جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین و لوکس ترین مراکز اسپا در دبی

بهترین و لوکس ترین مراکز اسپا در دبی

دبی خانه برخی از بهترین اسپاهای جهان است و طیف وسیعی از خدمات از حمام مراکشی و پوشش‌های مغذی بدن گرفته تا ماساژهای آرامش‌بخش را ارائه می‌دهد. به این ترتیب، در بهترین اسپاهای دبی، می‌توانید منتظر نوآورانه‌ترین درمان‌ها، با استعدادترین درمانگران، کمیاب‌ترین ترکیبات و وسیع‌ترین طیف درمان باشید. به هر حال، لوکس بودن در هر شکل و شمایلی چیزی است که دبی به آن معروف است. در این لیست، پیشنهادهای عالی برای برخی از بهترین و لوکس ترین مراکز اسپا در دبی را پیدا خواهید کرد.

Talise spa | اسپا تالیس


talise-ottoman-spa

Talise یکی از بهترین اسپاهای دبی است که یک تجربه لذت بخش را در تور دبی برای شما به ارمغان می‌آورد. این اسپا تنها شش ماه پس از افتتاح، در جوایز جهانی سفر در سال 2011 به عنوان بهترین استراحتگاه آبگرم امارات متحده عربی شناخته شد.  Talise Spa واقع در میان سرسبزی و آب‌های آرام، دارای 25 اتاق درمان، جکوزی، اتاق بخار سونا، سوئیت‌های خصوصی زوج‌ها، یک استودیوی خصوصی یوگا، اتاق چندحسی آلفاسفیر و غذاهای اسپا سالم است. اگر علاقمند به ساحل هستید، حتی می توانید ماساژ در ساحل را انتخاب کنید!

beach-talise

این اسپا به استخدام ماهرترین و دلسوزترین درمانگران افتخار می کند که بیشترین بهره را از این درمان ها برای شما خواهند داشت. درمان‌ها شامل صورت، پوشش‌های بدن ارگانیک و ماساژ سنگ چاکرا است که همگی از محصولات با کیفیت بالا استفاده می‌کنند. برخی از برندهای برجسته عبارتند از La Prairie، Sundari و THÉMAÉ. پکیج Relax & Revive آن‌ها، پرفروش‌ترین بسته و شامل ماساژ 60 دقیقه‌ای در اتاق حساس Alphasphere است. 

alphasphere-in-talise

این اسپا در مجموعه شیک مدینات جمیرا و در هتل جمیرا بیچ دبی واقع شده است که از معماری باستانی به سبک عربی الهام گرفته شده است. این اسپای لوکس مبتنی بر طبیعت بهترین راه برای نشاط بخشیدن و احیای بدن و ذهن شماست.

 

Qua Spa | کوا اسپا


qua-spa

در داخل کاخ شیک و مدرن سزارز دبی، کوآ اسپا را خواهید دید، پناهگاهی برای آرامش که با الهام از فن آوری های ژاپنی و تمرکز بر جوان‌سازی، ایجاد شده است. سفری خارق‌العاده از جوان‌سازی، تعادل و آرامش خالص را در Qua Spa در دبی آغاز کنید، این اسپا که برنده جایزه مفهوم سلامتی از لاس‌وگاس است با درمان‌های آبگرم مجلل ذهن و بدن را تسکین می‌دهند. 
این اسپا با رنگ‌های خنثی آرام‌بخش تزیین شده است و از پنج عنصر کلاسیک (زمین، آب، آتش، باد و فضا) فلسفه ژاپنی استفاده می‌کند تا فهرستی از درمان‌های منحصربه‌فرد تحت تأثیر شرق را با تمرکز بر تعادل عاطفی و فیزیکی ایجاد کند. کوا اسپا که در واحه جزیره بلوواترز قرار دارد، به شما امکان را می‌دهد تجربه‌های مهمی از درمان‌های صورت و بدن گرفته تا مجموعه‌ای از بهترین ماساژها را تجربه کنید، و آن را به بهترین نقطه برای اسپا تبدیل می‌کند. 

quartz-bed

یکی از درمان‌های ویژه در این اسپا تختخواب کوارتز مفهومی Psammo است که با دانه‌های کوارتز گرم شده  و یک شیوه گرما درمانی را ارائه می‌دهد. همچنین ماساژ کمپرس گیاهی کندر معطر و چوب سدر این مجموعه ارزش امتحان کردن را دارد و نوید بازگشتی دوباره را می دهد. همچنین امکانات مرطوب مانند سوناهای سنگی، اتاق‌های بخار معطر و فواره‌های یخ به شما کمک می‌کنند تا قبل از درمان آرام شوید.
علاوه بر این یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته مجهز به دستگاه های کاردیو و تمرینات قدرتی، یوگا، مدیتیشن، تمرین با شدت بالا و جلسات کیک بوکسینگ نیز در دسترس است.

