CITYTEL Saint Petersburg Hotel
امتیاز بوکینگ 8.8/10
تعداد اتاق 150 اتاق
امتیاز تریپ ادوایزر 5/ 3.5
اهورا ایرانی
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/26
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
1 از 5
)
این هتل توی گوگل و توی سایت ها متاسفانه خیلی جذاب به نظر میرسه اما وقتی میرسید توی سنت به هتل متوجه میشید که اصلا چیزی نیست که تصورش رو میکردید .
افرا عزیزی
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/21
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
3 از 5
)
متأسفانه برخورد پذیرش غیرحرفهای بود، اتاق با عکسهای سایت تفاوت هایی داشت و کیفیت مبلمان، نظافت و امکانات بسیار پایینتر از انتظار بود. تغییر اتاق بدون اطلاع، پاسخگویی ضعیف و بیتفاوتی کارکنان تجربهی اقامت رو کاملاً خراب کرد. تنها نکتهی مثبت، نزدیکی به ایستگاه قطاره. با این قیمت، گزینههای بسیار بهتری وجود داره.
فریده عیوضی
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/18
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
4 از 5
)
آخر تعطیلات طولانی، یکیدو روزی رفته بودم سنپترزبورگ و با توجه به قیمت نسبت به کیفیت و تجربههای قبلی، این هتل رو انتخاب کردم. چون تنها بودم، اتاق استاندارد گرفتم. قبلاً یه بار با دوستم توی اتاق استاندارد مونده بودیم و برای دو نفر خیلی جمعوجور بود، ولی این بار اتاق خیلی بزرگ بود، حتی برای سه نفر هم جا داشت. این واقعاً خوب بود. یه نکته مثبت دیگه اینه که یخچالهای اتاقها (حداقل اونایی که من چند بار توشون بودم) کاملاً بیصدان. فریزر ندارن، ولی حداقل اصلاً صدا نمیدن و اذیت نمیکنن. قبل از رفتن هم از انبار چمدون استفاده کردم؛ رایگانه و خیلی کاربردیه، مخصوصاً وقتی هنوز چند ساعت تا حرکت قطار مونده و میتونی وسایلت رو بذاری و راحت بری یه دوری بزنی.
ماهان
نوشته شده در تاریخ : 1404/06/20
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
4 از 5
)
از مزایا میشه به تمیزی و نوساز بودن-منظره روبروی هتل و رستوران رودخانه نوا بود که بسیار نمای زیبایی رو ایجاد میکنه- از معایبش میشه به ضعف صبحانه نسبت به هتل مسکو(ازیموت المپیک) ولی نسبت به سایر هتل های سنت پترزبورگ صبحانه بهتری داشت- فاصله 15 دقیقه ای تا ایستگاه مترو- هزینه 2000 روبلی استفاده از استخر- کیفیت بد اینترنت(مدام قطع میشد)- چون پلهای اصلی اطراف هتل شبها باز میشن نهایتا باید تا 1 شب به هتل خودتون رو برسونید در غیر اینصورت هزینه تاکسی تون زیاد میشه- در مجموع و در مقایسه با سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ که دیدم به نظرم هتل بسیار خوبیه
نیلوفر بابایی
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
هتل خیلی تمیز و راحت بود. صبحانه هاشون عالی بود. موقعیت مکانیشم خیلی خوبه و به همه جا نزدیکه. ملحفهها سفید و نو بودن و بالشتها نرم بودن. برخورد کارکنان خیلی دوستانه بود. توی اتاق چای، قهوه ، بطری آب ، یخچال مینی هم بود.
پژمان یزدانی
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
رفتار کارکنان با ما واقعاً افتضاح بود! مخصوصاً خانمهای پذیرش که اصلاً نمیدونستن کارشون چیه. ما از ۲۷ تا ۳۰ سپتامبر 2 سال پیش توی این هتل اقامت داشتیم.
