poolاستخر سرپوشیده
hot_tubسونا/جکوزی
hot_tubحمام ترکی
spaماساژ
local_barمینی بار
spaمرکز اسپا و سلامتی
child_careاستخر کودک
fitness_centerسالن بدنسازی
self_improvementکلاس یوگا
wb_sunnyسولاريوم
local_barبار
micکارائوکه
night_shelterکلوپ شبانه
درباره هتل رادیسون کالکشن
نظرات کاربران
ثبت دیدگاه برای این هتل
امتیازتان به هتل
هدی ارمغان
نوشته شده در تاریخ :
1404/11/29
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
آوریل ۲۰۲۵ تو این هتل اقامت داشتم و واقعاً همهچی در بالاترین سطح بود .
چکاین خیلی سریع انجام شد. اتاقمون طبقه ۹ بود با یه ویوی فوقالعاده به رودخونه مسکو. اتاق تمیز، قشنگ و دنج بود و حتی یه ظرف کیک هم گذاشته بودن که خیلی خوشحالکننده بود. شام رفتیم رستوران Romantic طبقه ۳۵؛ منظره شبِ مسکو واقعاً نفسگیر بود.اسپا هم خیلی خوب بود؛ استخر، جکوزی، حمام ترکی و سونا کاملاً حس آرامش میگرفتی.مگه آدم از یه هتل خوب دیگه چی میخواد بیشتر از این ؟
مجتبی آثاری
نوشته شده در تاریخ :
1404/11/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
4 از 5
)
من ۷ شب در هتل Radisson Collection مسکو اقامت داشتم و واقعاً تجربهای فوقالعاده بود. هتل بسیار تمیز و لوکس است و پرسنل فوقالعاده حرفهای هستند. صبحانه رزرو نکرده بودم، اما دو بار رومسرویس سفارش دادم و غذاها واقعاً خوشمزه بودند. چیزی که بیشتر از همه تحتتأثیرم قرار داد، صداقت و شفافیت کارکنان بود؛ وقتی درباره حلال بودن غذا سؤال کردم، با حوصله توضیح دادند کدام آیتمها مناسب هستند و کدام نیستند، که واقعاً برایم ارزشمند بود.لابی هتل حس یک قصر سلطنتی را دارد؛ باشکوه و در عین حال گرم و دلنشین. اتاقها برای دو نفر کاملاً مناسب، بسیار تمیز و راحت هستند. از نظر قیمت هم نسبت به سایر هتلهای همرده کاملاً منطقی و مقرونبهصرفه بود.
هتل حدود ۱۵ تا ۱۸ دقیقه با ماشین تا میدان سرخ فاصله دارد و محل حرکت قایقهای گردشگری فقط یک دقیقه پیادهروی با هتل فاصله دارد، که یک امتیاز بزرگ محسوب میشود.
رضا علوی
نوشته شده در تاریخ :
1404/11/13
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
موقعیت مکانی عالی و دکوراسیون شیک، اما خدمات ضعیف در توجه به مناسبتهای ویژه
"ما در هر بار اقامت در این هتل، از موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به رستورانهای متعدد و همچنین دکوراسیون شیک آن لذت بردهایم.
اما، من کاملاً با نقد زیر همعقیده هستم: ما یک هفته در این هتل اقامت داشتیم و این هفته مصادف با تولد همسرم بود، متأسفانه هیچگونه اقدامی یا تبریکی از سوی هتل صورت نگرفت. ما در هتلهای بسیار سادهتر هم اقامت داشتهایم که به مسافران مناسبتی تبریک گفتهاند، و انتظار میرود در هتلی در این سطح، توجه به چنین مناسبتهایی یک رویه عادی و پیشفرض باشد.
محمد راضی
نوشته شده در تاریخ :
1404/11/13
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
اتاق عالی و صبحانهای لوکس
این هتل بسیار زیبا و چشمنواز است؛ بهخوبی نگهداری میشود و اتاقهای آن کاملاً مجهز و راحت هستند. ما از صبحانهی لوکس و فوقالعادهی آن بسیار لذت بردیم؛ حتی خاویار و شامپاین نیز سرو میشد. بدون شک این هتل انتخاب من برای اقامت بعدی در مسکو خواهد بود.
نازنین ستاری کیا
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
ما برای تعطیلات 1404 در این هتل اقامت داشتیم. اتاقمون نور خیلی خوبی داشت و مشخص بود که از اتاق به درستی نگه داری شده بود. من کاملا از هتل و شرایطش راضی بودم. حدودا پنج دقیقه با old town فاصله داشت.
صدرا فرهمند
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
4 از 5
)
اتاقمون خیلی سرد بود و خیلی طول کشید تا گرم بشه هر چند وقتی مشکل اتاق رو به کارمندای هتل گفتم معذرت خواهی کردن و سعی کردن مشکل رو حل کنن. هتل به تازگی بازسازی شده صبحونه، سونا و اتاقمون عالی بود.
زهرا فدوی فر
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
ما واقعا از اقامتون توی این هتل لذت بردیم. رستوران هتل طبقه24 بود که ویو خیلی زیبایی داشت همینطور صبحونه عالی بود.
تارا صدرا منش
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
اقامتمون توی این هتل خیلی عالی بود. سرویس دهی کارمندا اوکی بود. در کل همه چیز اوکی بود و من مشکلی برام پیش نیومد. ویو خیلی زیبایی بهold town داره. اتاقمون راحت و زیبا بود و هر چیزی که در طول اقامتمون نیاز داشتیم وجود داشت. رفتار همه ی پرسنل محترمانه بود.
سینا دارابی
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
هتل خیلی مدرن و زیبا بود. اتاقمون بزرگ و راحت بود و دیزاین به روزی داشت. پرسنل هتل تمام تلاششونو می کردن تا رضایت مسافرارو جلب کنن. اسپا بخش فیوریت ما بود و خیلی لذت بردیم.
دیانا شاهوردی
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
صبحونه هتل عالی بود خوشمزه و متنوع. اتاق ها کاملا مجهز بود و تخت و بالشتمون خیلی راحت بود. ویو اتاقمون واقعا فوق العاده بود. پرسنل رفتار خیلی صمیمی ای با مسافرا داشتن. من خودم از باشگاه استفاده نکردم ولی دوستم رفته بود و می گفت یکی از بهترین باشگاه هایی بود که هتلا داشتن.
روژین رفیعی
نوشته شده در تاریخ :
1404/01/27
امتیاز داده شده توسط کاربر
امتیاز (
5 از 5
)
من به تنهایی به مسکو سفر کردم و این هتل رو برای اقامت انتخاب کردم. اتاقم خیلی تمیز و راحت و مدرن بود و ویو خیلی زیبایی به شهر داشت. پرسنل هتل خیلی مهربون و حرفه ای رفتار می کردن و از لحظه ای که وارد شدم رفتار گرمشون باعث می شد حس خوبی بگیرم. لوکیشن هتل خیلی عالیه و با پیاده روی به همه جا دسترسی داشتم.
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
دریافت مشاوره و رزرو تور
021-45128
کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود
معرفی تورهای جذاب و شگفت انگیـــز
با ما در اینستاگرام همراه شو تا از پیشنهادات لحظه آخری و تورهای جذاب مطلع بشی!
ثبت دیدگاه برای این هتل
امتیازتان به هتل