جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

خاطرات مسافرین

زهرا نجفی

سلام به تمام کسانی که به سفر و مسافرت علاقمند هستن...

اگه بخوام از سفری که رفتم بنویسم باید بگم فروردین 1401 بود که به همراه یک سری از دوستان و همکارانم تصمیم به سفر به آنتالیا گرفتیم.به استراحت،تفریح و دوری چند روزه از کار و شلوغی نیاز داشتیم.با مراجعه به آژانس آرزوی سفر و استفاده از راهنمایی هاشون هتل پنج ستاره یوآل میراکل رو انتخاب کردیم.

پرواز ترک تیلویند که ساعت 3 صبح بلند میشد و چهارساعت بعد البته با یه توقف 40 دقیقه ای درست آنتالیا پیادمون میکرد.پرواز خوبی بود (البته اگر کیترینگ نداشته ش رو در نظر نگیریم laughاز اونجایی که هتل در منطقه لارا واقع شده بود با گذشت 15 دقیقه بعد از راه افتادن ماشین ترانسفر به هتل رسیدیم.. خب از این جهت که مسافت زیادی توی راه نبودیم خیلی راضی بودیم.راستش طبیعی بود که دوست داشته باشیم زودتر برسیم هتل و سفر 7 روزمون رو آغاز کنیم.

جونم براتون بگه رسیدیم اتاقمونو تحویل گرفتیم ...اتاق دلباز،بزرگ و دارای بالکنی با ویو رو به استخر ها و امکانات آبی. وسایلا رو گذاشتیم و رفتیم پایین.از نظر امکانات آبی باید بگم هتل برای کودکان استخر و پارک آبی جدا داشت و این حس احترام و ارزشی که برای اونا هم در نظر گرفته شده بود خیلی هتل رو دوست داشتنی تر میکرد.

کنار استخر و پارک آبی کودکان ، امکانات و بازی های آبی بزرگسالان قرار گرفته بود که البته خیلی نمیشد استفاده کرد اونم فقط بعلت خنک بودن آب و هوا. میراکل برای کودکان، بزرگسالان و میانسالان،هر کی با هر قشر سنی مناسب بود...شب ها برای بچه ها مسابقه برگذار میکردند و از یه ساعتی به بعد اجرای موسیقی و برنامه های شبانه برای بزرگسالان رو در نظر میگرفتند.

راجب تنوع غذایی و نوشیدنی هتل هم باید بگم در جای جای هتل امکان دسترسی به رستوران و بار بود.و در تمام مدتی که اونجا بودیم شاید دو یا سه بار غذای تکراری دیده شد. بهر جهت من بعنوان مسافری که هفت روز در این هتل اقامت داشتم میتونم بگم به میراکل بعنوان یکی از گزینه های انتخابیتون چه از نظر دسترسی به مرکز شهر و چه از نظر تنوع در امکانات آبی و ساحلی فکر کنید.... پشیمون نخواهید شد.