جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

هتل سانست بیچ ریزورت - Sunset Beach Resort

هتل سانست بیچ ریزورت

درباره هتل سانست بیچ ریزورت

hotel icon
درجه هتل
rating-1
location icon
موقعیت
پوکت
rating
نمره بوکینگ
7.1

عنوان تور

مدت اقامت

ایرلاین

تاریخ رفت

قیمت ها

امکانات هتل

پارکینگ

آسانسور

شاتل

ترانسفر فرودگاهی

نزدیک به ساحل

فضای سبز

اینترنت رایگان در لابی

سالن کنفرانس

سالن همایش

اجاره ماشین

انبار چمدان

اتاق خانوادگی

محل سیگار ممنوع

لپ تاپ

امکانات اتاق

اینترنت رایگان در اتاق

تراس/بالکن

چای/قهوه ساز

وان

صندوق امانات

کمد و جالباسی

تهویه متبوع

حوله و دمپایی

سشوار

اتو

سنسور دودیاب/ضد حریق

آلارم بیدار باش

تلوزیون/ماهواره

میز مطالعه

نور گیر

دزدگیر

لوازم بهداشتي

خدمات

صبحانه در اتاق

خشکشویی

نظافت روزانه

پذیرش 24 ساعته

غذای کودک

صبحانه

خدمات زیبایی

تفریحات هتل

استخر روباز

سونا/جکوزی

استخر کودک

سالن بازی کودکان

سالن بدنسازی

بار

اجراي برنامه هاي شاد

صندلی ساحلی

معرفی هتل سانست بیچ ریزورت |  Sunset Beach Resort

 

در امتداد سواحل آرام و زیبای پوکت، هتل چهار ستاره سانست بیچ ریزورت به شما یک تجربه‌ی بی‌بدیل از آرامش و رفاه را ارائه می‌دهد. با محیطی آرام و دلنشین که با باغ‌های استوایی سرسبز، درختان نخل خیره‌کننده و صدای ملایم موج‌هایی که به ساحل می‌رسند، شما را به خود می‌کشاند.
امکانات رفاهی مجلل و خدمات مهمان‌نوازانه‌ی این هتل، تجربه‌ی اقامتی رویایی و دلنشین را برای شما و همراهانتان  در تور تایلند به ارمغان می‌آورد.  

 

امکانات هتل


هتل سانست بیچ ریزورت با امکانات فراوان و متنوع، به مهمانان خود تجربه‌ای لوکس و بی‌نظیر ارائه می‌دهد. از جمله امکانات برجسته این هتل، می‌توان به تعداد زیادی سوئیت با مناظر دریا اشاره کرد که به شما فرصتی برای لذت‌بردن از زیبایی‌های طبیعت و آرامش در انتظار می‌گذارند. استخر روباز این هتل، همراه با بار و رستوران‌های ساحلی، به شما فرصتی برای استراحت و سرگرمی در کنار ساحل فراهم می‌کند.
برای آن‌هایی که به تناسب اندام و آرامش فیزیکی اهمیت می‌دهند، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم، و اسپا و مرکز خدمات زیبایی این هتل فرصتی عالی را برای شما فراهم می‌کند تا روزهایتان را با انرژی شروع کنید.
امکانات دیگری همچون خدمات خشکشویی، اینترنت رایگان، پارکینگ و پذیرش 24 ساعته نیز برای راحتی و آسایش شما فراهم شده‌اند. علاوه بر این کارکنانی مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی، شما مطمئن می‌توانید که در هر لحظه از اقامتتان، نیازهایتان پاسخ داده می‌شود.

 

امکانات اتاق های هتل


هتل سانست بیچ ریزورت با ارائه 131 سوئیت سنتی تایلندی ، مجهز و متنوع مطابق با نیازهای هر مسافر ، محیطی آرام و مجلل را برای مسافران تور پوکت فراهم میکند.
 از سوئیت های استاندارد دنج گرفته تا سوئیت های بزرگ با تراس خصوصی، همه اتاق ها شامل تهویه مطبوع، تلوزیون ماهواره ای، صندلی گهواره ای، میز مطالعه، وان حمام و مینی بار هستند.
همچنین حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی نیز در هر اتاق قرار داده شده است.


