جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین رستوران های استانبول

بهترین رستوران های استانبول

استانبول یکی از منحصر به فردترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای جهان است که خیابان های پر هرج و مرج، غذاهای باورنکردنی و فرهنگ جذاب خود را دارد. این کلان شهر پر جنب و جوش خانه برخی از بهترین رستوران های جهان است و اگر به دنبال بهترین رستوران های استانبول هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

رستوران های استانبول


از غذاهای لذیذ و خوشمزه با حال و هوای فوق‌العاده غذایی که ذائقه‌های شما را راضی می‌کند، تا غذاهای کلاسیک ترکی که توسط سرآشپزهای محلی باتجربه تهیه می‌شوند و به مرور زمان شهرت خود را به دست آورده‌اند، طیف گسترده ای از غذاهای ترکی در رستوران های این شهر سرو می‌شود.

علاوه بر غذاهای ترکی در رستوران‌های استانبول انواع غذاهای بین المللی مانند غذاهای مدیترانه‌ای، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکی، هندی، چینی، پرتغالی و تایلندی سرو می‌شود. همچنین تنوع غذایی گوناگونی برای گیاه خواران وجود دارد.
استانبول طیف گسترده ای از رستوران های با کیفیت را در هر منطقه و محله خود ارائه می دهد. البته نمی توان در این مطلب به تمام صدها رستوران با کیفیت و درجه یک استانبول اشاره کرد، بنابراین ما بهترین رستوران های استانبول را برای شما گردآوری کردیم، زیرا آنها بسیار محبوب هستند و دارای خدمات درجه یک جهانی و همچنین برنده جایزه در طبخ انواع غذاهای جهان هستند. 

برای مطالعه راهنمای سفر به استانبول کلیک کنید.

ترک فاتح توتاک – در شیشلی بومونتی


turk-fatih-tutak

ترک فاتح توتاک یکی از بهترین رستوران های استانبول است که در منطقه بومونتی شیشلی واقع شده است و مجموعه ای مدرن و پیچیده از طعم های خوشمزه ترکی را توسط سرآشپز فاتح توتاک ارائه می دهد. 
این رستوران به خاطر غذاهای خوشمزه، اسیدی و دودی و راویولی های فوق العاده اش معروف است.
آدرس: Cumhuriyet Haciahmet Silahsor Cad, Yeniyol Sk. No:2, Sisli

 

رستوران Mikla - در Beyoglu


mikla-restaurant

رستوران میکلا در منطقه بی اوغلو استانبول در طبقه بالای پشت بام هتل شیک Marmara Pera واقع شده است. محمد گورس یک سرآشپز دورگه فنلاندی-ترکی است که غذاهای ترکیبی ترکی-اسکاندیناویایی را اختراع کرد و یکی از دلایل محبوبیت این رستوران وجود غذاهای ترکیبی ترکی-اسکاندیناویایی است.
میکلا با ارائه غذاهای خوشمزه و عالی که با استفاده از تکنیک هاسی جدید طبخ میشوند یکی از بهترین رستوران های استانبول است که برنده جایزه مهمت گورس است.
یکی دیگر از دلایل برتری این رستوران و تاکید بر بازدید از آن در تور استانبول، مناظر  360 درجه شهر استانبول است که در هنگام گوش دادن به اجرای زنده موسیقی، تجربه بی نظیری را ایجاد می کند.
این رستوران در کنار جاذبه‌های گردشگری استانبول نظیر موزه پرا، خیابان استقلال و موزه هنر مدرن استانبول قرار دارد و که شما میتوانید بعد از بازدید از این جاذبه ها برای صرف غذا به این رستوران بروید.
آدرس: Marmara Pera، خیابان Mesrutiyet. No:15، Beyoglu، استانبول

 

