جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | 7 مسیر زیبای حمل و نقل عمومی در مسکو

7 مسیر زیبای حمل و نقل عمومی در مسکو

سوار ترامواها و اتوبوس ها شوید و از دیدنی های اصلی و زیباترین مکان های مسکو دیدن کنید. این مسیرها از کرملین، تئاتر بولشوی، تپه پوکلونایا و بسیاری از نقاط دیدنی مهم دیگر مسکو عبور می کنند. به عنوان یک امتیاز اضافی، بیشتر وسایل حمل و نقل عمومی در مسکو از خطوط ویژه استفاده می کنند، بنابراین نیازی به تلف کردن زمان در ترافیک نخواهید داشت. تنها چیزی که برای دیدن همه اینها نیاز دارید، یک بلیط معمولی و ارزان برای حمل و نقل عمومی است. بیاید شروع کنیم تا  7 مسیر زیبای حمل و نقل عمومی در مسکو را به شما معرفی می‌کنیم!

اتوبوس B («Б»): حلقه باغ


garden-ring

حلقه باغ که به عنوان حلقه "B" نیز شناخته می شود، یک خیابان حلقوی دایره ای در اطراف مرکز مسکو است که در مسیر کاخ های شهر است. حلقه از هفده خیابان با نام جداگانه و پانزده میدان تشکیل شده است و محیط آن 16 کیلومتر (9.9 مایل) است. 
شما می توانید این مسیر زیبا و قدیمی (از سال 1912) را در تور مسکو و از طریق مرکز شهر طی کنید و در امتداد حلقه باغ از ایستگاه راه آهن Paveletsky تا ایستگاه مترو Smolenskaya حرکت کنید. در طول مسیر، ساختمان آینده نگرانه خانه موسیقی، میدان تاگانسکایا، آربات قدیمی و جدید و پارک گورکی را خواهید دید. اگر می خواهید در جهت مخالف بروید، اتوبوس Bk را بگیرید که همان اتوبوس است اما داخل رینگ حرکت می کند. 
زمان سفر: 65 دقیقه

برای آشنایی با حمل و نقل عمومی در روسیه کلیک کنید.

تراموا 39: Chistye Prudy – Universitet


tram-39

تراموای اصلی «توریستی» مسکو در امتداد بلوار چیستوپرودنی تا ایستگاه راه‌آهن پاولتسکی و ایستگاه مترو لنینسکی پروسپکت حرکت می‌کند. مسیر 39  از بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مسکو می‌گذرد، از جمله یکی از ساختمان‌های «7 خواهر» استالین در خاکریز کوتلنیچسکایا، صومعه‌های Donskoy و St. Danilov و دانشگاه دولتی مسکو. در پایان ماه دسامبر، حتی می‌توانید سوار تراموا مخصوص کریسمس با گلدسته‌های درخشان و ماشین دومی شوید که به‌عنوان آهو تزئین شده است.
اگر نمی‌خواهید از مرکز شهر دور شوید، می‌توانید از تراموا A (Chistye Prudy – Kaluzhskaya) یا 3 (Chistye Prudy – Kakhovskaya) نیز استفاده کنید. همه این مسیرها از یک مسیر تا بازار دانیلوفسکی می روند. 
زمان سفر: 70 دقیقه

برای آشنایی با تفریحات رایگان مسکو کلیک کنید.

مونوریل: Timiryazevskaya - Ulitsa Sergeya Eisensteina


monorail

می خواهید شهر را از بالا ببینید! پس مونوریل منحصر به فرد مسکو را در تور روسیه تجربه کنید. این سفر کوتاه مناظری از VDNKh ، موزه کیهان‌نوردی و برج تلویزیونی Ostankino و استودیوهای تلویزیونی را در اختیار شما قرار می‌دهد. 
زمان سفر: 20 دقیقه

 

اتوبوس M27


m27

یکی دیگر از راه های راحت و آسان برای دیدن مناظر متعدد به طور همزمان سوار شدن در اتوبوس M27 است. مسیر این اتوبوس با تپه پوکلونایا آغاز می شود و سپس در امتداد چشم انداز وسیع کوتوزوفسکی حرکت می کند و از طریق پل نووآرباتسکی از رودخانه مسکو می گذرد و مستقیم به نووی آربات می رود. سپس اتوبوس از باغ الکساندر، دیوارهای کرملین، تئاتر بولشوی، لوبیانکا و کیتای گورود عبور می کند. می توانید در ایستگاه مترو تاگانسکایا پیاده شوید یا به ادامه مسیر در حومه مسکو ادامه دهید. 
زمان سفر: 1 ساعت و 27 دقیقه

 

ترولی باس 70: ایستگاه راه آهن بلاروسکی – براتسوو


trolleybus-70

به نظر می‌رسد این مسیر ترولی‌بوس مخصوص طرفداران معماری خانه های روسیه ساخته شده است. این مسیر از ایستگاه راه‌آهن بلاروسکی، کاخ پتروفسکی، املاک پوکروفسکوی-استرشنوو و املاک استروگانوف می‌گذرد. 
زمان سفر: 1 ساعت 18 دقیقه

 

 اتوبوس شبانه N1 (H1): کیتای گورود - فرودگاه شرمتیوو


night-bus-n1

نمیخوای بخوابی؟ پس با این اتوبوس شبانه که از ساعت 1:00 تا 6:00 صبح کار می کند، یک سفر جذاب در اطراف مسکو داشته باشید. اتوبوس از مرکز به فرودگاه شرمتیوو می رود و از تمام جاذبه های اصلی در طول مسیر عبور می کند. در واقع چندین مسیر شبانه در مسکو وجود دارد و همه آنها از کیتای گورود شروع می شوند. N1 اولین و جالب ترین آنهاست. نزدیک دیوارهای کاخ بزرگ کرملین، تئاتر بولشوی و سپس از خیابان Tverskaya تا ایستگاه راه‌آهن Belorussky می‌رود و سپس از کاخ پتروفسکی و ایستگاه رودخانه شمالی عبور می‌کند. 
زمان سفر: 2 ساعت

 

اتوبوس M2: ایستگاه راه آهن Rizhsky – فیلی


m2-bus

این مسیر یک سفر خوب به مناطق مسکونی قدیمی مسکو است. در ایستگاه مترو Rizhskaya سوار شوید و سپس از منظره استادیوم المپیک (که برای المپیک 1980 ساخته شد)، باغ داروخانه، کتابخانه دولتی روسیه (اصلی ترین کتابخانه در کشور)، نووی آربات و تپه پوکلونایا لذت ببرید.
زمان سفر: 45 دقیقه


 

captcha

مطالب مرتبط