جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | نمایشگاه لوازم تحریر و تجهیزات اداری مسکو

نمایشگاه لوازم تحریر و تجهیزات اداری مسکو

نمایشگاه Skrepka از تاریخ از ۰۸ الی ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ در کشور روسیه و شهر مسکو برگزار می‌گردد. شرکت آرزوی سفر پارسیان برگزارکننده تورهای نمایشگاهی روسیه برای علاقمندان میباشد درصورتی که قصد خرید تورهای نمایشگاهی روسیه را دارید با شماره تماس 02145128 بگیرید.

نمایشگاه لوازم تحریر و تجهیزات اداری مسکو | Skrepka Expo


نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم التحریر و لوازم اداری Skrepka Expo نمایشگاهی پیشرو و بزرگترین عرصه B2b (تجارت بین کسب و کارها) در روسیه است. در این نمایشگاه انواع لوازم التحریر و محصولات مدرسه، محصولات سرگرمی و خلاقیت، اسباب بازی و ... ارائه میشود.
این نمایشگاه محل ارائه محصولات جدید، نوآوری ها و آخرین تحولات در صنعت لوازم تحریر و تجهیزات اداری است. مخاطبان اصلی نمایشگاه از سال 2003 تشکیل شده است و هنوز در حال گسترش است . در حال حاضر بیش از 11000 متخصص در نمایشگاه لوازم التحریر شرکت می کنند. این نمایشگاه در 12000 متر مربع میزبان تامین کنندگان عمده لوازم التحریر و تجهیزات اداری از روسیه و سایر کشور ها می باشد.
این نمایشگاه مکانی عالی برای مذاکرات تجاری، ارائه محصولات، کسب اطلاعات لازم و تبادل تجربه در فرآیندهای تجاری، کنفرانس ها و سمینارها هم برای تامین کنندگان و هم برای خریداران شد .
سی امین سالگرد این نمایشگاه در 27-29 فوریه 2024 در مسکو برگزار میگردد.

SkrepkaExpoo

 

بخش های نمایشگاه Skrepka Expo 2023


کاغذ و کالاهای کاغذی
لوازم تحریر
لوازم تحریر برای کودکان
تجهیزات مدرسه
لوازم جانبی میز
سازمان فضای کار، کابینت بایگانی
سوغات، محصولات تبلیغاتی، لوازم جانبی تجاری
کالاهایی برای سرگرمی و خلاقیت
هدایا و محصولات تبریک
تجهیزات تمبر
تجهیزات اداری
عرضه دفتر
تجهیزات برای یادگیری و نمایش
مبلمان اداری
لوازم جانبی رایانه
لوازم اداری
خدمات شرکتی

 

مخاطبان نمایشگاه لوازم تحریر و تجهیزات اداری مسکو


5000-9000 متخصص از تمام مناطق روسیه و سایر کشورهای جهان از جمله آلمان، چین ، اسپانیا، ژاپن، ترکیه، فرانسه، اسکاتلند، هند، ایتالیا و لهستان از نمایشگاه Skrepka دیدن میکنند . اکثر آنها در بازار لوازم التحریر و تجهیزات اداری و سایر صنایع حرفه ای هستند و با هدف یافتن تامین کنندگان جدید و شرایط سودآور همکاری برای خرید لوازم التحریر و اداری از نمایشگاه بازدید می کنند.
 

captcha