جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین مراکز اسپا و سلامتی در استانبول

بهترین مراکز اسپا و سلامتی در استانبول

روزهای سفر شما به استانبول ممکن است گهگاه با قدم زدن در مناطق توریستی، بازدید از تمام جاذبه ها و دیدنی ها و غیره بسیار خسته کننده باشد. در استانبول، اسپاهای درجه یک بسیاری وجود دارند که بهترین ماساژها را ارائه می دهند، بنابراین رفتن به آنجا می تواند برای شما آرامش را به ارمغان بیاورد. اگر به دنبال یک تجربه آبگرم عالی در استانبول هستید، در این مقاله میتوانید لیست بهترین مراکز اسپا و سلامتی در استانبول را بررسی کنید.
شما می‌توانید از انواع خدمات اسپا، از جمله ماساژ، آروماتراپی و فیشال با استفاده از محصولات مراقبت از پوست، بدن خود را شاداب کنید. انتخاب بهترین درمانگران، اسپا و امکانات سلامتی در استانبول به شما این امکان را می دهد که در دنیایی از آرامش و زیبایی غرق شوید

 

Sanitas SPA در هتل Ciragan Palace Kempinski


sanitas-spa

مرکز اسپای سانیتاس در استانبول، درمان‌های عالی بدن و صورت را در سطح جهانی ارائه می‌کند. این شرکت دارای بیش از 20 سال تجربه در بخش SPA و جوایز بین المللی متعددی است. این هتل با تکنیک‌های سنتی هندی، تایلندی، بالیایی، ژاپنی، چینی و بین‌المللی و البته تجربه حمام ترکی هر آنچه را که از یک مرکز آبگرم و سلامتی با کیفیت بالا انتظار دارید، را ارائه می‌دهد.
آدرس: خیابان سیرگان No:32، بشیکتاش، استانبول

برای مطالعه راهنمای سفر به استانبول کلیک کنید.

NUSPA


nuspa

NUSPA خدمات اسپا و سلامتی با کیفیت بالا را در استانبول ارائه می دهد. این شرکت زیر نظر Mars Sportif، یک باشگاه ورزشی زنجیره ای، فعالیت می کند و با مجموع 19 مکان خود در باشگاه های MAC و MACFit، تجربیات منحصر به فردی را ارائه می دهد.
این مرکز اسپا با شعار "من می توانم نفس خود را بشنوم، هیچ چیز بین من و حواس من قرار نمی گیرد" مجموعه ای عالی از ماساژ و مراقبت استثنایی را ارائه می دهد. 
شما می توانید طیف وسیعی از درمان ها مانند NU رمانتیک برای زوج ها، درمان سنتی تایلندی، آروماتراپی، درمان امضای Nu، ماساژ پا شرقی و ماساژ ویژه Nu NuSpa را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.
آدرس: Büyükdere Str. No:185, Kanyon, استانبول

 

Felicity Spa 


felicity-spa

با هدف کاهش استرس و خستگی روزانه، فلیسیتی اسپا طیف وسیعی از درمان ها را ارائه می دهد. از برنامه های مراقبت از بدن گرفته تا ماساژ درمانی و درمان با روغن های معطر، انتخاب بسیار زیادی وجود دارد.
پرسنل ماهر این مرکز از کشورهایی مانند اندونزی هستند، جایی که معنویت و ارتباط مثبت ذهن و بدن مورد احترام است. به همین دلیل، فلیسیتی اسپا  خدماتی را برای پاکسازی معنوی و بازسازی فیزیکی ارائه می دهد.
خدمات این اسپا شامل ماساژ، حمام ترکی، مراقبت از پوست و صورت، استخر روباز احاطه شده با فضای سبز، سونای چوبی به سبک قدیمی برای استراحت، اتاق بخار و منطقه استراحت است که می توانید بعد یا قبل از درمان مطالعه و یا کمی استراحت کنید.
آدرس: هوکا پاشا، ایستگاه پشت اسک. NO:15, 34110 فاتح، استانبول

 

