من ۵ روز برای یه سفر اسکی تو هتل ریکسوس سوچی اقامت داشتم و واقعاً یکی از بهترین تجربههای هتلی عمرم بود.از همون لحظهای که رسیدم، همهچیز عالی و بینقص بود. خود هتل فوقالعاده شیک و لاکچریه، یه فضای خاص و لوکس داره که از همون اول حس خوبی بهت میده.
رفتار و خدمات پرسنل واقعاً فراتر از انتظار بود. انقدر مهربون، حرفهای و پیگیر بودن که هر چیزی لازم داشتم سریع و با بهترین برخورد برام فراهم میکردن. واقعاً حس میکردی براشون مهمی و تمام تلاششونو میکنن که اقامتت بینقص باشه.پیست اسکی هم فوقالعاده بود؛ یکی از بهترینهایی که تا حالا رفتم. شیبها عالی، منظرهها بینظیر و دسترسی از هتل هم خیلی راحت بود. بعد از یه روز کامل روی کوه، برگشتن به اون فضای گرم و لوکس ریکسوس واقعاً یه حس رویایی داشت.
صادقانه بگم، آدم دلش نمیخواد از اینجا بره! و اگه هم بری، مطمئناً هر فصل و هر تعطیلات دوباره برمیگردی. دقیقاً حسی که من دارم.۱۰۰۰٪ پیشنهادش میکنم. واقعاً ارزششو داره و یکی از بهترین هتلهایی بود که تو کل دنیا تجربه کردم. ریکسوس سوچی یه لِول دیگهست
ملیکا نظری
نوشته شده در تاریخ :
1404/11/25
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
من توی هتل Rixos Krasnaya Polyana اقامت داشتم و واقعاً از انتخابم راضی بودم. هتل از نظر تمیزی و کیفیت خدمات در سطح خیلی خوبی بود و برخورد پرسنل کاملاً حرفهای و محترمانه بود. صبحانه متنوع و خوشمزه بود و ویوی کوهها از اتاق واقعاً فوقالعاده بود. فضای اسپا و استخر هم خیلی تمیز و آرامشبخش بود. در کل تجربه لوکس و دلنشینی داشتم و اگر دوباره به سوچی برم، باز هم همین هتل رو انتخاب میکنم.
نوید رستگار
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
4 از 5
)
من معمولا نمیام نظری بنویسم ولی این استثناس. هتل فوق العاده با تیم عالی. تمام تلاششون رو می کردن تا بهترین خاطره رو برای مسافرای هتل بسازن. فضای هتل خیلی آرامش بخش بود. ولی جایی برای سیگار کشیدن توی هتل نیست.
محمدرضا سعادتی
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
هر درخواستی که داشتیم در عرض پنج دقیقه حل می شد و پرسنل واقعا به مسافرا اهمیت می دادن. اتاقمون خیلی راحت و تمیز بود و ویو خیلی زیبایی داشت.
سارا طلوعی
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
سرویس رسانی خیلی خوبی داشت صبحونه هتل حرف نداشت خیلی خوشمزه بود. و استخر خیلی قشنگی داشت و پنجره هاش پانوراما بود.
آیدین رادفر
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
2 از 5
)
متاسفانه بر خلاف چیزهایی که ازین هتل شنیده بودم رفتار کارمندا اصلا حرفه ای نبود و برخورد مناسبی با مسافرا نداشتن. با اینکه از قبل مشخص کرده بودیم که همراهمون یه بچه هم هست ولی هیچ سرویسی توی اتاق برای بچه مون نذاشته بودن در نهایت به بخش پذیرش گفتیم برامون چیزایی که نیاز داشتیم رو آوردن. به طور کلی اتاقمون اوکی بود ولی احتیاج به بازسازی داشت و حموم اصلا تمیز نبود. اسپا اوکی بود ولی بخش حمومش سرد بود. صبحونه تنها چیزی بود که ازش راضی بودیم تنوع غذایی بالایی داشت انواع پنیر، سالاد و ... .
نگار نیک فر
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
ما ازین هتل خیلی خوشمون اومد. اتاقمون خیلی راحت بود و منوی صبحونه هتل غذاهای خوشمزه ای داشت. یکی از کارمندای هتل که اسمش علی بود خوشامدگویی خیلی گرمی با ما کرد و وایب خیلی مثبتی داشت.
مریم ابراهیمی نژاد
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
خیلی خوشحالم که این هتل رو برای اقامتم انتخاب کردم. همینطور یکی از پرسنل که اسمش علی بود واقعا توجه ویژه ای به مسافرا داشت. هر درخواستی که داشتیم سریعا بهش رسیدگی می شد و نیازی به یادآوری نبود. هر روز حوله و ملافه هارو میومدن عوض می کردن. اسپا هم فوق العاده بود.
شیما توسلی
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
پرسنل بخش پذیرش خیلی بهمون کمک کردن و سریع کارامون رو انجام دادن. عاشق صبحونه هتل شدم غذاهای رستوران خیلی خوشمزه و زیاد بود. اسپا و جکوزی و استخر هتل هم برای ریلکس کردن عالی بود.
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
معرفی تورهای جذاب و شگفت انگیـــز
با ما در اینستاگرام همراه شو تا از پیشنهادات لحظه آخری و تورهای جذاب مطلع بشی!
ثبت دیدگاه برای این هتل
امتیازتان به هتل