رستوران Neolokal - در Karakoy


neolokal-in-karakoy

Neolokal یک رستوران فوق العاده است که در Karakoy واقع شده است. هدف تیم Neolokal ارائه غذای واقعی به بازدیدکنندگان خود با الهام از محصولات طبیعی و الگوبرداری و طراحی از سنت ها است.
غذاهای اصلی منو این رستوران شامل؛ کاتمر و تیریت (گوشت گاو در آب اردک، فیلو پسته، ماست های رنگارنگ، خامه ترهانا)، باس کبابی (سوسیس غذاهای دریایی، سیب زمینی، کرم کرفس، سبزی خردل وحشی) و لمد و چارد سرما (سیب و گندم یووییک، آب بره) است.
رستوران نئولوکال در منطقه بی اغلو و در فاصله 0.1 مایل از برج گالاتا واقع شده است. این رستوران که بخشی از مجموعه فرهنگی SALT Galata شهر است، مناظر شگفت انگیز شاخ طلایی را از طریق پنجره های خود ارائه می دهد. محصولات اولیه Neolokal از مزرعه‌ای در نزدیکی Gümüşdere  تهیه می‌شود، و آن‌ها بر این باورند که مواد اولیه جهت طبخ غذا باید تازه باشند.
آدرس: SALT Galata، Bankalar Avenue، Karakoy، استانبول

 

رستوران 360 استانبول – در خیابان استقلال


360istanbul-restaurant

360Istanbul یک رستوران، بار و کلوپ شبانه روی پشت بام معروف است که در ساختمان آپارتمان مشرف به سفارت در بی اوغلو در خیابان معروف استقلال واقع شده است.
این رستوران با مناظر 360 درجه ای از استانبول که ارائه می دهد بهترین محل برای سرو غذاست. رستوران 360 برای ناهار و شام باز است و مزه مدرن ترکی را با غذاهای سنتی ترکی و غذاهای بین‌المللی و همچنین مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های منحصر به فرد ترکیب می‌کند. 
اگر به دنبال یک فضای رمانتیک برای قرار ملاقات های شخصی خود هستید، رستوران 360 بهترین گزینه برای شماست. نوشیدنی، دی جی و موسیقی زنده از جمله مزایای این رستوران است که حال و هوای تازه ای به رستوران می دهد.
آدرس: خیابان استقلال آپارتمان مصر شماره: 163/8، بی اوغلو، استانبول

 

رستوران نیکول - در بی اوغلو


nicole-restaurant

رستوران نیکول در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است و نام نیکول از مادر اگنس مارته نیکول الهام گرفته شده است که بیماران زیادی را در این ساختمان تاریخی که تا اوایل قرن بیستم به عنوان صومعه فرانسیسکن استفاده می شد، شفا داد.
این رستوران غذاهای مدیترانه‌ای معاصر را ارائه می‌دهد که در تراس شیکی که منظره‌ای باشکوه از شبه جزیره تاریخی استانبول، جزایر پرنس و فراتر از آن دارد سرو می‌شود. انبار نوشیدنی نیکول بسیار چشمگیر است که شامل تولیدکنندگان نوشیدنی محلی به سبک شاتو از مناطق اژه، تراکیه و آناتولی و همچنین انواع وارداتی است.
مشتریان این رستوران میتوانند در صورت داشتن حساسیت غذایی یا حتی گیاهخوار بودن، قبل از سفارش به کارکنان گزارش دهند. تغییر منوی رستوران نیکول بر اساس فصل یکی از ویژگی های بسیار مثبت این رستوران است.
آدرس: Tomtom Dist. خیابان تامتم کاپتان No:18، Beyoglu، استانبول

برای آشنایی با ارزان ترین مراکز خرید استانبول کلیک کنید.

رستوران و بار حیاط خلوت – در ببک، بشیکتاش


backyard-restaurant-bar

رستوران حیاط خلوت در باغی خارق‌العاده در یتیم‌خانه تاریخی فرانسوی، بین محله‌های آرناووتکوی و اتیلر در منطقه بشیکتاش واقع شده است. این مکان دوست داشتنی مشرف به خلیج Bebek است که در آن می توانید از غذاهای عالی در کنار نوشیدنی ها و کوکتل های با طراوت لذت ببرید.
در این رستوران انواع طبخ تخم مرغ و بشقاب های ترکی را برای صبحانه و برانچ، و مجموعه ای از سالادها، پاستاها و پیش غذاها برای ناهار و شام در حیاط خلوت ارائه می دهند. همچنین در بار پشتی، می توانید از نوشیدنی همراه با اجرای زنده دی جی ها که این مکان را به یک مکان پر جنب و جوش تبدیل می کنند، لذت ببرید.
آدرس: Duck Mah. Bebeköy Sk., No:4, Bebek, Istanbul

