جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بازدید از 25 شهر روسیه در مسکو

بازدید از 25 شهر روسیه در مسکو

رانندگان قطار سوت می زنند، ماشین ها در ترافیک می ایستند، عابران پیاده به سرکارشان می شتابند، خانه می سازند، عاشق می شوند و به کنسرت های موسیقی راک می روند. همه چیز مانند زندگی واقعی است. فقط 87 برابر کوچکتر!!!!
با قطار از سن پترزبورگ به مسکو سفر کنید، از کوه البروس با فونیکولور بالا بروید و در ترافیک نزدیک شهر مسکو گیر کنید. همه این ها را می توانید در یک روز در موزه دیورامای مسکو " ماکت تزار"  در مقیاس 1:87 مشاهده کنید.

با یک قطار کوچک به روسیه سفر کنید


mini-train

اولین شهری که آشنایی شما با روسیه در آن آغاز می شود، پسکوف با کرملین باستانی و ایستگاه قطار غول پیکرش است. درست مانند یک راه آهن واقعی، با قطار، یک انبار تعمیر لکوموتیو و همچنین چندین مسیر با سوئیچ های راه آهن و حتی افرادی که سوار قطار شده اند وجود دارد!

trains and roads

به طور کلی قطارها و جاده ها موضوع اصلی چیدمان هستند. سازندگان این ماکت ده‌ها مسیر مختلف را بین شهرک‌ها ایجاد کردند و مانند زندگی واقعی، شرایط بهبود وضعیت را در نظر میگیرند و به سرعت تعمیرات را انجام می‌دهند.

PskovSt. Petersburg

ایستگاه بعدی سنت پترزبورگ است. با پل رودخانه نوا که روزی دو بار باز می شود یا کلیسای ناجی در خون، کارخانه‌های کشتی‌سازی، جشنواره های شب های سفید و اتوبوس توریستی که مردم را در خیابان‌های معروف می‌برد و با کمی کنایه در مورد ویژگی های آب و هوایی شهر که در  تمام "شب" باران می بارد (یا به قول محلی ها، در روز تاسیس این شهر در سال 1703 در سن پترزبورگ باران باریده است) زندگی واقعی مردم سنت پترزبورگ را نمایش میدهد.

Moscow

در همین حال، مسکو را با ترافیک غول‌پیکر و بسیار واقعی در نزدیکی آسمان‌خراش‌های شهر ملاقات می‌کنید. بر خلاف خودروهای مناطق دیگر، خودروهای مسکو حرکت نمی‌کنند، آنها فقط با ناراحتی در پشت ترافیک مانده اند و بوق می‌زنند. 

middle of Moscow

در وسط مسکو، نه چندان دور از کرملین، البته، یک کاوش باستان شناسی در حال انجام است. در "زیر زمین" می توانید از ایستگاه مترو Novoslobodskaya و با معماری شگفت انگیزش را مشاهده کنید. درست مانند واقعیت، قطارها هر دو دقیقه به ایستگاه می‌رسند.

Rostov-on-Don

از مسکو به جنوب کشور سفر می کنیم و خود را در روستوف آن دون می یابیم. شهر فوتبالی مسکو! هر 11 دقیقه، "عصر" فرا می رسد و یک استادیوم غول پیکر میزبان یک مسابقه فوتبال با هوادارانی است که دور هم جمع می شوند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

point – of course

سپس به سمت استراحتگاه های اصلی دریایی و کوهستانی روسیه حرکت می کنیم. بالاترین نقطه ی روسیه در کوه البروس که در آن افرادی با کوله پشتی به سمت فتح قله آن تلاش می کنند.

fantastic creatures

برای رسیدن به منطقه ولگا، از حومه شهر با کابین های چوبی دنج، مزارع حیوانات و فروشگاه های کوچک قدیمی عبور می کنیم.

burned down

حتی ساختمان های «سوخته» و «رها شده» را در راه خواهید دید.

در منطقه کالینینگراد شما بلافاصله کلیسای جامع آن را در وسط شهر و دهکده ماهیگیری توریستی خواهید دید.

 

ماکت تزار


ماکت تزار تنها در سال 2021 افتتاح شد، اما 30 نفر پنج سال است که روی آن کار می‌کنند و هنوز هم در حال تکمیل است. آنها مدام جزئیات، جذابیت ها و البته روایت های جدید و مدل های جدید انسانی را اضافه می کنند. در حال حاضر، این کشور کوچک روسیه حدود 100000 نفر جمعیت دارد. شما میتوانید با شرکت در تور مسکو از این ماکت در موزه دیورامای مسکو دیدن کنید.
 

captcha

مطالب مرتبط