جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین رستوران‌های وگان و گیاه‌خواری در استانبول

بهترین رستوران‌های وگان و گیاه‌خواری در استانبول

استانبول برای ارائه غذاهای با کیفیت و سنتی خودش معروف است، اما در سال‌های اخیر، رستوران‌های گیاهی و وگان در استانبول نیز به شدت پرطرفدار شده‌اند. اکنون ترکیه در بین 10 کشور برتر از نظر بیشترین مصرف سبزیجات برای هر نفر در جهان قرار دارد. پس اگر شما هم یک گیاه‌خوار یا وگان هستید، نگران نباشید، چون استانبول نیز دارای رستوران‌های فوق‌العاده‌ای برای شماست. در ادامه، به برخی از بهترین رستوران‌های وگان و گیاه‌خواری استانبول اشاره می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

Healin Foods 


healin-foods

Healin Foods که در شیشلی، در قلب Tesvikiye معروف در نزدیکی تکسیم واقع شده است، یک رستوران نوآورانه و در کلاس جهانی است که نیازهای رژیم غذایی جدید و کامل را برای مهمانان خود ارائه می دهد که شامل منوهای وگان، گیاهی و بدون گلوتن و همچنین منوهایی با پروتئین های غنی و چربی های سالم است. از غذاهای بین المللی گرفته تا غذاهای جنوب شرق آسیا و آناتولی شما ممکن است غذاهای متنوعی را مطابق ذائقه خود پیدا خواهید کرد.
این رستوران با دکوراسیون ساده و جذاب، فضایی دوست‌داشتنی برای صرف غذا فراهم می‌کند. در منوی این رستوران، غذاهایی مانند سوپ‌های گیاهی، سالادها، کوفته‌های گیاهی، برگر و پیتزا گیاهی، پاستا و دسرهای گیاهی وجود دارد. تمامی مواد اولیه در این رستوران، از مزارع ارگانیک محلی تامین می‌شوند و بدون استفاده از هرگونه مواد شیمیایی یا نگهدارنده تهیه می‌شوند.

برای آشنایی با بهترین رستوران های استانبول کلیک کنید.

Bi Nevi Deli 


binevideli-exterior

Bi Nevi Deli (به معنی "نوعی دیوانه") یک رستوران گیاهی-وگان محبوب واقع در محله اتیلر بشیکتاش است و یکی از معدود رستوران های استانبول است که رژیم غذایی کاملاً گیاهی را ارائه می دهد. آنها از سبزیجات و میوه‌های فصلی، غلات، حبوبات، آجیل، دانه‌ها استفاده می‌کنند و با استفاده از روغن‌های ضدالتهابی ، بر آشپزخانه‌ای مبتنی بر سلامت تمرکز می‌کنند. این رستوران همچنین دارای چند دستور غذای بدون روغن است که فقط از آووکادو یا بادام هندی استفاده می کنند. پیشنهاد میکنیم سالاد "کاسه عدس قرمز ترد" این رستوران را در تور استانبول حتما امتحان کنید.

برای آشنایی با بهترین جاهای دیدنی استانبول کلیک کنید.

گوویندا | Govinda


govinda

گوویندا رستوران و کافه های زنجیره ای گیاهی معروف Govinda's در جهان است و اکنون به عنوان تنها شعبه در ترکیه در مرکز یوگا گورانگا در Mecidiyekoy استانبول قرار دارد.
گوویندا که به خاطر منوهای اختصاص داده شده به غذاهای گیاهی و گیاهی هندی معروف است، مشتریان را به کشف و لذت بردن از محیط اطراف خود دعوت می کند. گوویندا همچنین اولین و تنها غذای کاملاً گیاهی هندی در ترکیه است.

 

زنجبیل


zencefil

Zencefil یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین رستوران های گیاهی استانبول است. این رستوران در باغی سرسبز واقع شده است که شما را از جمعیت دور نگه می دارد و به شما امکان می دهد از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. بیشتر غذاهای موجود در منو، خانگی با مواد تازه و فصلی هستند. همه غذاها بسیار خوشمزه هستند و می توانید منوی روزانه یا ثابت را انتخاب کنید. عدس، بادمجان خشک شکم پر، یا بامیه با نخود از غذاهای خوشمزه در منو این رستوران هستند و امتحان کردن آن ها توصیه می شود.

 

آشپزخانه جامعه وگان


community-kitchenhdk

میان کنیسه ای خیره کننده و پارکی جذاب، آشپزخانه وگان جامعه آن حس بازگشت به طبیعت را دارد. Community Kitchenhdk این رستوران که مانند غار پری طراحی شده است با منوی 100٪ گیاهی و قیمت های مقرون به صرفه یک رستوران منحصر به فرد است. این رستوران کارگاه های گیاهخواری ارائه می دهد و روزهای گیاهخواری را برای تشویق مردم به گیاهخواری ترتیب می دهد. شما می‌توانید از انواع غذاهای وگان لذت ببرید و غذاهایی مانند اسکندر وگان و لاهماچون وگان را امتحان کنید.
این رستوران از ساعت 11 صبح تا عصر 9 شب باز است. 
آدرس: Kumbaraci Yokusu No.57/AH، Beyoglu

 

رستوران وگان و گیاهی اکویستان | Ecoisthan


ecoisthan

Ecoisthan یک هاستل در گالاتا است که یک کافه گیاهی به آن متصل است. این آن را برای مسافران وگان و گیاهخواری که می خواهند گالاتای تاریخی را کشف کنند، ایده آل می کند. این رستوران هم برای بازدیدکنندگان هاستل و هم برای افرادی که می خواهند از غذاهای تازه و سالم وگان لذت ببرند در دسترس است. غذاهای لذیذ، فراوان و با قیمت مناسب همراه با فضای آرام اکویستان یک شام فوق العاده را برای شما رقم می زند. منو ثابت نیست زیرا همه غذاها روزانه از مواد تازه فصلی تهیه می شوند.
آدرس : Bereketzade Mah. کامکان سوک. شماره 7، گالاتا

 

کیکرو فلافل


kikero-falafel

درست روبروی میدان برج گالاتا، Kikero Falafel را خواهید دید، یک رستوران عجیب و غریب در گوشه ای که دو خیابان شلوغ به هم می رسند. این رستوران کوچک زیبا، توقفگاهی برای گردشگران گرسنه، دانشجویان و مردم محلی است. کیکرو فلافل مخصوص ترد خود را با انواع سبزیجات پیچیده شده در یک نان لواش نرم یا به عنوان ساندویچ پرکننده سرو می کند.
آدرس : Serdar-ı Ekrem Caddesi No.1, Galata

 

آشپزخانه گالاتا


galata-kitchen

با شعار «سالم بخورید!»، آشپزخانه گالاتا غذاهای سنتی ترکی را ارائه می دهد که گویی توسط مادران و مادربزرگ ها تهیه شده اند. در این رستوران با فضایی آرام،  سوپ های خانگی، آنتی پاستی، پیش غذا، سالاد و غذاهای اصلی سرو میشود. آنها از مواد تازه و فصلی و روغن های مرغوب برای غذاهای خود استفاده می کنند. غذاهای گوشتی کمی وجود دارد، اما می توان گفت که اکثر غذاهای منو گیاهی هستند. پیشنهاد میکنیم حتما نخود با سس وینگرت، نخود سیاه و کیک اسفناج این رستوران را امتحان کنید.
آدرس : تاتار بی سوکاک شماره 9، گالاتا

برای مطالعه راهنمای سفر به استانبول کلیک کنید.

captcha

مطالب مرتبط