Art Nuvo Palace
امتیاز بوکینگ 8.3/10
تعداد اتاق 120 اتاق
امتیاز تریپ ادوایزر 5/ 3
میترا احمدی
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/26
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
1 از 5
)
به معنای واقعی کلمه مسافر خونه است . ای کاشک هیچ وقت هیچ شرکتی با این هتل کار نکنه. خیلی خیلی بد
مهربان
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/21
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
4 از 5
)
هتل خوب و تمیزیه ، جاذبههای اصلی شهر نسبتاً دوره و ایستگاه حملونقل هم خیلی نزدیک نیست. اما خب به همین خاطر قیمتها از مرکز شهر پایینتره. ضمن اینکه اطراف هتل چند تا کافه، کافیشاپ و فروشگاه هم هست.به نظرم اگر در انتخاب وسواسی نباشید ، انتخاب خوبیه
رامین احمدی
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/18
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
3 از 5
)
اتاقها اندازهشون نرماله، پرسنل خوشبرخوردن و در کل امکانات هتل بازسازی شده. کف همهجا موکته. تخت راحت بود و حتی بالش اضافه هم توی اتاق داشتیم. صبحانه توی یه رستوران ساده و ارزون کنار هتل سرو میشه؛ معمولیه و اگه انتظار چیز خاصی نداشته باشی، کاملاً قابل قبوله. یکم دورتر از هتل کلی کافه خوب با انواع غذاها هست، پس برای خورد و خوراک اصلاً مشکلی نداری
سارا صادقی
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/14
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
3 از 5
)
ما به مدت چهار شب همراه همسرم در این هتل اقامت داشتیم. در مجموع هتل خوب بود. اتاق استاندارد دو نفره به همراه صبحانه رزرو کرده بودیم. ساعت ۱:۳۰ بعدازظهر رسیدیم و اتاق آماده بود، بنابراین بلافاصله پذیرش انجام شد. فضای داخلی هتل را دوست داشتیم؛ همه چیز مرتب و در وضعیت خوبی بود و ظاهر بسیار زیبایی داشت. اتاقها نسبتا کوچک هستند، اما همه امکانات لازم را دارند: یخچال، تلویزیون، کمد با چوبلباسی و پتو. در حمام هم تمام وسایل ضروری مثل حوله، ژل حمام و شامپو موجود بود. همه چیز بدون مشکل کار میکرد. نظافت اتاقها هر روز انجام میشد و هیچ شکایتی نداشتیم. در مورد عایق صدا، بله صدا تا حدی شنیده میشود، اما برای ما آزاردهنده نبود. یک شب چند نوجوان سر و صدا میکردند که بعد از تذکر، همه چیز آرام شد. تعداد زیادی گردشگر خارجی به صورت گروهی در هتل بودند، اما این موضوع هم مزاحمتی ایجاد نکرد. صبحانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ ارائه میشد. برای یک هتل ۴ ستاره شاید خیلی فوقالعاده نباشد، اما از نظر کیفیت خوشمزه بود و کارکنان کافه بسیار دوستانه بودند. پنیر، سوسیس، ساندویچ، تخممرغ، فرنی، سبزیجات پخته، ماکارونی، املت، انواع غذاهای گرم و سوسیس وجود داشت و در مجموع برای صبحانه کاملاً کافی بود. تنها چیزی که چندان خوشمزه نبود قهوه داخل فلاسک بود، اما همیشه میشد از دستگاه قهوه خرید یا به جای آن کمپوت، آبمیوه یا چای نوشید. از نکات منفی میتوانم به موقعیت هتل اشاره کنم؛ جاذبههای اصلی شهر فاصله زیادی دارند و ایستگاه حملونقل عمومی هم خیلی نزدیک نیست. اما به همین دلیل قیمت هتل نسبت به مرکز شهر پایینتر است. در اطراف هتل هم چند کافه، یک کافیشاپ و فروشگاه وجود دارد.
میلاد زنگنه
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
ما شب اول سال نو، ساعت پنج صبح از صدای وحشتناک تلویزیون بیدار شدیم! صدا های زیادی از اتاق بغلی میاومد و خیلی واضح بود که انگار عایق صدا کلاً وجود نداشت. هر صدایی، از مکالمه گرفته تا زنگ گوشی، راحت شنیده میشد. رفتیم در اتاق بغلی رو زدیم ولی کسی جواب نداد. مجبور شدیم بریم پایین پیش پذیرش و به اون بگیم. یه پسر جوون اونجا بود که گفت کاری از دستش برنمیاد و گفت اگه خواستیم خودمون زنگ بزنیم به پلیس! آخرش با کلی سختی رفتیم سراغ همسایه.یه خانم مسنی خوابش برده بود و تلویزیون روشن مونده بود. با کلی خواهش و التماس تلویزیون رو خاموش کرد. رفتار کارکنان تو این قضیه واقعاً ناامیدکننده بود. اصلاً برای قوانین هتل و آسایش مسافر ارزشی قائل نبودن. صبحانه هم که افتضاح بود. غذاها کاملا سرد بودن. تخممرغها سوخته و چرب و کاملاً بیکیفیت بودن. اصلاً این هتل رو توصیه نمیکنم.
