آرزوی شما را برآورده میکنیم!
arezoosafar.com
نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو | Interplastica

نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو | Interplastica

نمایشگاه های روسیه 1401/09/23

نمایشگاه اینتر پلاستیکا ( Interplastica) یکی از مهم ترین رویدادهای تجاری در کشور روسیه  است که هر ساله در شهر مسکو برگزار می‌گردد. موضوع این نمایشگاه در خصوص صنعت پلاستیک و لاستیک است.در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات لازم درباره نمایشگاه صنعت اینترپلاستیکا را به اطلاع شما مخاطبان عزیز برسانیم.

اطلاعات نمایشگاه


نام رویداد: Interplastica Moscow
دسته: پلاستیک
تاریخ رویداد: 3 الی 6 بهمن 1402
دوره برگزاری: سالانه
مکان: روسیه، مسکو، Krasnopresnenskaya nab. 14 مسکو، نمایشگاه Expocentre
آدرس سایت: https://www.interplastica.de/
زمان: 10:00 صبح الی 19:00 بعد از ظهر
بلیط: ورود رایگان

interplastica

درباره نمایشگاه صنعت پلاستیک در مسکو


اینترپلاستیکا یک نمایشگاه بین المللی تخصصی برای پردازش پلاستیک و لاستیک و پلت فرم صنعتی پیشرو در منطقه است. برای سال‌ها، interplastica نمایشگاهی منحصر به فرد برای توسعه کسب‌وکار در صنعت پلیمر بود.
در این نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات صنعت پلاستیک و لاستیک، همچنین ماشین آلات پردازش و بازیافت، ابزارها و تجهیزات جانبی، ابزارهای اندازه گیری، کنترل، تنظیم و تایید فناوری، مواد خام و کمکی، پلاستیک و محصولات لاستیکی، لجستیک، فناوری و خدمات انبار ارائه می‌شود.
شرکت کنندگان نمایشگاه اینترپلاستیکا عمدتا فعالان در عرصه پردازش پلاستیک و مواد شیمیایی و صنعتی، و یا مهندسین مکانیک و صنایع هستند. حضور گسترده بین‌المللی به متخصصان تجارت فرصت منحصربه‌فردی را برای دستیابی به یک دید کلی از نوآوری‌های هر گوشه از جهان که مخصوصاً برای بازار روسیه طراحی شده است، ارائه می‌دهد.

این نمایشگاه هر ساله در ژانویه ، با حضور 650 غرفه دار روسی و خارجی برگزار میگردد و  حدود 17000 بازدید کننده حرفه ای از 63 کشور جهان دارد. 


تور نمایشگاه پلاستیک مسکو | RUPELASTICA 2024


گروه‌های محصولات: سیستم‌های کنترل، سیستم‌های لجستیک، ابزار اندازه‌گیری، افزودنی‌های پلاستیک، ابزارهای پردازش پلاستیک، محصولات پلاستیکی، پلاستیک، ماشین‌آلات پردازش پلاستیک، تجهیزات بازیافت پلاستیک، لاستیک، سیستم‌های ذخیره‌سازی، دستگاه‌های جوش و …

بخش های صنعت: پتروشیمی، پلاستیک، …

جهت اطلاع از سایر تورهای نمایشگاهی روسیه کلیک نمایید.


علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می توانند از طریق رزرو تور نمایشگاه آنلاین اینترپلاستیکا در سایت  و یا تماس با شماره 02145128 اقدام به خرید تور نمایشگاهی نمایند.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه برای این مطلب