جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

خاطرات مسافرین

مهسا مینایی

با سلام

فروردین سال 1401 به همراه دوستانم تور 6 شب آنتالیا رو از آژانس آرزوی سفر پارسیان خریدیم وعازم سفر شدیم.پرواز ترک تلویند که تنها ضعف آن نداشتن کترینگ بود.پس از طرف 4 ساعت البته پرواز در فرودگاه ادنا حدودا نیم ساعت توقف داشت ولی در نهایت به فرودگاه آنتالیا رسیدیم پس از دریافت بار به سمت درب خروجی رفتیم که لیدر آنجا منتظر مسافرین بود.

سوار اتوبوس ترانسفر شدیم و به سمت هتل سلکتوم لاکچری 5 ستاره یوآل رفتیم تقریبا ظهر رسیدیم لابی هتل بزرگ و زیبا بود و پس از تکمیل فرم، اتاق بهمون تحویل داده شد اتاق های این هتل بسیار تمیز و لوکس بود بعد از جا به جایی چمدان و اندکی استراحت به سمت رستوران هتل برای صرف ناهار رفتیم که در طبقه پایین هتل بود. رستوران هتل بزرگ با تنوع غذایی بالا که هر آنچه که میخواستیم وجود داشت.

محوطه هتل بزرگ شاد بود و پارک آبی و استخر بزرگی هم داشت و یک استخر RED POOL کنار استخر اصلی برای جشنها و برنامه های شب هتل وجود داشت. این هتل ساحل اختصاصی داره و یک بار در وسط لابی و یک بار در ساحلش داره که تنوع نوشیدنی و کیفیتش عالی بود.دور تا دور استخر فضای مناسبی برای آفتاب گرفتن ریلکس کردن وجود داره.

محوطه هتل اونقدر بزرگ و جذاب بود که برای عکاسی بسیار مناسب بود . برای صرف شام هم مجدد به رستوران هتل مراجعه میکردیم که کیفیت غذا و تنوعش بسیار بالا بود.شب ها از ساعت 9 شب به بعد دی جی ایرانی برنامه و موزیک شادی برای مسافران برگزار میکردند.

ما برای خرید با تاکسی میرفتیم مرکز خرید لند آف لجند که هزینه هر تاکسی رفت و برگشت 200 لیر میشد این مرکز خرید تا هتل با ماشین کمتر از 15 دقیقه بود اما این مرکز خرید رو باز ، مغازه هایی با اجناس و برند های گوناگون و نرخهای مناسب داشت که خریدهای خوبی داشتیم و هم عصر کارناوال از وسط رودخانه رد میشد که بسیار خاص و جذاب بود تقریبا بافتش شبیه دیزنی لند ساخته شده.

شش شب اقامت در این هتل داشتیم که روز آخر هم ترانسفر به موقع مارو به فرودگاه رساندند و پرواز برگشت هم مانند پرواز رفت به موقع انجام شد ولی ایراد پرواز تلویند نداشتن کترینگ و بار مجاز مسافر بود که 20 کیلو بود و من برای اینکه از آنتالیا خرید داشتم اضافه بار باعث شد قدری در فرودگاه اذیت شم چون چمدان رو باز کردم و یه سری وسایل رو به صورت دستی نگه داشتم.

این سفر به قدری خاص و جذاب بود و دوستان خوبی هم در این هتل پیدا کردیم که یکی از سفر های خاطره انگیز شد و این هتل فوق العاده خاص و جذاب سلکتوم لاکچری رو به کسانی که قصد سفر به آنتالیا دارند پیشنهاد میکنم.