الهه بختیاری
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
بدترین جایی بود که تو عمرم توش اقامت داشتم. اصلاً شبیه عکسها نبود. بیشتر به یه هاستل بوگندو میخورد تا هتل. صبحانه خیلی محدود و فضای آشپزخانه هم بو میداد.بهسختی تونستیم یه چیزی بخوریم. اتاقی که بهمون داده بودن تقریباً ۳ در ۲ متر بود، با دو تا تخت کوچیک در حد مبل. ملحفهها تعویض نشده بودن، دستشویی خیلی کثیف بود و اصلاً تمیز نشده بود. باورم نمیشه چطوری این هتل ستاره گرفته! فقط میتونم حدس بزنم با پول بهش ستاره دادن.
سینا نیکفرد
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
اصلاً در حد یه هتل چهار ستاره نبود، بیشتر شبیه یه هاستل بود تا هتل. اتاقها خیلی کوچیک بودن، وقتی یه چمدون وسط اتاق بود واقعاً نمیشد راحت راه رفت. صبحانه خیلی ناامیدکننده بود، هم از نظر تنوع و هم از نظرکیفیت پایین بود. پذیرش اصلاً نمیتونست انگلیسی صحبت کنه و خیلی سرد برخورد میکرد. بیشتر اتاقها کولر نداشتن و نمیشد پنجره رو باز کرد چون صدا و آلودگی ماشینها آزاردهنده بود. ما سشوارمون رو اونجا جا گذاشتیم و هیچ کسی جوابگو نبود. بهشدت توصیه میکنم دور این هتل رو خط بکشید.
مرجان فتحی
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
هتل در کل خوب بود.ما وقتی رسیدیم اتاقمون آماده بود و تونستیم خیلی سریع توی اتاقمون اقامت کنیم فضای داخلی اتاقها خوشایند و مرتب و همه چی سالم و تمیز بود. اتاق کوچیک بود ولی همه ی لوازم مورد نیاز رو داشت مثل یخچال، تلویزیون، کمد و پتو اضافه.وسایل مورد نیاز برای حمام هم کامل بود.. نظافت اتاقها هر روز بدون هیچ مشکلی انجام میشد. دیوار ها انگار عایق صدا نداشتن، ولی ما اذیت نشدیم. یه شب چند تا نوجوون سر و صدا میکردن که با یه تذکر کوتاه همشون ساکت شدن. صبحانهها کیفیتشون نسبت به ۴ ستاره بودن هتل خیلی خفن نبود ولی تنوع خوبی داشت و کارکنان کافه واقعاً خوشبرخورد بودن. فقط قهوهی توی ترموس تعریفی نداشت، ولی میشد از دستگاه بخری یا آبمیوه و چای بگیری. تنها نقطهضعف بزرگ این هتل شاید موقعیت مکانیش باشه چون به مرکز شهر نزدیک نیست و وسایل نقلیه عمومی ازش فاصله داره. ولی در عوض قیمتش نسبت به مرکز شهر مسلما پایینتره. نزدیک هتل هم چندتا کافه و فروشگاه هست. در کل برای ما تجربهی خوبی بود.
آرمین صبوری
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
بعد از یه پرواز طولانی وقتی رسیدم هتل تصمیم گرفتم دوش بگیرم ولی فهمیدم توی اتاق اصلاً حوله نیست. به پذیرش زنگ زدم گفتن که خدمتکار میاره، ولی بعد از نیم ساعت انتظار آخرم نیومد و مجبور شدم بدون حمام برم سر قرار کاری. خیلی ناراحتکننده بود. جالب اینجاست که وقتی داشتم از هتل میرفتم بیرون، دوباره همون پذیرش گفت این دفعه خودش شخصا میاره ولی شب که برگشتم دیدم همچنان خبری از حوله نیست! حتی حولهی دست و صورت هم که کلاً نداشته بودن واقعاً جای بدی بود، انگار برای مهمونا هیچ اهمیتی قائل نبودن.
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
با ما در اینستاگرام همراه شو تا از پیشنهادات لحظه آخری و تورهای جذاب مطلع بشی!
با عضویت در خبرنامه پیامکی آرزوی سفر پارسیان از جدیدترین تورها با خبر شو!
مبلغ تور(تومان)
مبلغ پیش پرداخت (تومان)
تعداد اقساط
نتیجه محاسبه اقساط
کل مبلغ تور:
مبلغ پیش پرداخت:
تعداد اقساط:
مبلغ هر قسط:
نشانی شرکت
تهران، بلوار مرزداران بین خیابان نارون و سپهر پلاک 143 ساختمان دیپلمات طبقه چهارم
شماره تماس
021-45128
021-4422  44  44
لینک های کاربردی
تورهای پرطرفدار
تهران، بلوار مرزداران بین خیابان نارون و سپهر پلاک 143 ساختمان دیپلمات طبقه چهارم
021-45128
021-44224444


ثبت دیدگاه برای این هتل
امتیازتان به هتل