جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین کلاب های شبانه استانبول

بهترین کلاب های شبانه استانبول

بهترین مهمانی ها، موسیقی زنده، دی جی، نمایش های رقص در بهترین کلاب های شبانه استانبول برگزار می شود. کلاب های شبانه متنوعی در استانبول وجود دارد که سرگرمی و زندگی شبانه عالی را در استانبول با یک شام فوق العاده در ابتدای شب ارائه می دهند. هم برای اولین بازدیدکنندگان و هم برای کسانی که می‌خواهند زندگی شبانه فوق‌العاده شهر را تجربه کنند و از آن لذت ببرند، تورهای شبانه استانبول را به شدت توصیه می‌کنیم. 
اکثر کلاب های شبانه استانبول در میدان تکسیم، خیابان استقلال و خط تونل گالاتا، بی اوغلو، شیشلی، بشیکتاش، اورتاکوی و ببک در سمت اروپایی و خیابان کادیکوی، کادبوستان و بغدات در سمت آناتولی واقع شده اند. در ادامه به بهترین کلاب های شبانه استانبول میپردازیم.

 

الیگارش استانبول در کوروسمه | Oligark 


oligark-istanbul

Oligark Istanbul یکی از کلاب های شبانه پیشرو در استانبول با چشم اندازی منحصر به فرد و دکوراسیون شیک در کنار ساحل در Kurucesme است. در رستوران این کلاب انواع پیش‌غذاها و انواع ماهی‌های فوق‌العاده‌ای سرو می‌شود، علاوه بر این در Ali Ocakbaşi که شعبه‌هایی در لندن و هلند دارد، انواع گوشت و استیک خوشمزه را ارائه می‌دهد.
در حالی که یک روز خود در تور استانبول را در این کلاب سپری می کنید، می‌توانید از صحنه کلابینگ شهر در بار ساحلی در عصر لذت ببرید. Oligark Istanbul تجربه متفاوتی را با کنسرت های یکشنبه، جلسات گفتگو و رویدادهای غافلگیرکننده در تعطیلات آخر هفته به مهمانان خود ارائه می دهد.
آدرس: Kurucesme Mah., Muallim Naci Cad. No:58، بشیکتاش

برای مطالعه راهنمای سفر به استانبول کلیک کنید.

باشگاه سورتی در کوروسمه | Sortie Club 


sortie-club-in-kurucesme

سورتی که در مکانی شگفت‌انگیز با چشم‌اندازهای خیره‌کننده تنگه بسفر در Kurucesme قرار دارد، یکی از محبوب‌ترین کلاب‌های شبانه در استانبول است که مجموعه‌ای از ۶ رستوران و ۳ بار است. این مکان که بین ساعت 6 بعد از ظهر تا 4 صبح باز است، بهترین مکان برای استراحت و فرار از خستگی است.
آدرس: خیابان معلم نچی No:54, Kurucesme, Ortakoy, Beşiktaş

برای آشنایی با رستوران های استانبول کلیک کنید.

360 استانبول در خیابان استقلال


360istanbul-in-istiklal-street

360Istanbul یک رستوران، بار و کلوپ شبانه روی پشت بام معروف است که در ساختمان آپارتمان قرن نوزدهمی مشرف به ردیف قدیمی سفارت در بی اوغلو در خیابان معروف استقلال واقع شده است و چشم انداز 360 درجه جذاب از بهترین جاهای دیدنی استانبول نظیر تنگه بسفر، شاخ طلایی و دریای مرمره را ارائه می دهد.
360 برای ناهار و شام باز است و طعم‌های مدرن ترکی را با غذاهای بین‌المللی و مجموعه‌ای از شراب‌های منحصر به فرد ترکیب می‌کند. 360 استانبول آخر هفته ها به کلاب شبانه تبدیل می شود. این کلاب با رقصنده ها و اجرای زنده در پایان هفته میزبان دی جی ها و خوانندگان است و مهمانی های بی وقفه تا ساعات اولیه صبح در آنجا برگزار می شود.
آدرس: خیابان استقلال آپارتمان مصر شماره: 163/8، Beyoglu

 

