جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | مکان های رایگان برای دیدن آتش‌بازی های سال نو در دبی

مکان های رایگان برای دیدن آتش‌بازی های سال نو در دبی

برای سال نو میلادی دبی رو انتخاب کردی اما نمیدونی کجا می‌تونی مراسم آتش بازی معروف سال نو دبی رو ببینی؟ نگران هزینه‌های بالای دبی هستی؟
به دنبال جایی هستی که لحظه‌ی تحویل سال نو رو بتونی رایگان تماشا کنی؟
در این مقاله میخوایم به همه‌ی سوالات شما پاسخ بدیم و مکان های رایگان برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی به شما مخاطبان عزیز آرزوی سفر معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

برج خلیفه | BURJ  KHALIFA


اولین و صد البته با شکوه‌ترین مراسم‌های دبی و حتی می‌شه به جرات گفت دنیا، آتش‌بازی‌های مخصوص برج خلیفه‌است. ترکیبی شگفت‌انگیز از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا،هنر،لیزر و مواد منفجره با ترکیبات خاص بینندگان را مجذوب ابهت و زیبایی برج خلیفه می‌کنند.
این مراسم در ۳۱ دسامبر امسال و در آبنمای جذاب دبی مال به نمایش گذاشته می‌شود.
پیشنهاد ما رزرو یک میز با چشم اندازه آبنما و برج خلیفه‌است تا به همراه شامی به یادماندی، از نزدیک بدون گیرافتادن در ازدحام جمعیت از مراسم آتشبازی ۲۰۲۳ دبی لذت ببرید.
اما نگران نباشید، همانطور که در بالا گفته شد دیدن و لذت بردن از این مراسم از محوطه بیرون دبی مال و آبنمای موزیکالش کاملا رایگان بوده و برای شما هزینه‌ای در برنخواهد داشت.

burj-al-arab

ال سیف |ALSEEF


با گشت‌و‌گذار در شهر یک منطقه‌ی دیگه رو میشه پیدا کرد که همزمان که وایب قدیمی بودن و سنتی بودن دبی رو به بازدیدکنندگانش میده، مراسم بی‌نظیر و جذاب سالِ نوعِ مخصوص به خودش رو داره که صد البته آتش‌بازی جز جدایی ناپذیر این جشن هستش‌.
ترکیبی از بناها با معماری سنتی و قدیمی مربوط به چند قرن قبل و آتشبازی جالب ال سیف رو تبدیل به یکی از جذاب‌ترین نقاط دبی برای به پایان رساندن سال ۲۰۲۲ می‌کنه.
دیدن این مراسم کاملا رایگان بوده و فقط باید روز ۳۱ دسامبر نزدیکای ساعت ۷ یا ۸ بری سمت خور و جای مناسب برای دیدن این مراسم باشکوه رو پیدا کنی.
در ال سییف کلی رستوران خوب در رنج قیمت‌های متفاوت هستش که می‌تونی با توجه به بودجه‌ات اون شب رو حسابی جشن بگیری، پس بهتره یه نگاهی به لیست رستوران‌های دبی بکنی.

alseef

هتل آتلانتیس | ATLANTIS HOTEL


 اگر سمت منطقه پالم بودی بهترین گزینه برای دیدن آتشبازی سال نو، هتل آتلانتیس هستش.
این هتل خاص، زیبا و لوکس هر ساله به مناسبت سال نو میلادی میزبان مهمانان معروف خارجی از سراسر دنیاست. امسال هم مثل سالهای پیش، آتلانتیس علاوه بر آماده سازی داخل هتل برای مهمانان مکان‌هایی رو خارج از هتل برای تماشای این جشن بزرگ قبل از پایان سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته است.

atlantis

لامر | LA MER


اگر با خانواده به دبی رفتی و قصد داری پایان سال خوبی رو براشون رقم بزنی پیشنهاد ما لا مر هستش.
لا مر در واقع یک منطقه ساحلی هست که کلیه تفریحات آبی و امکانات رفاهی یک روز خانوادها رو فراهم کرده است.
ورودیه این ساحل زیبا رایگان هستش و برای سال نو ۲۰۲۳ مراسم باشکوهی رو قراره برگزار کنه و با آتشبازی‌های جذاب دقایقی قبل از سال نو به میزبانی گردشگران خود خواهد رفت.

lamerbeachfireworks


ساحل مارینا | THE BEACH


آخرین ایستگاه رایگانی که قراره توی این مقاله باهاش آشنا بشیم، ساحلی زیبا در منطقه جمیرا و مارینا دبی هستش. شاید عجیب باشه اما اسم ساحل، "ساحل" هستش.
ساحل ورودی رایگان داره و قراره که برای سال ۲۰۲۳ حسابی همه رو سر کیف بیاره. آتشبازی‌های جذاب و رنگارنگ که در وسط آسمان شب آخرین لحاظات سال ۲۰۲۲ لحظات به یادماندنی‌ای رو برای تماشاگران به یادگار بزاره

marinabeach

 

captcha

مطالب مرتبط