جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | تفریحات شبانه بانکوک

تفریحات شبانه بانکوک

بهترین کلاب های شبانه بانکوک 7 شب هفته، شلوغ و پرهیاهو آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشند. از کلاب های شبانه لوکس و جهانی تا کلاب های زیرزمینی با برگزاری موسیقی هایی با سبک های جدید EDM ، تا ضرب‌های کلاسیک هیپ هاپ و حتی درام اند بیس گردشگران زیادی را از هر گوشه‌ای از کره زمین به خود جذب می‌کنند. 

این کلاب ها، همراه با برگزاری موسیقی سرگرم‌کننده و هیجان انگیز، بانکوک را به مقصدی پرشور در آسیا و جهان تبدیل کرده‌اند. در این مطلب ما بهترین کلاب های شبانه بانکوک را معرفی کرده ایم تا ایده ای از زندگی شبانه متنوع این شهر را به شما ارائه دهیم.
 

Onyx | اونیکس


onyx

کلاب شبانه اونیکس بانکوک بدون شک بهترین کلاب در میان کلاب های شبانه بانکوک است. کلاب دارای فضای اصلی بزرگی با ظرفیت 2500 نفر است. دی جی ها و اجراکنندگان برجسته ای در این کلاب به برگزاری برنامه های مهیج میپردازند. تجربه مشاهده بهترین دی‌جی‌ها که جمعیت را در Onyx شر شوق می آورند، همراه با امکانات کلاب مانند توپ‌های یخ خشک و دود زا، ریختن کاغذ های رنگی و یکی از بهترین نمایش‌های لیزری در شهر می تواند از بهترین خاطرات سفر به بانکوک  در تور تایلند باشد. اگر اهل EDM هستید حتما از حضور در این کلاب لذت میبرید.
چندین فضای بار در سرتاسر کلاب وجود دارد که میتوانید از آنها نوشیدنی های تکی سفارش دهید. سفارش یک نوشیدنی و پیدا کردن یک میز ایستاده ممکن است در زمان شلوغی کلاب دشوار باشد. اگر همراه دوستانتان به این کلاب می روید میتوانید بطری گروهی را انتخاب ‌کنید، اما بهتر است آن را به صورت آنلاین و قبل از رفتن به کلاب سفارش دهید تا از پرداخت هزینه ورود صرف‌نظر کنند. کلاب دارای کارکنان خوش برخورد و مسلط به چند زبان است که خدمات میز را نیز ارائه می دهند. اگر امکانات ویژه بیشتری می خواهید، باشگاه دارای گزینه های VIP، از یک مبل VIP معمولی گرفته تا یک سالن Super VIP می‌باشد که دارای منظره ای عالی از استیج و استیج دی جی و بالکن است و کارکنان اختصاصی برای خدمات رسانی به مهمانان وجود دارد.
فضای اصلی کلاب علاوه بر پیست رقص مرکزی، دارای چندین فضای پذیرایی به‌علاوه یک فضای بیرونی بزرگ و یک بالکن برای لذت بردن از صحنه‌های مهمانی میباشد. در پشت این کلاب، اتاق دومی به نام The Odyssey وجود دارد که به سبک‌های موسیقی  زیرزمینی اختصاص دارد و جایی است که می‌توانید از موسیقی دیپ هاوس، ترنس و پروگرسیو لذت ببرید. هزینه ی ورودی این کلاب حدودا 1000 بات است و از ساعت 21:00 تا نزدیکی صبح فعال است.

برای مطالعه راهنمای سفر به تایلند کلیک کنید.

Sing Sing Theater | سینگ سینگ تئاتر


sing-sing-theater

سینگ سینگ یک کلاب شبانه فوق العاده با طراحی داخلی خلاقانه در بانکوک است و دارای الگوهای پیچیده آهن فرفورژه، صدها فانوس آویزان از سقف و تصاویر اژدها است. این کلاب برای سال های پی در پی به عنوان بهترین کلاب بانکوک شناخته می شود.
کلاب سینگ سینگ دارای ۲ بار در طبقه پایین و یک پیست رقص مرکزی است که به عنوان صحنه نمایش‌ها عمل می‌کند. همچنین یک بالکن معلق بر روی این پیست رقص طراحی شده است.
اجرای زنده معمولاً بین ساعت 8 تا 10 شب برگزار می‌شود که در میان جمعیت باشگاه پس از شام بسیار محبوب است. اجرای دوم همراه با  موسیقی و رقص از ساعت 10:30 صبح شروع می شود و می توانید تا ساعت 2 بامداد در این باشگاه به تفریح بپردازید. البته باید بدانید که برای ورود به این باشگاه نیاز به خرید بلیط است که قیمت آن در حدود 2000 بات تایلند است.
نوشیدنی های درجه یک و معجون های خلاقانه و دست ساز مانند امضای این کلاب هستند.