 

Timeless Spa | تایم لِس اسپا


timeless-spa

در حالی که منتظر سوار شدن به هواپیما هستید، از آرامشی که شایسته آن هستید لذت ببرید. اسپای تایم لس در ترمینال 3 فرودگاه امارات واقع شده است و بدن و ذهن خسته از سفر شما را با استفاده از درمانگران و محصولات معتبر جهانی از جمله Babor، Sothys و Davines تسکین می دهد. این اسپا با 7 مرکز درمانی و 71 اتاق درمان در چهار کانکس، پکیج های درمان صورت، ماساژ بدن، زیبایی و مراقبت از پوست و همچنین پکیج های اسپا درمانی را ارائه می دهد.

 

Anantara Spa | آنانتارا اسپا


anantara-spa

اسپا آنانتارا یکی از منحصر به فرد ترین اسپاهای جهان است و بهترین درمان ها را از درمان‌های باستانی تا مدرن، آسیایی تا عربی، آرامش بخش تا درمانی ارائه می دهد. این آبگرم در منطقه پالم جمیرا دبی واقع شده است و شامل 24 اتاق درمانی مختلف و 5 سوئیت زوج است.
آنانتارا با درمان‌هایی که بر اساس سنت‌های سلامتی باستانی از تایلند و خاورمیانه است، همراه با تکنیک‌های درمانی پیشرفته، تجربه آرامش بخشی را در شما به وجود می‌آورد. در این مرکز اتاق‌هایی وجود دارد که مخصوص ماساژ تایلندی یا درمان‌های سلامتی آیورودا و تالاسو هستند. علاوه بر این اتاق‌های بخار با عطر و بوی خاص، اتاق‌های بخار کریستالی یا سنگ‌های قیمتی، سونای بامبو، حمام گیاهی، استخر صدای مایع، غار یخی و اتاق استنشاق نمک فرمول مناسبی برای استراحت و آرامش دارند.

anantara-spa

ماساژ تخصصی این اسپا شامل ماساژ تایلندی خشک کلاسیک است که تیم Anantara مدتهاست بر آن مسلط بوده است. این جلسه 90 دقیقه ای شبیه به یک تمرین مفید یوگا است. همچنین درمان بدن رز الماسی فوق‌العاده مغذی را که از گل رز عربی استفاده می‌کند تا پوست شما را تقویت کند و فیشال های هیدروکول بهترین هدیه برای آفتاب سوختگی از خدمات ویژه این اسپا هستند. 

 

Amara Spa | آمارا اسپا


amara-spa

اسپای Amara در پارک حیات دبی در قلب دیره و در کنار باشگاه گلف نهر دبی، که یکی از زیباترین استراحتگاه های شهر است واقع شده است. این اسپا دارای 8 اتاق درمانی خصوصی (اتاق های درمانی زوج در دسترس)، مجهز به سونا و حمام بخار، استخرهای شنا با دمای کنترل شده و یک مرکز تناسب اندام است. درمان‌ها در اینجا طیفی از ماساژ بدن لوکس، صورت و سایر مراسم انحصاری را شامل می‌شوند که آشفتگی را از ذهن شما میزداید و آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.
ماساژ تخصصی آمارا، ماساژ روغن گرم اسپا با کندر، چوب صندل و کهربا است که هزینه آن حداقل 600 درهم است.

 

Jiva Spa | جیوا اسپا


jiva-spa

در این واحه آرامش از استرس شهری دور شوید. از دکوراسیون با سلیقه گرفته تا نورپردازی ملایم و مهمان نوازی بی عیب و نقص، این اسپا باعث می شود تنش هایتان را فراموش کنید. اسپا جیوا با ماساژهای منحصر به فرد به شما این امکان را میدهد که وارد دنیایی از آرامش شوید و از شر هر نوع استرس و خستگی خلاص شوید.

jiva-spa

آبگرم جیوا، طیف منحصربه‌فردی از درمان‌ها و آیین‌های اسپا را ارائه می‌دهد که برخی از تکنیک‌های درمانی کلاسیک هندی را با بهترین مواد طبیعی و خدمات ترکیب می‌کند. تمام محصولات مورد استفاده در آبگرم از گیاهان هندی، اسانس‌ها و سایر مواد خاص مشتق شده‌اند و همه 100% طبیعی هستند. 
بیشتر درمان‌ها منشأ آیورودا دارند و هر یک از آنها توسط درمانگران درجه یک جهانی انجام می‌شوند که یک تجربه آبگرم ماندگار را ایجاد می‌کنند. سایر درمان‌ها عبارتند از: حمام‌های سنتی بوتان، رایحه‌درمانی‌ها، درمان‌های زیبایی مانند صورت، یوگا و مدیتیشن که هر کدام حالتی از تعادل را بهبود می‌بخشد.علاوه بر این به همه مهمانان Jiva نیز یک جلسه یوگا رایگان تعلق می گیرد.

 

captcha

مطالب مرتبط