اسپا در ریتز کارلتون


ritz-carlton

مرکز اسپا در Ritz-Carlton طیف کاملی از درمان های زیبایی و سلامتی پیچیده را علاوه بر درمان های خاص خود ارائه می دهد.
مهمانان می‌توانند در استخر سرپوشیده، با باری که میان‌وعده‌های سبک و نوشیدنی‌های سالم ارائه می‌کند، استراحت کنند. این مرکز اسپا دارای امکاناتی نظیر سونا، اتاق بخار، و گرداب می‌باشد علاوه بر این، مجهز به یک مرکز تناسب اندام پیشرفته است که طیف گسترده ای از گزینه های تمرین شخصی را ارائه می دهد.
این اسپا یک ماساژ درمانی پیشرفته و متمایز را با استفاده از پوسته های گدازه ای از اقیانوس آرام جنوبی ارائه می دهد. پوسته های صدف ببر، که به طور طبیعی گرم می شوند، با فشار و تکنیک‌های مختلف به آرامی روی بدن صاف می شوند. انرژی گرم کننده لایه بردارها، وقتی با روغن های آبرسان ترکیب می شود، به احیا و تعادل مجدد بدن و ذهن کمک می کند.
آدرس : Suzer Plaza, Askerocagi Caddesi, No:6, 34367 Elmadag/Sisli، استانبول 

 

حرم سلطان همام


hurrem sultan hamam

تور استانبول تنها زمانی کامل می شود که در لذت های متحول کننده حمام سنتی (حمام ترکی) شرکت کرده باشید. در یکی از زیباترین و معنوی‌ترین مکان‌های استانبول ، بین مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی، حمام حرم سلطان به تازگی به عظمت اولیه خود بازگردانده شده است. حمام در ابتدا به دستور سلطان سلیمان بزرگ برای همسر محبوبش حورم سلطان و توسط معمار مشهور سینان ساخته شد. شما اکنون این شانس را دارید که زیر همان گنبدهایی پادشاهان در آن حمام می کردند و امروز می توانید حواس و تخیل خود را همراه با بدن و ذهن خود تجدید قوا کنید، به زمان عاشقانه تری منتقل شوید.
در یکی از زیباترین و بهترین جاهای دیدنی استانبول، بین مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی، حمام حرم سلطان به تازگی به شکوه سابق خود بازگردانده شده است. این حمام در اصل به سفارش سلطان سلیمان برای همسر محبوبش هورام سلطان و توسط معمار مشهور سینان ساخته شد. با رفتن به این حمام این فرصت را دارید در زیر همان گنبدهایی است که پادشاهان در آن حمام می‌کردند، حمام کنید.

با کاسه های طلایی و روکش های ابریشمی، تجربه اکسیر زندگی به همان اندازه که تاریخی و مجلل است، رمانتیک می‌شود. مراحل درمان  با استراحت روی سنگ مرمر داغ شروع می‌شود که سموم را آزاد می‌کند و پوست شما را برای لایه‌برداری آماده می‌کند و سپس با ماسک بدن خاک رس با جوهر قرمز تسکین و مرطوب می‌کند. سپس با یک شستشوی پاک‌کننده با صابون روغن زیتون معطر و شامپو و نرم‌کننده اسانس سرخاب و سپس ماساژ آرام‌بخش سر و گردن به اتمام میرسد. پس از آن با یک ماساژ آروماتراپی در اتاق سلطان به شادی ماساژ داده می‌شوید تا در نهایت، تاریخ و زیبایی را در فضای استراحت با تنقلات و نوشیدنی‌های خوش طعم غرق کنید.
آدرس: منطقه Cankurtaran، میدان ایاصوفیه شماره 2: سلطان احمد فاتح، استانبول

 

 Levana SPA


Levana-spa

مرکز اسپا و تناسب اندام Levana در هتل Hyatt Regency Instanbul Atakoy قرار دارد، جایی که روغن‌های ضروری خالص و محلی را با مراقبت از پوست اروپایی و بهترین ماساژ درمانی جهان ارائه میدهد. درمانگران متخصص این مجموعه تجربیات سفارشی اسپا را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف سلامتی خود ارائه می دهند.
اگر به دنبال یک تجربه اسپا هستید که ترکیبی از سلامت و تندرستی باشد، Hyatt Regency Istanbul Ataköy یک گزینه عالی است. این اسپا طیف گسترده ای از کلاس های تناسب اندام، تجربه های سنتی حمام ترکی و درمان های مدرن آبگرم را ارائه می دهد. این مرکز اسپا همچنین دارای منطقه استراحت، سونا، اتاق بخار و استخر سرپوشیده است.

آدرس: آتاکوی 2-5-6. بخش، جاده ساحلی Rauf Orbay Caddesi No:2/1، استانبول
 

captcha

مطالب مرتبط