آوا شریفی
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
ما دو سال وقتی اومدیم سنت پترزبورگ توی این هتل موندیم.خیلی سریع و بدون معطلی پذیرش شدیم.منظرهی بیرون از پنجره واقعاً زیبا بود. اطراف هتل پر از رستوران و کافه است. اتاق خیلی تمیز بود.همه ی ملافهها سفید و مرتب بودند.لوازم بهداشتی از جمله وسایل حمام، مسواک وحتی دستمال کفش هم گذاشته بودن. دیوار ها کاملا عایق صدا بودن و ما راحت خوابیدیم. نظافت هر روز انجام میشد و کارکنان خیلی مؤدب بودن و اصلا مزاحمتی ایجاد نمی کردن. از مدیریت و کارکنان هتل ممنونم، مشتاقانه منتظر سفر بعدیمون هستم.
افشین طاهری
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
ما قبلاً هم اینجا اقامت داشتیم، بهخاطر همین دوباره برگشتیم. هتل راحت و دنجیه وصبحونهش هم خوشمزهست. موقعیت مکانی هتل واقعا خوبه. پیشنهاد میکنم موقع رزرو کردن اتاق، طبقات بالاتر رو انتخاب کنین، مخصوصاً اتاقهایی که به خیابون Ligovsky ویو دارن اگر هوا خوب باشه طلوع و غروب آفتاب رو میتونین ببینین و واقعا منظرهش قشنگه.
سپیده نعمتی
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
تنها نکتهی مثبت این هتل این بود که ایستگاه قطار نزدیکمون بود. شاید باورتون نشه ولی ما ۳۰ سال پیش هم اینجا اقامت داشتیم ولی هیچی از اون موقع تغییر نکرده! قطعاً دیگه اینجا نمیایم. کیفیت خدماتی که به ما دادن اصلاً با هزینه ای که ازمون گرفتن نمیخونه. اتاقمون اصلا راحت نبود. پرسنل هتل یه اتاق دیگه بهمون داده بودن! پرسیدم چرا؟ خانم پذیرش با لحن بدی گفت: «هیچ کس چیزی به شما بدهکار نیست.» گفتن اون اتاق آماده نبوده، واسه همین عوضش کردیم!ولی اصلاً نپرسیدن که مثلاً آیا مشکلی ندارین که با عوض شدن اتاقتون یا میخواین صبر کنین؟ اتاقی هم که دادن هیچ شباهتی به عکس های تو سایت نداشت. دیدم توی نظرات یکی دیگه هم به همین موضوع اشاره کرده بود و جواب مدیریت خیلی بدتر بود! گفته بودن "شکل عکس همینه ولی تو واقعیت ممکنه فرق کنه". واقعاً؟ اگه اتاق تعمیر شده با تعمیر نشده فرق داره، خب قیمتش هم باید متفاوت باشه! اتاقمون نه صندلی داشت و نه حتی وسایلش قابل قبول بود. فقط یه سری مبل قرمز خیلی قدیمی توی اتاق بود! پریز برقها جای درست نداشتن، فرش پوسیده بود، درها هنوز از 30 سال پیش سفیدن ، ظرفها کثیف بودن و کولر فقط باد گرم میداد!
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
با ما در اینستاگرام همراه شو تا از پیشنهادات لحظه آخری و تورهای جذاب مطلع بشی!
با عضویت در خبرنامه پیامکی آرزوی سفر پارسیان از جدیدترین تورها با خبر شو!
مبلغ تور(تومان)
مبلغ پیش پرداخت (تومان)
تعداد اقساط
نتیجه محاسبه اقساط
کل مبلغ تور:
مبلغ پیش پرداخت:
تعداد اقساط:
مبلغ هر قسط:
نشانی شرکت
تهران، بلوار مرزداران بین خیابان نارون و سپهر پلاک 143 ساختمان دیپلمات طبقه چهارم
شماره تماس
021-45128
021-4422  44  44
لینک های کاربردی
تورهای پرطرفدار
تهران، بلوار مرزداران بین خیابان نارون و سپهر پلاک 143 ساختمان دیپلمات طبقه چهارم
021-45128
021-44224444


ثبت دیدگاه برای این هتل
امتیازتان به هتل