انواع اتاق های هتل

•    سوئیت دولوکس: اتاق دلوکس به اندازه 36 متر مربع ، منظره ای مشرف به باغ دوست داشتنی و بسیاری از امکانات رفاهی، تجربه فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد.
•    سوئیت دولوکس نمای اقیانوس: نمای دلوکس اقیانوس به اندازه 36 متر مربع ، با دکوراسیون مدرن و شیک خود همراه با یک پنجره بزرگ رو به دریای باشکوه و باغی تازه، حس آرامش دلپذیری را به شما القا می کند.
•    سوئیت پریمیوم : این سوئیت ها به مساحت 36 متر مربع و شامل یک تخت گرد منحصر به فرد احاطه شده توسط مناظر تماشایی از اقیانوس و کوه ها هستند.
•    سوئیت پانواما : این سوئیت ها به مساحت 44 متر مربع ، با سبک باشکوه و زیبا و چشم اندازی فوق العاده مشرف به دریای پانوراما خیره کننده، لحظات آرامش بخشی را در محیطی مملو از امواج اقیانوس فراهم می کند.
•    سوئیت گراند : این سوئیت ها به مساحت 56 متر مربع با منحنی های خاص و تخت های بزرگ مدرن و مجلل ، وان های ارامش بخش و تراس مبله بزرگ مشرف به زیبایی های طبیعی جزیره مروارید طراحی شده است .
•    سوئیت خانوادگی : این سوئیت ها به مساحت 56 متر مربع که منحصرا برای 2 بزرگسال + 2 کودک طراحی شده است دارای فضای نشیمن بزرگ ، دو اتاق خواب مجزای مدرن و مبلمان پیشرفته می باشد.

 

غذا و رستوران


مهمانان در هتل سانست بیچ ریزورت می توانند روز خود را با صبحانه مجلل در بوفه هتل شروع کنند و شیرینی های تازه تا انواع غذاهای سرد و گرم را امتحان کنند، این رستوران همچنین گزینه های آلاکارته را برای ناهار و شام ارائه می دهد که تلفیقی از طعم های بین المللی و محلی را به نمایش می گذارد.
برای کسانی که محیط اتاق را ترجیح می دهند سرویس اتاق با منوی گسترده بین المللی در طول روز دسترس است.
در چند قدمی هتل رستوران Sultan's Grill و رستوران ترکی کاپادوکیا برای چشیدن طعم اصیل ترکیه ای، رستوران Amritsr Patong Beach که در طبخ حرفه ای غذاهای سنتی هندی در محیطی دنج شهرت دارد ، کافه رستوران  Meg Khram the Sunshine برای کسانی که به دنبال نوشیدنی با طراوت و فضایی پر جنب و جوش هستند و رستوران گاندی مخصوص گیاهخواران به شما پیشنهاد می شود.

 

رستوران های نزدیک به هتل 

•    رستوران Home Kitchen, Bar & Bed در فاصله  50 متر
•    رستوران  Jai Shree Ram Gandhi Indian در فاصله 150 متری
•    بار  never mined در فاصله  250 متر

 

دسترسی و موقعیت مکانی هتل


هتل سانست بیچ با موقعیتی فوق العاده به مهمانان این فرصت را می دهد تا در طول اقامت خود از مناظر خیره کننده و محیطی آرام لذت ببرند.
این هتل در چند قدمی جاده بنگلا خیابانی شلوغ که ردیفی از بارها، کلاب های شبانه و رستوران های پرجنب و جوش داراست قرار دارد و اگر به دنبال حال و هوای آرام‌تری هستید، به ساحل پاتونگ بروید، جایی که می‌توانید آفتاب بگیرید، از منظره اقیانوس لذت ببرید یا به فعالیت‌های ورزشی هیجان‌انگیز آبی مانند جت اسکی و پاراسلینگ بپیوندید. همچنین این هتل دسترسی آسان به انواع مراکز خرید و مکان های دیدنی را ارائه می دهد.
با کمی قدم زدن Bangla Mall را خواهید دید که مرکز خرید معروف با طیف گسترده ای از برند های بین المللی و محلی است و مکان مناسبی برای تهیه سوغاتی منحصر به فرد می باشد. برای تجربه خرید لوکس تر از مرکز پاتونگ پوکت یک مرکز خرید مدرن دارای مارک های مد بین المللی معروف دیدن کنید.

جاذبه های نزدیک به هتل : 

•    خانه چاباد پوکت : 1.2 کیلومتر 
•    فانتزی کیدزونا  1.7 کیلومتر 
•    کمپ هایت : 2.5 کیلومتر
•    ساحل تری ترانگ : 3.4 کیلومتر
•    فانتا سی پوکت : 5 کیومتر
•    فر.دگاه بین المللی پوکت : 21 کیلومتر
•    فرودگاه کرابی : 77 کیلومتر

 

امتیازتان به هتل

rating-1
rating-1
rating-1
rating-1
rating-1
captcha

امید رحمانی در تاریخ : 1403/01/18 امتیاز کاربر به هتل : rating-1

با سلام این یه هتل توی انتهای جاده‌ای که به ساحل پاتونگ می‌رسه. اینجا مغازه‌های زیادی نیست، جاده‌ش آرومه. کارکنا برخوردشون خوب بود، غذای هندیشم خیلی خوبه. اتاقی که گرفتیمم خوب بود. احتمالاً ادمای محلی انگلیسی‌تونو خوب نمی‌فهمن، ولی خودشون انگلیسی صحبت می‌کنن، تا چیزی که می‌خواید رو بهتون برسونن.

اطلاعات هتل سانست بیچ ریزورت

تعداد اتاق

131 اتاق

آدرس

316/2 Phrabaramee Rd, Pa Tong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

شماره تماس

6676683500+

وبسایت