جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | آبشارهای زیبا در روسیه

آبشارهای زیبا در روسیه

روسیه بزرگترین کشور جهان است که جاذبه های زیادی را به گردشگران ارائه می دهد. این کشور بهترین مکان برای افرادی است که از زیبایی های طبیعی و فعالیت هایی مانند اسکی لذت می برند. بسیاری از فعالیت‌های دیگر مانند پیاده‌روی، رفتینگ، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را برای گردشگران ارائه می‌دهد تا بتوانند از اقامت خود در روسیه بهترین لذت را ببرند. روسیه همچنین به خاطر دریاچه ها، کوه ها و جنگل هایش مشهور است، اما اطلاعات کمی در مورد آبشارهای آن وجود دارد. اما آنها وجود دارند! آبشارها یکی از مهم ترین جاذبه های روسیه هستند که می توانند احساس رضایت و آرامش را در بین بازدیدکنندگان ایجاد کنند. اگر میخواهید بدانید هنگام سفر به روسیه از کدام آبشارها دیدن کنید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید:

کیواچ | Kivach waterfalls


kivach-waterfalls

این آبشار یکی از جذاب ترین آبشارهایی است که در منطقه حفاظت شده ایالتی کیواچ واقع شده است. بهترین بخش در مورد این آبشار، حیات پرندگان طبیعی  اطراف آن است. همچنین یک موزه در این مکان وجود دارد تا مردم را از گیاهان و جانوران موجود در این منطقه حفاظت شده آگاه کند. وسعت این موزه خیلی بزرگ نیست به این معنی که برای بازدید از این مکان و لذت بردن از زیبایی های دیدنی آبشار نیازی به وقت آزاد زیادی ندارید. در نزدیکی این آبشار روسی، دو مسیر از چوب وجود دارد. اما پس از پیست، صخره ناهموار شروع می شود، بنابراین باید در هنگام راه رفتن دقت کنید. 

kivach1

اعتقاد بر این است که نام آن از کلمه فنلاندی "kiivas" گرفته شده است که به معنای "قدرتمند، پرشور" است. این آبشار در زمستان یخ نمی زند و به طرزی زیبا از کنار صخره های پوشیده از برف می گذرد. این یکی از بهترین مکان هایی است که هرکسی باید یک بار در زندگی از آن دیدن کند.

 

Talnikoviy


talnikoviy

این بزرگترین آبشار روسیه است که بازدیدکنندگان را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می کند. اگر از تماشای شگفتی های طبیعی لذت می برید، بازدید از این آبشار برای شما در سفر به روسیه الزامی است. این آبشار در فلات سیبری مرکزی که در تیمیر است واقع شده است. نقطه اصلی جاذبه در اینجا ارتفاع آن است.این آبشار از کوه تراپسیا واقع در فلات مرکزی سیبری سرچشمه می گیرد.
این مکان با مناظر زیبایی به عنوان یکی از مکان های جذاب گردشگران تور روسیه نیز شناخته می شود که بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

برای مطالعه راهنمای سفر به روسیه کلیک کنید.

گدمیش | Gedmysh


70-streams

این آبشار با ارتفاع حدود 60 متر در دره رودخانه گدمیش در جمهوری کاباردینو-بالکاریا قرار دارد. با توجه به اینکه این آبشار به جریان های متعدد تقسیم می شود، به آن «70 جریان» یا «تاج سلطنتی» نیز لقب داده شده است. این آبشار از چشمه های طبیعی که از سطح زمین در کوه ها بیرون می آیند تغذیه می شود.

 

Slovensiye


slovensiye

آبشارSlovensiye  یکی از آبشارهای خاموش واقع در ایزبوسک است. این تنها یکی از مکان های جادویی بسیاری است که می توان در روسیه از آن دیدن کنید. صدای تولید شده توسط آب در اینجا برای ذهن و گوش بسیار خوشایند است به همین دلیل گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان از این آبشار دیدن می کنند. شما همچنین می توانید چندین قو را در این منطقه وجود دارد که باعث می شود که همه چیز بهشتی تر به نظر برسد.

 

آبشار 33


33-waterfalls

این آبشار یکی از جذاب ترین آبشارهایی است که در بولشوی کیچمای واقع شده است. اگر برای تعطیلات به روسیه سفر کرده اید، بازدید از این مکان را از دست ندهید. مطمئناً با برخی از بهترین خاطرات باز خواهید گشت. نیمکت های زیادی برای گردشگران قرار داده شده است تا بنشینند و تمام لحظات فراموش نشدنی را ثبت کنند.

 

آبشار آگورا


agura-waterfalls

این آبشار در منطقه خوستا قرار دارد و مکان مناسبی است که از آنجا می توانید منظره کامل شهر را داشته باشید. به غیر از آبشار، گردشگران می‌توانند در رستوران‌های مختلفی که در آنجا حضور دارند، غذاهای خوشمزه روسی را امتحان کند. حتی این مکان دارای موزه ای است که می توانید بیشتر در مورد گذشته تحقیق کنید و می توانید چیزها یا مواد ساخته شده توسط هنرمندان محلی را با هزینه کم خریداری کنید.

 

Neozhidanny


neozhidanny

این آبشار (که نام آن به صورت ناگهانی و غیرمنتظره ترجمه می شود) در فلات شوتوفسکی در رشته کوه سیخوت آلین قرار دارد و حدود 13 تا 15 متر ارتفاع دارد. جریان های آب آن صخره سنگی فلات را به قدری زیبا و مجسمه ای آراسته است که آن را به عنوان یکی از دیدنی ترین مناظر طبیعی در خاور دور در نظر گرفته شده می شود.

اینها برخی از قابل توجه ترین آبشارهای روسیه هستند. آبشارهای بسیار دیگری نیز در روسیه وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید، اما آبشارهایی که در بالا در این مقاله ذکر شد، آنهایی هستند که نمی توانید از دست بدهید. آبشارها یکی از بارزترین عناصر زیبایی مناظر کلی روسیه هستند و زمانی که در روسیه هستید، بازدید از این آبشارها یک امر ضروری است. بازدید از این آبشارها شما را شیفته زیبایی و وسوسه آن می کند.

برای آشنایی با تفریحات رایگان در مسکو کلیک کنید.

captcha

مطالب مرتبط