جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | ارزانترین مراکز خرید استانبول

ارزانترین مراکز خرید استانبول

ترکیه مملو از مراکز خرید بسیار، از جمله فروشگاه‌های کوچک محلی، برندهای معروف جهانی، مراکز خرید زنجیره‌ای و اوتلت‌های معروف است. یکی از شهرهای پیشرو ترکیه در زمینه خرید علی الخصوص، لباس، شهر استانبول است که پر از مراکز خرید و فروشگاه های بین المللی پوشاک می‌باشد و به همین خاطر بازار استانبول به لطف این تنوع زیاد برای هر کسی جذابیت‌ دارد. ما در این مقاله  قصد داریم ارزانترین مراکز خرید استانبول را به شما معرفی کنیم تا بدانید چگونه  و از کجا خرید کنید!!!

 

olivium-mall-istanbul

مرکز خرید اولیویم استانبول | Olivium Mall Istanbul


مرکز خرید Olivium Outlet در 1 آوریل 2000 درهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز کرد و برای مدت طولانی اولین و تنها مرکز اوت لت در استانبول بود. از زمان افتتاح تا کنون، برندهای مد روز و با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. این مرکز خرید یکی از ارزان‌ترین اوتلت هاب استانبول است که شامل سینما، مراکز بازی ، رستوران‌ها و کافه‌ها می‌شود. علاوه بر این امکانات و مراکز تفریحی، مجعوعه‌ای کامل از شعب برندهای مختلف که زیباترین و ارزان‌ترین محصولات را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند در این مرکز گرد هم آمده اند.
Olivium Outlet با گنجاندن 132 فروشگاه از برندهای داخلی و خارجی، تجربه خرید مقرون به صرفه ای را در هفت روز هفته بین ساعات 10:00 تا 22:00 به مشتریان ارائه می دهد.

برای داشتن تفریح شاد و خاطره انگیز در استانبول با جاذبه های گردشگری این شهر  آشنا شوید.

star-city-outlet-istanbul

استار سیتی اوت لت استانبول | Star City Outlet Istanbul


مرکز خرید استار سیتی اوت لت یکی از مراکز خرید ارزان استانبول می‌باشد. این مرکز خرید با وجود فاصله نسبتا زیاد از مرکز شهر به راحتی قابل دسترس است. جدیدترین مدهای روز دنیا را می‌توانید از فروشگاه های تجاری محلی و بین المللی استارسیتی اوت لت تهیه کنید. در داخل مرکز خرید تعداد زیادی فروشگاه متنوع وجود دارد که از طریق آنها می توانید تمام نیازهای پوشاک، کفش، عطر، لوازم جانبی و لوازم ورزشی را برآورده کنید. همچنین این مرکز خرید  فضای محصوصی را جهت تفریح فرزندان شما اختصاص داده است تا زمان خوبی را به سرگرمی بپردازند.

grand-bazar

بازار بزرگ | Grand Bazar


بازار بزرگ استانبول یکی از مشهورترین مقاصد خرید جهان، با 30700 متر مربع مساحت، بزرگترین بازار سرپوشیده جهان است. با 64 خیابان اصلی و کوچه‌های کوچک‌تر، این بازار تقریباً 4000 فروشگاه و مسجد، اداره پست، کافه‌ها، بانک‌ها و ایستگاه پلیس را در خود جای داده است که همین موضوع آن را به یک شهر کوچک مرکزی تبدیل کرده است. خرید در بازار بزرگ یک تجربه لذت بخش است، اگر بتوانید چانه زنی کنید هزینه کمتری برای خرید های خود می‌پردازید. تنها مزیت بازار بزرگ این است که بلافاصله به شما تخفیف داده می شود، اگر با یک دوست ترک همراه شوید، پیشنهادات بهتر و قیمت پایین تری دریافت می کنید.
بازار بزرگ همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 8:30 صبح تا 19 عصر باز است.

optimum-premium-outlet

اپتیموم استانبول پریمیوم اوت لت استانبول | Optimum Premium Outlet


مرکز خرید Optimum Premium Outlet در سال 2008 در بزرگراه Ataşehir E-5 افتتاح شد و به راحتی از هر نقطه شهر قابل دسترسی است.
مرکز خرید اپتیموم استانبول پریمیوم دارای 143 فروشگاه است، که دارای برندهایی مانند Beymen، Tommy Hilfiger، Calvin Klein، Brandroom، Vakko، Ecco Brooks Brothers،  Vans،  Mudo Concept می‌باشد. این مرکز خرید این فرصت را به بازدیدکنندگان خود می دهد تا از مارک های لوکس با قیمت های مناسب خرید کنند.

