 

آکارتلر مینوی | Minoa Akaretler 


minoa-akaretler

کتابفروشی و کافه Minoa، یا همان طور که محلی شناخته می‌شود، Minoa Akaretler، یکی از کافه‌ های کتابفروشی دنج استانبول است. این کافه سه طبقه در استانبول از صبح ساعت 8 صبح باز است و در ساعت 1 بامداد بسته می شود. 
مینوآ علاوه بر قهوه و نوشیدنی‌های داغ تازه دم‌شده‌اش، صبحانه‌ای بی‌نظیر،  ناهار خوشمزه اشتها‌آور و شام‌های لذیذ را نیز سرو می‌کند که برای کسانی که می‌خواهند در هر زمانی در محیطی آرام بنشینند و کتاب مطالعه کنند، عالی است. 
Minoai دارای یک کتابخانه با تعداد زیادی کتاب به زبان انگلیسی است. 
ساعت کاری: 8:00 صبح تا 1:00 صبح (10:00 صبح تا 1:00 صبح یکشنبه ها)
آدرس: Vişnezade, Süleyman Seba Cd. No:52/A, 34357 بشیکتاش

 

کافه آرا | Café Ara


cafe-ara

کافه آرا که تنها کمی با خیابان معروف استقلال فاصله دارد، برخی از خوشمزه ترین دسرهای شهر را سرو می کند. چیزی که این کافی شاپ ترکیه ای خاص را بسیار منحصر به فرد می کند این واقعیت است که صاحب فقید آن، آرا گولر، در واقع یک عکاس مشهور محلی بود. آثار گولر در سراسر دیوارهای کافه است و تصاویر زیبایی را که او از استانبول از دوره های مختلف می گرفت به نمایش می گذارد. 
معماری داخلی این کافه با شیشه های رنگی 100 ساله شما را مجذوب خود میکند. کارکناناین کافه بسیار صمیمی هستند و همانطور که اشاره کردیم، غذاهای این کافه رستوران در رتبه دوم بهترین غذاهای استانبول  قرار دارند. همه اینها باعث می شود که کافه آرا به یکی از بهترین کافه های استانبول تبدیل شود.

برای آشنایی با بهترین رستوران های استانبول کلیک کنید.

ساعت کاری: 9:00 صبح تا 11:30 صبح دوشنبه تا جمعه، 10:00 صبح تا 23:30 شنبه و یکشنبه
آدرس: Tomtom, Ara Güler Sk No:2, 34433 Beyoğlu

 

کافه کاراباتاک | Karabatak


karabatak

کافه Karabatak یکی از بهترین کافه های استانبول است که در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های استانبول، کاراکوی قرار دارد. این کافه دارای تعداد زیادی صندلی در کنار خیابان و پنجره‌های باز است که به‌شدت یادآور کافی‌شاپ‌های اجتماعی جذاب و آرام ویتنام است. خوردن یک نوشیدنی تازه در کاراباتاک جان دوباره به شما میبخشد.
فضای داخلی کافه کاراباتاک به اندازه فضای بیرونی آن جذاب است. پس اگر در روزهای آفتابی به این کافه رفتید و دنبالی پناهگاهی در برابر آفتاب بودید در داخل کافه بنشینید. با ورود به داخل کافه با دوچرخه‌های قدیمی از سقف‌ها آویزان شده و دیوارهایی که با آثار هنری تزئین شده است غرق در طراحی داخلی آن خواهید شد. این کافه یکی از مکان دوست داشتنی برای گردشگران تور استانبول است.
ساعت کاری: 8.30 صبح تا 11.30 شب
آدرس: Kemankeş Karamustafa Pasha، Karaali Kaptan Sk. شماره: 7, 34425 بی اوغلو

 

کافه لیمونلوک |  Limonluk Café


limonluk-cafe

کافه لیمونلوک یکی دیگر از کافه های استانبول است که در طول سال های 2019-2021 ساخته شد.
این کافه شیک در باغ های سرسبز کاخ دولما باغچه، با حوض کوچک اما زیبا با قوهای شنا و تعداد زیادی درخت ماگنولیا که زمین را پر از گلبرگ می کند، واقع شده است. 
ساختار شیشه‌ای منحصربه‌فرد کافه لیمونلوک که در گوشه‌ای از محوطه این باغ دوست‌داشتنی قرار دارد، به فضای داخلی حسی روشن می‌بخشد. ترکیب فضای زیبای کافه لیمونلوک با قهوه، کیک و دسرهای فوق العاده ای که ارائه می شود مطمئنا یکی از بهترین تجربه های شما در تور ترکیه و سفر به استانبول خواهد بود.
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 17:30 (دوشنبه ها تعطیل)
آدرس: Vişnezade, Dolmabahçe Cd., 34357 Beşiktaş