یاقوت سرخ در اورتاکوی | Ruby


ruby-in-ortakoy

این عمارت سه طبقه در ساحل بسفر واقع شده است، Ruby یک باشگاه پرجنب‌وجوش در اورتاکوی با فضایی نفس‌گیر، چشم‌انداز خیره‌کننده بسفر و طعم‌های بی‌نظیر است. این کلاب یک تجربه سرگرمی کاملاً جدید را به شما نوید می دهد. عصرها در این کلاب می توانید از یک تجربه باشگاهی عالی در کنار تنگه بسفر و باغی کنار آب لذت ببرید.
آدرس: Yıldız dist., Ortakoy Salhanesi Str. No:5، Ortakoy، بشیکتاش

 

کلاین در هاربیه، شیشلی | Klein in Harbiy


klein-in-harbiye

کلاب کلاین یک باشگاه محبوب است که در حربیه در فاصله چند قدمی از میدان تکسیم قرار دارد. اگر به دکورهای منحط و کیچ، نوعی زمین بازی زیرزمینی و رقصنده های معلق علاقه دارید، کلاین برای شما مناسب است. کلاین با دی‌جی‌های مشهور بین‌المللی و ملی، نمایش‌های موسیقی الکترونیک و تکنو در فضایی معتبر، تجربه ای عالی را برای بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. کلاین در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 23:00 تا 04:00 باز است.
آدرس: Cebel Topu Str. No:4, Harbiye, Shişli, Beşiktaş

 

بابیل بومونتی در شیشلی | Babylon Bomonti


babylon-bomonti-in-sisli

بابیلون بومونتی که در سال 1999 برای میزبانی از بهترین موسیقی خوب پیشرو در محله ای نوظهور در قلب استانبول تأسیس شد، صحنه موسیقی شهر را متحول کرد و به یک باشگاه محبوب برای اجرای موسیقی‌های بین المللی و محلی تبدیل شد.
Babylon در سال 2015 به پردیس Bomontiada نقل مکان کرد تا تحول فرهنگی جدیدی را آغاز کند. بابیلون بومونتی دارای انواع مختلفی از موسیقی، از جمله جاز، رگی، موسیقی جهانی، الکترونیک، لاتین، یا ترکی و همچنین موسیقی پاپ و راک مستقل است. در این کلاب رستوران برای سرو غذا وجود ندارد اما یک بار در محل وجود دارد. برای شرکت در کنسرت هایی که در محل برگزاری می‌شود باید بلیط تهیه کنید.
آدرس: آبجوسازی بومونتی، خیابان بیراهه. No:1 Bomonti, Sisli

 

باشگاه ایکس لارج استانبول در ماسلاک | Club XLarge


club-xlarge-istanbul-in-maslak

Club XLarge Istanbul یک کلاب شبانه و مکان موسیقی محبوب است که در Maslak واقع شده است. کلاب XLarge استانبول فضای باشگاهی عالی با Dj Mus-T، نمایش های حرفه ای ارائه میدهد.
آدرس: Ataturk Oto Sanayi Sitesi 52. Str. No:12/1 Maslak, Sarıyer

 

کلاب جاز ناردیس در گالاتا | Nardis Jazz Club


nardis-jazz-club-in-galata

Nardis Jazz Club واقع در نزدیکی برج گالاتا ، یک کلاب جاز واقعی است که در طول هفته از ساعت 21:30 تا 00:30 و از ساعت 22:30 تا 01:30 در تعطیلات آخر هفته، جاز زنده را ارائه می دهد.
کلاب جاز ناردیس مکانی منحصر به فرد با ظرفیت 120 مهمان است و صحنه ای برای کنسرت در فضای باشگاهی فراهم می کند.
آدرس: خیابان کولدیبی No:8 Galata

 

Jolly Joker Balans 


jolly-joker-balans

این کلاب، بهترین مکان برای معتادان به موسیقی زنده است زیرا اساس ساخت و ساز آن برای اجرای زنده با دکور "طراحی میخانه قدیمی" طراحی شده است. شرکت در این کلاب فرصت خوبی برای تجربه موسیقی راک، آلترناتیو و پاپ ترکی از گروه‌ها و خوانندگان مطرح و تازه کار است.
آدرس: Istiklal Cad. Ball St. شماره: 22 Beyoğlu

captcha

مطالب مرتبط