 

 Bobo Club Bangkok | بوبو کلاب بانکوک


bobo-club-bangkok

بوبو یک کلاب شبانه کوچک و پر جنب و جوش در قلب محله محبوب سوخومویت بانکوک است. این کلاب در مرکز شهر، بین ایستگاه‌های قطار Nana و Asok BTS واقع شده است، و دسترسی به آن از هر نقطه‌ای در شهر آسان است.
این کلاب شبانه به‌ خاطر فضا و طراحی مجللی که دارد، لوسترهای بزرگ، میزهای VIP شیک، و یک بار مجهز، شناخته شده است.20 میز معمولی و 8 میز VIP در طبقه پایین و 2 میز در طبقه بالا وجود دارد، بنابراین اگر به دنبال استفاده از امکانات VIP آن هستید، بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید. جدیدترین آهنگ ها، با تنوعی از سبک EDM و هیپ هاپ و هاوس، با اجرای دی جی های شناخته شده ای در این کلاب پخش می شود.  این کلاب از ساعت 19:00 تا 01:00 فعال است

 

Beam Club | بیم کلاب


beam-club

بیم نایت کلاب بانکوک یکی از پر جنب و جوش ترین کلاب های رقص زیرزمینی در بانکوک است که موسیقی زیرزمینی هاوس و تکنو را برای مهمانی های آخر شب در نظر دارد. 
دی‌جی‌های بین‌المللی تحسین‌شده ای از اروپا، آسیا و ایالات متحده که شاید در سطح جهانی شناخته شده نباشند، اما قطعا هنرمندانی هستند که سبکی منحصربه‌فرد  در اجرای های هیپ هاپ دارند در بیم کلاب به روی صحنه می روند. سبک موسیقی که به احتمال زیاد در این کلاب می شنوید، مینیمال و با تکنولوژی عمیق است. سیستم صوتی آگوستیک و همچنین نمایش نور لیزر LED در این کلاب فوق العاده خوب است.
هزینه ی ورودی این کلاب در حدود 280 بات است و از ساعت 21:00 الی 02:00 فعال است و در روزهای یکشنبه و سه شنبه تعطیل است.

 

Insanity | کلاب اینسانیتی


insanity

این کلاب شبانه در بانکوک یک مکان در سطح بین‌المللی است که محل برگزاری و اجرای موسیقی به سبک های EDM، باس، هیوی هاوس و هیپ هاپ توسط دی‌جی‌های بین‌المللی و هنرمندان محلی است. Insanity یکی از بزرگ‌ترین کلاب های شبانه شهر است که با لیزرهای چشمگیر و سیستم نورپردازی حرفه ای و یک پیست رقص مرکزی تزئین شده است.
هزینه ورودی به این کلاب برای آقایان حدود 400 بات و برای خانم ها 300 بات است که شامل 1 نوشیدنی استاندارد می شود. کلاب در اواسط خیابان Soi Cowboy و Nana Plaza، در حدود 850 متری شمال ایستگاه قطار هوایی Nana BTS قرار دارد. این کلاب از ساعت 22:00 تا نیمه های شب فعال است.

 

Mustache Bangkok | موستاچ بانکوک


mustache-bangkok

دلیل اصلی حضور گردشگران و مردم محلی در این کلاب، طراحی داخلی آن،نوشیدنی های خاص و یا سطح خدمات آن نیست بلکه دلیل اصلی محبوبیت این کلاب کیفیت موسیقی، سیستم صوتی شگفت انگیز و اجراهای درخشان آن است.
اگر علاقه مند به سبک های موسیقی هاوس،تکنو و تکنو هاوس باشید این کلاب پیشنهاد بسیار مناسبی برای شماست.
یکی از بارهای این کلاب از ساعت 22:00 تا 23:00 شب، نوشیدنی های نیم بها ارائه می دهد. هزینه ورودی بعد از ساعت 23 شب 300 بات و شامل 1 نوشیدنی رایگان است. این کلاب در 2 طبقه طراحی شده است که در فضای اصلی آن یک پیست رقص بزرگ قرار دارد و در طبقه دوم (The Lab)، دی جی های با استعدادی روی عرشه های باز اجرا می کنند. کارکنان این کلاب به زبان انگلیسی مسلط هستند. این کلاب جمعه ها و شنبه ها از ساعت 21:00 تا 03:00 فعال است
.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری تایلند کلیک کنید.

captcha