 

عتیقه جات و کافه Cukurcuma


cukurcuma-antiques-cafe

به دنبال جایی متفاوت برای خوردن صبحانه در استانبول هستید ؟ پس به کافه Cukurcuma در بی اغلو بروید این کافه صبحانه یکی از بهترین کافه های استانبول محسوب میشود.
کافه و عتیقه جات Cukurcuma پر از انواع گنجینه های منحصر به فرد و قدیمی است. وقتی وارد کافه شوید حس میکنید به یک مغازه عتیقه فروشی آمده اید. قفسه‌های کتاب، آینه‌ها، لامپ‌های رنگارنگ و صندلی‌های مخملی در همه جا وجود دارد که همگی به هاله قدیمی کافه می‌افزایند. 
همچنین در این کافه انواع غذاهای خوشمزه مانند پاستو آووکادو، تخم مرغ آب پز، ساندویچ و دسرهایی که همگی باورنکردنی به نظر می رسند، سرو میشود.

برای آشنایی با بهترین غذاهای خیابانی استانبول کلیک کنید.

ساعت کاری: 9:00 صبح تا 7:30 بعد از ظهر (10:00 صبح تا 19:30 یکشنبه ها)
آدرس: Firuzağa Mah, Çukur Cuma Cd. No:52B, 34425 Beyoglu

 

کافه امیلیا


emilia-cafe

کافه بعدی که در لیست بهترین کافه های استانبول قرار دارد و با رنگ صورتی به زیبایی تزئین شده است کافه امیلیا نام دارد. فضای داخلی این کافه با مضمون گل‌ها و زیبایی‌شناختی آن خیره‌کننده است و بدون شک یکی از بهترین مکان ها برای گرفتن عکس های اینستاگرامی است.
همانطور که قبلاً ذکر کردیم تنها یک کافی شاپ دیگر در استانبول با حال و هوای مشابه وجود دارد که F'Roses نام دارد. این کافه با طراحی زیبا و از همه  مهمتر غذاها و نوشیدنی هایی خوشمزه ای که سرو می کند یکی از بهترین مکان ها برای استراحت و فرار از شلوغی شهر است.
علاوه بر این کارکنان اینجا واقعاً خوش خلق و بسیار دوستانه هستند و همه میتوانند به زبان انگلیسی عالی صحبت کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که خدمات عالی دریافت خواهید کرد.
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 23:00 یکشنبه تا پنجشنبه، 9:00 صبح تا 12:00 صبح جمعه و شنبه
آدرس: Suadiye, Mucahit Sk. no:402/B, 34740 Kadikoy

 

سوفلور کادیکوی | Suflor Kadikoy


suflor-kadikoy

بازدید از Suflor Kadikoy مانند قدم گذاشتن در یک کتاب مصور واقعی است. دکور متحرک سیاه و سفید آن چیزی فراتر از تصور است. طرح‌های خلاقانه دیوارها، کف زمین، طاقچه‌ها و صندلی ها در  فضای فوق العاده، همگی باعث می شوند احساس کنید که در یک کتاب کمیک هستید.
ما هنوز به سوفله ها اشاره ای نکردیم که کافه به نام آن نامگذاری شده است. SUFLÖR مهمانان خود را با 15 نوع سوفله به یک سفر خوشمزه می برد.
در میان 15 نوع سوفله سوفله تهیه شده با شکلات بلژیکی ، سوفله از سوفلور با طعم نوتلا بیشترین ترجیح را دارد. علاوه بر انواع سوفله، بستنی شیری با محتوای چربی و قند کم نیز سرو می شود. همچنین یک گوشه بازی وجود دارد که در آن می‌توانید «سوپر ماریو» را در کافه‌ای که موسیقی دهه 90 را در پس‌زمینه پخش می‌کند، بازی کنید.

ساعت کاری: 11:30 الی 12:00
آدرس: Osmanağa، Nihal Sk. No:5/a, 34714 Kadikoy

 

captcha

مطالب مرتبط