art karelia hotel
امتیاز بوکینگ 7.9/10
تعداد اتاق 279 اتاق
امتیاز تریپ ادوایزر 5/ 3.5
عبدالله قلی پور
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/26
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
1 از 5
)
اقامت توی این هتل مثل این میمونه که به تاریخ سفر کردی اما نه از نوع جذابش، انگار توی دوره ی کومونیستی شوروی گیر افتادی و داری تو یکی از اون خونه ها زندگی میکنی. شاید اصلا یکی از همون خونه ها بوده و تبدیلش کردن به هتل. 4 ستاره که چه میشه گفت 2 ستاره هم نیست.
آفاق میرزایی
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/21
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
3 از 5
)
اتاق ما دقیقاً گوشهی ساختمان قرار داشت و دیواری که تخت کنار اون بود، مثل یخ سرد بود. در یکی از حمامها، جایی که دوش قرار داشت، اصلاً نمیشد ایستاد؛ هوا بهشدت سرد بود و پاها یخ میزد. وقتی درخواست کمک کردیم، گفتند دیگه دیر شده و فقط فردا صبح میتونن کاری بکنن. صبح روز بعد فقط یک بخاری اضافه آوردند. علامت نظافت اتاق رو روی در گذاشتیم، اما طی ۶ ساعت هیچکس نیومد. روز بعد موقع چکاوت، تمام این موارد رو به پذیرش گفتیم، اما خانمی که اونجا بود فقط لبخند زد — نه عذرخواهی، نه توضیح، هیچی.
کوروش آهی
نوشته شده در تاریخ : 1404/11/18
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
3 از 5
)
هتل بزرگه ولی بیرون از مرکز شهره. رفتن با ماشین شخصی یه کم دردسر داشت، ولی آخرش با مسیریاب پیداش کردیم. راستش انتظار یه هتل قدیمی به سبک شوروی داشتم، از اونایی که هنوز تو سنپترزبورگ پیدا میشن. شب حدود ساعت ۹ رسیدیم، خیلی هم گرسنه بودیم، ولی خب رستوران اصلی بسته بود، برای همین رفتیم سراغ لابیبار. اتاق ساده بود، ولی با توجه به قیمتش، بد هم نبود؛ در کل در حد «قابل قبول». پیشخدمت لابیبار مدام اینطرف و اونطرف میدوید و اصلاً فرصت نداشت از ما بپرسه چی میخوایم. ما هم خیلی تشنه بودیم و میخواستیم سریع نوشیدنی بگیریم، که خب بعد از حدود «نیم ساعت» انتظار بالاخره رسید دلم یه پیتزای ساده میخواست، ولی از منو همه پیتزاهای ساده تموم شده بود، مجبور شدم پیتزای سالمون و میگو بگیرم. صبحانه با توجه به قیمت، بد نبود؛ خیلی ساده، ولی حداقلهای لازم رو داشت. در کل، یه هتل معمولی بود؛ نه فاجعه، نه عالی.
بهزاد قهرمانی
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
متأسفانه باید بگم این هتل یکی از بدترین تجربههای سفرم بود. اتاق تمیز نبود و نظافت کلی هتل در سطح پایینی بود. صبحانه اصلاً قابل خوردن نبود و کیفیت غذاها پایین بود. رفتار بعضی از کارکنان هم چندان محترمانه نبود. از لحاظ موقعیت مکانی هم نسبت به جاهای دیدنی و تفریحی سنپترزبورگ فاصلهی زیادی داشت. در کل اصلاً رضایت نداشتم.
محسن احمدیفر
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
بیشتر از هر چیز، برخورد خوب پذیرش رو دوست داشتم. همیشه آمادهی کمک بودن و با حوصله به سوالاتمون جواب میدادن. تنها موردی که اذیتم کرد، برخورد نهچندان خوشایند پرسنل رستوران بود. ولی خوشبختانه وقتی موضوع رو با پذیرش مطرح کردم، خیلی سریع رسیدگی کردن و قضیه حل شد. این برخورد حرفهای باعث شد در مجموع تجربهی خوبی داشته باشم.
آیدا قانعی
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
یه اتفاق عجیب و خیلی ناراحتکننده برامون افتاد. شکلاتی که داخل اتاق گذاشته بودیم رو یکی از کارکنای خدماتی بدون اجازه خورده بود! واقعاً غیرقابل باور و چندشآور بود. فردای اون روز حدود ساعت ۱۰ صبح رفتم با پذیرش صحبت کردم، یه آقای جوون اونجا بود که گفت همچین چیزی امکان نداره و گفت که شکلاتو دیده و انداخته تو سطل زباله! بهش گفتم لطفاً این موضوع رو به مدیر انتقال بده، ولی اصلاً جدی نگرفت. انتظار نداشتم تو یه هتل اینطوری با وسایل مهمونا برخورد بشه.
آرزو فرشادزاد
نوشته شده در تاریخ : 1404/02/02
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز ( از 5 )
هتل از نظر نظافت واقعاً خوب بود و اتاق تمیز و مرتب بود، اما متأسفانه صبحانه اصلاً قابل خوردن نبود. با اینکه کارکنان برخورد محترمانهای داشتن و واقعاً تلاش میکردن کمک کنن، ولی فاصلهی هتل از جاهای دیدنی و تفریحی سنپترزبورگ واقعاً زیاده و برای رسیدن به مرکز شهر باید وقت و انرژی زیادی گذاشت. با همهی اینها به نظرم این هتل حتی در حد یه هتل دو ستاره هم نیست و واقعاً تجربهی خوبی برام نبود. راستش میتونم بگم بدترین اقامتی بود که تا حالا داشتم.
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
با ما در اینستاگرام همراه شو تا از پیشنهادات لحظه آخری و تورهای جذاب مطلع بشی!
با عضویت در خبرنامه پیامکی آرزوی سفر پارسیان از جدیدترین تورها با خبر شو!
مبلغ تور(تومان)
مبلغ پیش پرداخت (تومان)
تعداد اقساط
نتیجه محاسبه اقساط
کل مبلغ تور:
مبلغ پیش پرداخت:
تعداد اقساط:
مبلغ هر قسط:
نشانی شرکت
تهران، بلوار مرزداران بین خیابان نارون و سپهر پلاک 143 ساختمان دیپلمات طبقه چهارم
شماره تماس
021-45128
021-4422  44  44
لینک های کاربردی
تورهای پرطرفدار
تهران، بلوار مرزداران بین خیابان نارون و سپهر پلاک 143 ساختمان دیپلمات طبقه چهارم
021-45128
021-44224444


ثبت دیدگاه برای این هتل
امتیازتان به هتل