marmara-forum-shopping

فروم | Marmara Forum Shopping Center 


مرکز خرید فروم در محله عثمانیه واقع شده است و به دلیل موقعیت مرکزی آن دسترسی آسانی دارد. در این مرکز خرید 300 نوع برند لوکس ارائه می‌شود. از معروف ترین برندهایی که در این مجموعه ارائه می‌شوند میتوان به W Collection، Decathon، Bauhaus، Saturn، Cinemaximum، Boyner، YKM، D&R، H&M، C&A، Play Bowling، Teknosa، Zara، Marks&Spencer، Bimeks، LC Waikiki و FLO اشاره نمود.
همچنین این مرکز خرید دسترسی آسانی به مترو دارد و آکواریوم معروف Sea life نیز در آن واقع شده است.

kanyon-mall

کانیون مال | Kanyon mall


 مرکز خرید کانیون که در منطقه مرکزی لونت واقع شده است، هر چیزی را که می توانید در یک مرکز خرید بخواهید، دارد. مرکز خرید کانیون که یکی از بزرگترین مراکز خرید نه تنها در لونت، بلکه در کل استانبول است، چیزهای زیادی برای رفع نیازهای شما دارد. در این مرکز خرید  بیش از صد فروشگاه، 40 کافه و رستوران مختلف، یک سینما وجود دارد.
اولین چیزی که با نزدیک شدن به مرکز خرید کانیون متوجه خواهید شد ساختمان بلند و باشکوه آن است. معماری کانیون مال واقعاً در میان ساختمان‌های دیگر در مرکز Levent متمایز است و به خاطر همین معماری خاص یکی از جذاب ترین مراکز خرید در استانبول محسوب می‌شود.
مرکز خرید کانیون همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

mall-of-istanbul

مرکز خرید استانبول |  Mall of Istanbul


مرکز خرید مال استانبول یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است و میزبان برندهای مطرح جهان است که با مفهومی که دارد و واحدهای مختلفی که در خود جای داده است به عنوان کاربردی ترین مرکز خرید استانبول توجه ها را به خود جلب کرده است. در این مرکز خرید یک پارک وجود دارد که کودکان می‌توانند در آن تفریح کنند.

viaport-marina

ویاپورت مارینا | Viaport Marina Outlet


مرکز خرید ویاپورت مارینا یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که در مجتمع توریستی Viaport Marina و در نزدیکی ساحل توزلا قرار دارد و بخش کوچکی از یک مرکز تفریحی بزرگ محسوب می شود. در این مرکز خرید با 152 فروشگاه بیش از 500 برند متنوع وجود دارد. 
شما می‌توانید تقریباً هر چیزی را که می خواهید در این مرکز خرید پیدا کنند. همچنین این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید استانبول برای خرید پوشاک، جواهرات و عطرهای برند است.  در Viaport می‌توانید تمام محصولات باکیفیت را از برندهای مطرح دنیا خریداری کنید و از اصالت آنها مطمئن شوید.
این مرکز خرید دارای یکی از بهترین فودکورت‌ها با حدود 34 رستوران و کافه معروف است که معروف ترین آنها BURGER KING و DEVORI CORNER و همچنین STARBUCKS و ROBERTS CAFE هستند.
مرکز خرید ویاپورت مارینا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است.

 

مراکز خرید ذکر شده در این مقاله تنها تعدادی از مراکز خرید استانبول هستند. تقریباً در هر منطقه ای از استانبول می توانید یک مرکز خرید پیدا کنید. در این مقاله قصد داشتیم ارزان ترین مراکز خرید استانبول به شما مخاطبان گرامی معرفی کنیم. اگر قصد خرید ارزان و مقرون به صرفه در استانبول را دارید می توانید به این مراکز خرید مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای سفر استانبول و جاذبه های این شهر به مجله گردشگری آرزوی سفر مراجعه کنید.
 

captcha

مطالب مرتبط