 

رستوران و بار اسپاگو – در نیسانتاسی


spago-restaurant-bar

اسپاگو که در محله نیسانتاسی، نزدیک به میدان تکسیم واقع شده است. جایی که سرآشپز استاد ولفگانگ پاک نقش پیشرو به عنوان نیروی آشپزی و رهبر در غذاخوری های خوب را ایفا می کند. کیفیت بالای غذا و کادر مجرب و آموزش دیده به سرپرستی سرآشپز معروف اتریشی ولفگانگ پاک که ۲۵ سال متوالی در مراسم رسمی اسکار شرکت کرده است، این رستوران را به یکی از بهترین و معروف ترین رستوران ها تبدیل کرده است. 
این رستوران بر روی پشت بام قرار دارد و به دلیل طراحی منحصر به فرد و چشم انداز خارق العاده ای که از پارک ماگا و تنگه بسفر ارائه میدهد یک فضای بسیار عالی برای سرو غذا می باشد. شما میتوانید از موسیقی زنده، کوکتل‌های خاص، ارواح با کیفیت بالا و شامپاین خوب لذت ببرید. همچنین این رستوران یکی از مکان های اصلی برای دیدن افراد مشهور در استانبول است.
آدرس: خیابان رجیس استانبول، میم کمال اوکه کاد. شماره: 35، Nisantası

 

اسمالی کاویت – اسمالیمسیت، خیابان استقلال


asmali-cavit-asmalimescit

اسمالی کاویت که در خیابان معروف اسمالیمسیت بی اوغلو واقع شده است را می توان یکی از بهترین رستوران ها در (میخانه ها) استانبول دانست.
این رستوران به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های استانبول شناخته می شود. فضای داخلی این رستوران سنتی است که گردشگران را به یاد دوران قدیم استانبول می اندازد. رستوران اسمالی کاویت مکانی است که می توان لذیذترین غذاهای ترکی را در آن پیدا کرد. برخورد بسیار صمیمانه پرسنل این رستوران به خصوص صاحب رستوران آقای کاویت با مسافران و مشتریان خود گویای این موضوع است.
غذاهای اصیل و سنتی ترکی جزء جدانشدنی این رستوران است. غذاهای این رستوران با مواد ارگانیک و سبزیجات محلی تهیه می شود که باعث خوش طعم شدن غذا های این رستوران می‌شود. منوی رستوران اسمالی کاویت همیشه شامل گوشت تازه، پیاز خلال شده، ماهی و سبزیجات است. اگر بعد از تور استانبول به دنبال مکان سنتی هستید، این رستوران می تواند بهترین انتخاب شما باشد.
آدرس: Asmalı Mescit Str. استانبول، بی اوغلو، شماره 16

 

رستوران ماهی Calipso – در Kucukyali


calipso-fish-restaurant

رستوران ماهی Calipso که در جاده ساحلی Kucukyali، در سمت آسیایی استانبول واقع شده است، یک رستوران عالی است که شرکای آن 30 سال تجربه ارائه و طبخ غذاهای دریایی را دارند. این رستوران پس از اولین سال افتتاحیه، جایزه اسکار "بهترین 50 رستوران" را با رای دوستداران غذا و استادان دریافت کرد.

 این رستوران به‌خاطر طعم‌های منحصربه‌فردش که شامل گیاهان دریایی اژه‌ای، پیش‌غذاهای سرد و گرم، غذاهای ویژه ماهی و صدف‌های دریایی با سس مخصوص و ارائه نوشیدنی های بی نظیر مشهور است. 
کباب ماهی مرکب یکی از بهترین غذاهای این رستوران است. ماهی مرکب که به شکل لوله ای است به صورت عمودی برش خورده و با آویشن مزه دار می شود و از دیگر غذاهای رستوران کالیپو فیش می توان به میگو و کیک ماهی اشاره کرد که طعم و مزه بی نظیری دارند. یکی از تفاوت های اصلی این رستوران با دیگر رستوران های دریایی در استانبول این است که همه غذاها در اجاق های سنگی تهیه می شوند.
آدرس: استانبول، بلوار تورگوت اوزال، خیابان جمهوریت، شماره 2 کوچوکیالی

 

captcha

مطالب مرتبط